even voorstellen...ik ben Harm
#1
Yassas,

ik ben Harm en ook Griekofiel
wij komen vooral op Rhodos en zijn daar ook kind aan huis in Januari nog in Athene geweest maar dat komt omdat onze dochter daar een vriend heeft.
ik heb het de laatste tijd erg druk met werk (gelukkig)Static dat ik helaas niet veel tijd heb voor mijn hobby`s (jammer)Undecided
ik ben mij aan het oriënteren over satelliet ontvangst en vooral die van Griekenland en ik heb idee dat dat hier wel goed komt

gr. Harm
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
(31 May 2009, 11:15)harm schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yassas,
ik ben Harm en ook Griekofiel

Yassas Harm en "Kalos Irthate" op dit forum! [Afbeelding: greeksmiley.jpg]

Tja, griekofielen met een satelliethobby zal je hier wel vaker aantreffen ;) .

Mocht je beginnen met het plaatsen van je schotel laat het hier even weten dan komt het allemaal goed;we slepen je er wel doorheen mocht je met vragen zitten. Ik hoop dat je er snel tijd voor kunt vinden.

Welkom bij de club!

Ger
Quote
#3
welkom hier, wil je iets weten over ontvangst van Griekse Tv & radio zenders, brandt dan maar los hier.....
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#4
Welkom Harm .

Leuk je hier te zien , zo komen we elkaar nog eens tegen als Rhodos gangers Big Grin
djdakman's signatuur
Quote
#5
Yassas

efxaristo para poli allemaal
ja André internet is een klein wereldje
ik zit hier in de tuin te genieten van de zon met op de achtergrond radio Arxangelos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb de home made ΤΣΙΠΟΥΡΟ koud gezet om het Griekse gevoel compleet te makenStatic
gr. Harm

ps. de vragen komen zeker
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Harm, gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een gezellige dag van.

[Afbeelding: grieksetaart.gif]


Ger
Quote
#7
εφχαριστο παρα πολι
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even voorstellen.... ik ben Martine Prest martineprest 2 3.124 11 March 2011, 00:58
Laatste bericht: martineprest
  even voorstellen... ik ben Petra Petra 5 4.167 23 September 2010, 11:39
Laatste bericht: edbe
  Even voorstellen: ik ben Kamaria Kamaria 12 9.828 10 May 2009, 10:20
Laatste bericht: Senna
  Even voorstellen: ik ben Ger oriste 0 2.298 04 May 2009, 15:15
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)