Foto van de week en voorstellen.
#1
Graag wil ik wat uitleg geven over de foto van de week die gisteren geplaatst is. Deze is gemaakt door mijn vrouw tijdens ons bezoek aan Volos afgelopen najaar. Bij het slenteren door de winkel- wandelstraatjes kwamen we dit opschrift tegen bij een taverne, nu ben ik een liefhebber van ouzo bij mijn warme maaltijden in Griekenland en mijn vrouw vroeg me toch eens te overwegen die therapie te volgen alvorens terug naar huis te gaan, goed idee want thuis drink ik zelden ouzo. Volos is een drukke maar leuke stad trouwens.
Bij deze gelegenheid wil ik ook gebruik maken van ons even voor te stellen. Sinds een aantal jaren ben ik lid van dit forum, niet actief maar een meelezer. Ik bewonder diegene die dit forum vullen met allerlei informatie, als het kan zal ik zeker mijn steentje bijdragen. Mijn vrouw en ik zijn in de luxe positie dat we niet meer hoeven te werken, van onze vrije tijd maken we gebruik om vooral vanaf het voorjaar reizen te maken en dit met onze camper. Vanaf 2011 hebben we 5 maal Griekenland bezocht met een verblijfsduur tussen de 2 en 3 maanden. Verschillende delen van Griekenland hebben we bezocht waaronder de Peleponnese en Kreta. We houden vooral van de zee en wandelen. Onze laatste vakantie was in de Pilion, een prachtig wandelparadijs vonden we. Hier hebben tegen onze gewoonte in voor een lange periode op dezelfde plaats verbleven in Kato Gatzeo, toevallig Wilma Hollander ontmoet en er een leuk praatje mee gemaakt hebben.
We zijn nu bezig met de voorbereidingen om volgend jaar terug naar Griekenland op vakantie te gaan, bij de vriendelijke en gastvrije Grieken, een heerlijk land !!!

Aan alle lezers van dit forum wensen wij een prettig eindejaar en een mooi 2018.

Annemiek en Paul
Quote
#2
Dank voor de goede wensen. Je nick doet wel eer aan dit jaargetijde.
Quote
#3
Als je weer in de buurt van Volos bent, vertel ik graag de beste adresjes voor onze lokale Ouzo, de Tsipouro.
Quote
#4
Mooie foto inderdaad Annemiek en Paul. Leuk ook dat jullie je even voorstelden hier op het virtuele kafeneion 'Oríste!'.
Héél veel lees- en schrijfplezier op dit steeds gezelliger en informatiever wordende forum!
[Afbeelding: welkom.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  het verhaal achter de foto van de week corrys 8 5.043 23 October 2016, 11:10
Laatste bericht: Gemert
  Foto van de week Lygia 6 4.761 08 September 2015, 14:18
Laatste bericht: leon10
  Foto van de Week Cor Nieuw Vennep 1 2.796 09 December 2013, 22:48
Laatste bericht: Pippelientje
  Reactie op foto van de week Markos 20 15.615 21 November 2011, 19:08
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)