Grieksegids nieuws     
Peiling: Mijn favoriete 7 foto's uit 2017 zijn: (Let op: lees eerst de tekst onder de peiling) DEZE PEILING IS GESLOTEN OP ZONDAG 14 JANUARI 2017 OM 12:00 UUR
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 1
2.85%
16 2.85%
Foto 2
1.78%
10 1.78%
Foto 3
0.71%
4 0.71%
Foto 4
0.71%
4 0.71%
Foto 5
0.53%
3 0.53%
Foto 6
0.53%
3 0.53%
Foto 7
0.71%
4 0.71%
Foto 8
0.36%
2 0.36%
Foto 9
0.71%
4 0.71%
Foto 10
1.42%
8 1.42%
Foto 11
1.25%
7 1.25%
Foto 12
0.89%
5 0.89%
Foto 13
8.72%
49 8.72%
Foto 14
0.71%
4 0.71%
Foto 15
0.36%
2 0.36%
Foto 16
5.34%
30 5.34%
Foto 17
0.53%
3 0.53%
Foto 18
3.74%
21 3.74%
Foto 19
8.01%
45 8.01%
Foto 20
0.53%
3 0.53%
Foto 21
1.07%
6 1.07%
Foto 22
1.25%
7 1.25%
Foto 23
1.07%
6 1.07%
Foto 24
2.49%
14 2.49%
Foto 25
1.42%
8 1.42%
Foto 26
2.31%
13 2.31%
Foto 27
1.96%
11 1.96%
Foto 28
1.07%
6 1.07%
Foto 29
0.36%
2 0.36%
Foto 30
1.07%
6 1.07%
Foto 31
1.78%
10 1.78%
Foto 32
1.60%
9 1.60%
Foto 33
3.56%
20 3.56%
Foto 34
0.36%
2 0.36%
Foto 35
2.14%
12 2.14%
Foto 36
0.71%
4 0.71%
Foto 37
2.31%
13 2.31%
Foto 38
3.56%
20 3.56%
Foto 39
0.53%
3 0.53%
Foto 40
1.60%
9 1.60%
Foto 41
0.71%
4 0.71%
Foto 42
1.78%
10 1.78%
Foto 43
1.78%
10 1.78%
Foto 44
1.96%
11 1.96%
Foto 45
2.31%
13 2.31%
Foto 46
1.96%
11 1.96%
Foto 47
2.85%
16 2.85%
Foto 48
3.56%
20 3.56%
Foto 49
3.02%
17 3.02%
Foto 50
1.78%
10 1.78%
Foto 51
0.89%
5 0.89%
Foto 52
4.80%
27 4.80%
Totaal aantal stemmen: 562 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017
#1
De
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




'foto van de week' van 2017 is zojuist naast het Oríste-logo bovenaan het forum geplaatst. Tijd om, net als in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, de Foto van dit jaar 2017 te gaan kiezen uit de 52, door leden ingezonden 'foto's van de week'.

Ook in het afgelopen jaar stuurden de leden van Oríste! weer genoeg mooie foto's in om elke week opnieuw een mooie "foto van de week" in de header te kunnen plaatsen. Enorm bedankt daarvoor!


En, aan het eind van het jaar, gaan de forumleden uit alle ingezonden foto's van 2017 een Top3 uitkiezen. Ik hoop dat veel mensen meedoen, dát zijn we de makers van al die mooie foto's toch wel min of meer verplicht lijkt me  Wink .  Hoe dat in z'n werk gaat?
Scroll helemaal naar boven, daar vind je de peiling met alle foto's uit 2017. De gegevens van de foto vind je door (zonder te klikken) met de muis op de kleine foto te gaan staan. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de foto inclusief de maker ervan staat vermeld op de (grote) foto.
LET OP: Alleen leden die al voor het begin van deze verkiezing lid waren van Oriste kunnen stemmen; het is uitdrukkelijk NIET de bedoeling om mensen massaal lid te laten worden, enkel en alleen om je foto te promoten en dan het forum weer te verlaten. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Zet een vinkje in het vakje vóór jouw  maximaal 7 favoriete foto's in de poll boven dit bericht en klik pas daarná op de button 'Je stem uitbrengen' onderaan de pagina. Op zondag 14 januari 2018 om 12:00 uur sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2017" bekend.

Nieuw dit jaar: Om zoveel mogelijk leden te stimuleren om deel te nemen aan deze 'Foto van het jaar'- verkiezing verloot ik onder iedereen die heeft meegestemd 3 exemplaren van het 'Kala-Magazine' editie zomer 2018. Stuur even een berichtje dat je hebt gestemd én dat je graag mee wilt loten voor een gratis exemplaar.

Dit jaar worden de makers van drie mooiste "foto's van het jaar 2017" beloond met prijzen die door diverse  adverteerders en donateurs van Oríste! beschikbaar werden gesteld:


De eerste prijs is een Grieks geschenkpakket, beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, duurzame producten uit Griekenland.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.


De tweede prijs is een origineel handgemaakte Griekse theelichthouder, gemaakt én beschikbaar gesteld door Yvonne van 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, handgemaakte vogelhuisjes en véél meer.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De derde prijs bestaat uit een literblik overheerlijk olijfolie én een zaakje oregano, beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, úw adres voor Griekse olijfolie.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Daarnaast ontvangen de winnaars van de eerste, tweede én derde prijs een exemplaar van het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aangeboden door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: kalamagazine.png]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







De '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' zijn (meestal) te herkennen aan het [Afbeelding: team-donateur.gif] -logo onder hun naam.


Voor de foto's die nét de 'top3' hebben gemist is er uiteraard eeuwige roem op Oríste! [Afbeelding: wink.gif]  alsmede de hartelijke uitnodiging om het in 2018 wederom te proberen.




Voordat ik het vergeet, ook in 2018 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom (hint Wink )

Ben je nieuw en wil je weten hoe je zelf foto's kunt insturen en mee kunt doen aan de jaarlijkse 'Foto van het jaar'-verkiezing? Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

En laat nu jullie stem maar horen; de peiling vind je boven dit bericht, dus even naar boven scrollen :)

Aan alle 'foto-inzenders', sponsoren én kiezers van deze 'foto van het jaar'-verkiezing: Enorm bedankt voor jullie inzet/medewerking [Afbeelding: up.gif]

Ger
Quote
#2
mijn stem is uitgebracht, dit systeem van stemmen is gemakkelijker dan vroeger nu zie je al de foto's op 1 pagina en kan je direct stemmen.
  goedgedaan
Quote
#3
Ik heb ook gestemd, maar ik ben geen voorstander van resultaten laten zien.
Maar zoals altijd heb ik ook een prijs voor alle deelnemers die in Agios Nikolaos bij het meertje langs komen en van varen houden , ik zelf win dus altijd Big Grin  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(23 December 2017, 17:59)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mijn stem is uitgebracht, dit systeem van stemmen is gemakkelijker dan vroeger nu zie je al de foto's op 1 pagina en kan je direct stemmen.
  goedgedaan

Ja Roefke, ik luister goed naar de tips van onze leden Wink
Maar zonder gekkigheid, de ontwikkelaars van de forumsoftware gaan inderdaad goed met de tijd mee, sinds kort kan ook html-codering in de peilingen worden opgenomen en daar heb ik dus meteen een (op het eerste gezicht geslaagd) testje mee gedaan. Het wordt nog eens wat hier op Oríste! Big Grin

En nu maar hopen dat, nu het stemmen makkelijker is dan ooit tevoren, véél meer leden dan vorige jaren de moeite nemen om de makers van al dit moois te belonen met hun stem Smile . Een beter compliment kunnen we de inzenders van al die mooie foto's niet geven!
Quote
#5
Ik heb gestemd. Leuk weer alle foto's te zien. Inderdaad heel overzichtelijk zo. Ger je hebt het maar druk met ons naar de zin maken.

Hele fijne Feestdagen en een heel fijn en gezond 2018.

Groet Marja
Quote
#6
Ook ik heb gestemd en nog een keer genoten van de mooie foto's. Allemaal juweeltjes.
Quote
#7
Ook ik heb dit jaar weer gestemd voor de mooiste foto, prachtige foto’s mijn complimenten.
Quote
#8
Ik heb ook gestemd. Even een 'kleine reis door Griekenland gemaakt'. Ik heb er van genoten!
Quote
#9
Hier ook stem uitgebracht. Veel mooie foto's .
Moeilijk kiezen maar leuk om te doen .
Quote
#10
Mijn stem uitgebracht!
Quote
#11
Zojuist gestemd! Altijd weer moeilijk om de mooiste er uit te zoeken.
Quote
#12
Ook hier gestemd.
Mooie foto's en gedurende het jaar weer ideeen opgedaan voor volgende vakanties.
Quote
#13
Ook gestemd . Er zitten inderdaad hele mooie foto's tussen .
Quote
#14
Zoals elk jaar Natuurlijk ook  voor de 7 mooiste /en of / leukste foto's gestemd!   Ikzelf doe nu ook  voor de 1e keer mee in deze race...
Jammer genoeg heb ik zo'n simpele olympic camera, waardoor het resultaat  veel minder naarr voren komt!  ipv zo'n Spiegelreflex....
Er zitten mooie plaatjes tussen !!
Quote
#15
Foto toestel zegt niet alles Wilma. Ik heb mijn foto (48) gemaakt met een oude mobiel met weinig pixels.
Vind deze keer erg veel mooie en bijzondere foto's. Wel fijn dat je zeven uit kunt zoeken. Met 3 had ik het moeilijker gevonden.
Quote
#16
Ook ik heb gestemd. Mooie foto's!!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#17
Mooie jaarafsluiter weer. Mijn stem is uitgebracht (en inderdaad, camera maakt tegenwoordig niet heel veel meer uit voor kwaliteit van de foto's, al kan je met een "echte camera" vaak wat meer spelen met het licht enzo, toch kan dat vaak ook al redelijk met je telefoon. Ik pas bij het maken van foto's regelmatig ook op mijn telefoon de belichting aan).
Quote
#18
Ook weer gestemd!  Prachtige foto's weer dit jaar!  offtopic2   Er is een zeer groot verschil in kwaliteit tussen het lensje van een smartphone en het glazen lenzenstensel van een losse lens van een spiegelreflex. De lens (en de mens!) maakt de foto, niet de pixels. Kwaliteitsverschil van dag en nacht. Dit even terzijde. offtopic2
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#19
Wat een geweldige mooie foto's. Elke foto heeft iets aparts.
Quote
#20
Wat een leuke reacties allemaal. Het aantal stemmen kan natuurlijk nog véél beter maar dat gaat ongetwijfeld nog komen. Stemmen is sinds dit jaar immers een fluitje van een cent. Maar let op: stemmen kan nog maar tot 14 januari 2018.
Leuk voor degenen die dit jaar een foto hebben ingestuurd en wellicht extra motiverend voor degenen die dat nog nooit (of al lang niet meer) hebben gedaan.

En voor de leden die niet (meer) weten hoe je een foto kunt insturen én daardoor mee kunt dingen naar de titel 'Foto van het jaar 2018', lees dit even:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Laat die mooie, leuke, interessante of grappige foto's dus maar komen Smile

[Afbeelding: vzg0pd.jpg]
Quote
#21
Hi Ger, top al je inspanningen. Je doet hier heel veel mensen erg veel plezier mee!
Quote
#22
Ja ben ik het helemaal mee eens wim , je gaat naar de site en denkt ,dat het allemaal vanzelf gaat,maar er zit ook nog een hoop werk voor alles aan het draaien te houden achter de schermen
We kunnen allemaal blij zijn dat Ger dat allemaal toch maar doet voor ons,
heel hartelijk dank hier voor GER
Quote
#23
Heb ook zojuist gestemd! Was weer erg moeilijk! Dank Ger voor al deze moeite!
Fijne Jaarwisseling voor iedereen en een gezond 2018!
Quote
#24
Ja, ook gestemd. Best moeilijk, mooie foto's. Huh lovegreece
Quote
#25
Een ander geluid: ik vond het makkelijk..;)
Quote
#26
Gestemd!!
na eerst genoten te hebben van een mooi "reisje" door de foto's. 
Leuk hoor, Sjappoo Ger en fotografen!!
Quote
#27
Gestemd!!! Veel prachtige foto's.
Quote
#28
Voor iedereen die al gestemd heeft:
efxaristo
En voor degenen die dat nog niet hebben gedaan:
Het kan nog maar een weekje.

Bovendien loot ik uit alle namen die hebben gestemd 3 winnaars die het Kala tijdschrift editie zomer 2018 franco thuis krijgen.

Het weekend beloofd niet veel goeds qua weer, dus ideaal om al die mooie foto's van de week uit 2017 nog eens te bekijken en jouw Top 7 te kiezen.
Je doet de inzenders ervan een groot plezier en je waant jezelf al een beetje in Griekenland Wink  .

En heb je zelf een mooie, leuke of interessante foto: stuur 'm in als 'Foto van de week':
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#29
Er kan nog maar 4 dagen worden gestemd (hint Wink )
Quote
#30
Wat liefffff, vandaag heb ik weer weer 1 stem erbij! En dat nogwel met mijn simple camaraatje ...Leuk dat deze mensen mijn foto leuk vonden!!
Alvast allemaal bedankt hiervoor!
Quote
#31
Gestemd!!!!
De keuze was weer moeilijk.
Viviane.
Quote
#32
Even de stand bekeken en zag dat alle foto's minimaal 1 stem hebben gekregen. goedgedaan
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#33
(12 January 2018, 14:18)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even de stand bekeken en zag dat alle foto's minimaal 1 stem hebben gekregen. goedgedaan

Ja hoor; er staat gelukkig geen enkele foto met een '0' erachter meer bij.

Met nog twee dagen te stemmen is er inmiddels een kopgroepje met resp. 45 en 42 stemmen; de derde plaats heeft 26 stemmen, de vierde 25. Het kan dus nog spannend worden....
Zondag weten we waar de prijzen naar toe zullen gaan, zodra ik de gegevens van de prijswinnaars heb ontvangen gaan de pakketten op weg.
En mochten er nog mensen zijn die niet weten hoe je mee kunt doen aan deze jaarlijkse, inmiddels traditionele 'Foto van het jaar'-verkiezing, kijk eens hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik hoop ook in dit jaar weer heel wat mooie plaatjes te mogen plaatsen als 'Foto van de week'! fotosmiley
Quote
#34
Dit vind ik geen eerlijke wedstrijd op deze manier HEEL JAMMER DAT HET ZO MOET VIA facebook

‎Op een facebookpagina:
19 uur ·
Hello lieve Griekofielen Smile Kalispera ! Voor de geïnteresseerden onder jullie: op de site "Oriste", dit is ook een site over "ons" Griekenland, loopt op dit moment een kop aan kop rennen bij een foto wedstrijd. Het gaat om het beste foto van het jaar 2017 . Meer dan een kans om hele leuke foto's te zien - ook een kans om vette pluspunten bij mij te verzamelen , want een goede vriendin doet ook mee en is een van die twee kop aan kop - kandidaten !
Haar foto = Nr. ** !!!
p.s. je mag natuurlijk ook voor een ander foto je stem afgeven, alleen : dan geen pluspunten bij erbij ...hahaha Grapje !!
Quote
#35
(12 January 2018, 15:31)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit vind ik geen eerlijke wedstrijd op deze manier HEEL JAMMER DAT HET ZO MOET

‎Op een facebookpagina:
19 uur ·
Hello lieve Griekofielen Smile Kalispera ! Voor de geïnteresseerden onder jullie: op de site "Oriste", dit is ook een site over "ons" Griekenland, loopt op dit moment een kop aan kop rennen bij een foto wedstrijd. Het gaat om het beste foto van het jaar 2017 . Meer dan een kans om hele leuke foto's te zien - ook een kans om vette pluspunten bij mij te verzamelen , want een goede vriendin doet ook mee en is een van die twee kop aan kop - kandidaten !
Haar foto = Nr. ** !!!
p.s. je mag natuurlijk ook voor een ander foto je stem afgeven, alleen : dan geen pluspunten bij erbij ...hahaha Grapje !!

Grek, maak je geen zorgen, ik heb dit ook gezien en heb onmiddellijk maatregelen genomen. Ik heb het forum meteen ontoegankelijk gemaakt voor nieuwe leden. En men moet lid zijn om te kunnen stemmen. Vanaf zondag 12:00 gaat het forum weer open, meteen nadat de peiling is gesloten.
Ook heb ik gecontroleerd of er mensen zich alleen hebben geregistreerd om te kunnen stemmen, twee stemmen heb ik meteen als ongeldig verklaard en verwijderd. Ik kan dus verzekeren dat alle stemmen op alle foto's zijn uitgebracht door Oriste-leden die al lid waren voordat dit bericht verscheen. Ook heb ik een aantal nieuwe leden verwijderd die nauwelijks een minuut online waren, alleen even op 1 foto stemden en toen weer weg waren. Hun intentie was mij volledig duidelijk........

De inmiddels traditionele 'Foto van het jaar'-verkiezing is een leuk spel door en voor Oriste-forumleden. Het kan niet zo zijn dat er door allerlei vreemde fratsen externe stemmen worden geworven om toch maar zo hoog mogelijk te komen qua stemmen. De bedoeling is om de mooiste foto te kiezen, en niet de foto van de maker met de meeste sociale contacten, toch? Ik was ook behoorlijk ontstemd en teleurgesteld en heb er heel wat werk aan gehad om alle stemmen handmatig op tijdstip van stemming te checken. Ik ga me verdiepen op een manier hoe ik dit soort praktijken in het vervolg kan voorkomen; ik vind er wel iets op.

Gelukkig is alles nu weer beveiligd en kunnen Oriste-leden nog twee dagen gewoon stemmen. Buitenstaanders maken geen kans. Het is alleen jammer dat er tot zondagmiddag geen nieuwe leden kunnen registreren, zij krijgen een melding dat ze vanaf dan pas weer welkom zijn.

Dus, nogmaals: geen paniek, het komt allemaal goed!
Quote
#36
Of zoals ik schreef in post 3 niet het aantal stemmen erbij zetten, dan zie zie je niet wie er op kop staat en de zogenaamde nieuwe leden in de gaten houden als er gestemd wordt, jammer dat het zo moet gaan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#37
Inderdaad, wat jammer dat het zo moet, Ger.
Misschien kun je volgend jaar iets instellen als minimaal 10 posts bij aanvang van de verkiezing?

Ik denk overigens dat de persoon in kwestie het niet eens nodig had, ik vind het een prachtige foto. Beetje jammer dat iemand nu haar glazen ingooit.
Quote
#38
(12 January 2018, 18:25)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad, wat jammer dat het zo moet, Ger.
Misschien kun je volgend jaar iets instellen als minimaal 10 posts bij aanvang van de verkiezing?

Ik denk overigens dat de persoon in kwestie het niet eens nodig had, ik vind het een prachtige foto. Beetje jammer dat iemand nu haar glazen ingooit.

Inderdaad erg jammer Vito. Maar ik ben al druk bezig met een nieuwe plugin.
Deze laat: a) de resultaten pas zien nadat je zelf hebt gestemd en b) laat alleen leden stemmen die minimaal twee(bijvoorbeeld) maanden forumlid zijn.
Jouw optie met een minimale aantal post is misschien ook een idee. Ik ga er eens mee stoeien, heb immers bijna een jaar de tijd Wink 

En inderdaad, de foto waar we het over hebben is schitterend en zeker een kanshebber. Ik heb de tussenstanden vanaf het begin bijgehouden, waarbij bleek dat beide koplopers al vanaf het begin aan elkaar waren gewaagd. Ik was er gelukkig op tijd bij waardoor er geen noemenswaardige afwijkingen zijn opgetreden.

Alleen kost al dat gedoe me enorm veel tijd (en eerlijk gezegd ook een behoorlijke portie irritatie Angry , sorry). Jammer ook, het is nou net zo'n leuke competitie.
Maar laten we het hierbij houden en ons gaan verheugen op een mooie uitslag met de 3 (volgens ons als Oriste-leden) mooiste foto's van 2017! Zondag weten we het  Smile
Quote
#39
Jeetje wat een werk heb je ervan Ger. Het is zeker een mooie foto. Voor de persoon in kwestie ook vervelend dat een goede vriendin met deze actie bezig was. Ze zal zelf ook wel aan de bel hebben getrokken. Wat scherp van jou Grek dat je er achter kwam.
Quote
#40
Heb ook mijn stem uitgebracht en moeilijk om te kiezen zitten aardig wat mooie foto's bij.

Succes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.813 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.111 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.017 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.166 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.565 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 26.929 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 4.992 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.326 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 33.801 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje
  Binnenkort: Foto van het jaar 2016 verkiezing Ger 5 5.605 28 December 2016, 16:13
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)