Fodelianakis olijfolie                 
1 mei
#1
Hallo luitjes

Om te beginnen wensen wij alle Griekofielen hier een fantastisch nieuwjaar.

Het staat nog in optie, maar inprincipe gaan wij 1 mei voor 11 dagen weer terug naar Kokkari, voor de 8e en Nanny dr 9e keer.
Omdat "ons kleine Kalidon nog niet open is gaan we deze keer naar Hotel Arion.
Zijn hier mensen die daar al eens zijn geweest?
De recensies zijn erg goed, dus we verwachten een heerlijke vakantie voor de boeg te hebben.
Om vervolgens deze zomer verblijd te worden met 2 kleinkinderen in juni en in juli.

gr,

Marcel&Nanny
Quote
#2
(02 January 2018, 13:12)Samoslovers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo luitjes

Om te beginnen wensen wij alle Griekofielen hier een fantastisch nieuwjaar.

Het staat nog in optie, maar inprincipe gaan wij 1 mei voor 11 dagen weer terug naar Kokkari, voor de 8e en Nanny dr 9e keer.
Omdat "ons kleine Kalidon nog niet open is gaan we deze keer naar Hotel Arion.
Zijn hier mensen die daar al eens zijn geweest?
De recensies zijn erg goed, dus we verwachten een heerlijke vakantie voor de boeg te hebben.
Om vervolgens deze zomer verblijd te worden met 2 kleinkinderen in juni en in juli.

gr,

Marcel&Nanny

Geboekt   zwaaivlag
van 1 t/m 11 mei gaan we weer heerlijk de Griekse kruidendampen snuiven
Quote
#3
Het hotel is buiten Kokkari gelegen en biedt een prachtig uitzicht op het dorp omdat het op een heuvel ligt.. Dat betekent wel dat je goed ter been moet zijn als je naar het dorp wilt wandelen en weer terug. De wandeling naar het centrum duurt 15-20 minuten. Overdag rijdt er een shuttle-busje van Arion naar het centrum en vice versa. In de avond kun je een taxi (terug) nemen als je ervoor gekozen hebt om het levendige centrum te bezoeken voor een uitgebreid of eenvoudig diner. De taxikosten waren in 2016 nog € 4,00 en in 2017 € 5,00. Ik ga ervan uit dat dat laatste bedrag ook in 2018 gerekend zal worden.
Quote
#4
(09 January 2018, 21:07)Dimitris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het hotel is buiten Kokkari gelegen en biedt een prachtig uitzicht op het dorp omdat het op een heuvel ligt.. Dat betekent wel dat je goed ter been moet zijn als je naar het dorp wilt wandelen en weer terug. De wandeling naar het centrum duurt 15-20 minuten. Overdag rijdt er een shuttle-busje van Arion naar het centrum en vice versa. In de avond kun je een taxi (terug) nemen als je ervoor gekozen hebt om het levendige centrum te bezoeken voor een uitgebreid of eenvoudig diner. De taxikosten waren in 2016 nog € 4,00 en in 2017 € 5,00. Ik ga ervan uit dat dat laatste bedrag ook in 2018 gerekend zal worden.

Hey,

We gaan geloof ik voor de 8e keer naar Kokkari en het wandelingetje naar het dorp en naar Tsamadou staan in ons geheugen gegrift, hihi
Vinden het wel leuk om Samos een keer te zien in de lente en genieten van alle bloemen.

Savonds weer lekker aan de ouzo bij Andrea van Goalbar, jummie verheugen ons er alweer enorm op.

gr,
Marcel
Quote
#5
Nou dan vertel ik niets nieuws denk en heb je het hotel tijdens je wandelingen al vaker zien liggen:). De lente is een mooie periode...in juni kan het nog wel eens waaien. Ik vertoef de maand september al weer voor de 15e keer in Kokkari en ga nazomeren. Houden jullie zo van ouzo of van de voetbal in Goal? :) Geniet volop!
Quote
#6
(09 January 2018, 22:57)Dimitris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou dan vertel ik niets nieuws denk en heb je het hotel tijdens je wandelingen al vaker zien liggen:). De lente is een mooie periode...in juni kan het nog wel eens waaien. Ik vertoef de maand september al weer voor de 15e keer in Kokkari en ga nazomeren. Houden jullie zo van ouzo of van de voetbal in Goal? :) Geniet volop!

Haha,
Meltemi, ze kan inderdaad af en toe hard waaien.
Hopelijk dat ze zich in mei nog een beetje koest houdt.
September is voor ons geen optie, ivm ons werk.
En wij hoden van de hitte in de zomermaanden.

Ouzo houden we wel van ja, hihi
Maar de gezelligheid bij Andrea's is voor ons ook 1 van de hoogtepunten van de vakantie.

Een van de laatste keren verloor het NL 11tal van het Griekse, toen we bij de Goalbar zaten, was jammer, maar een kei gezellige avond gehad.

gr
Marcel
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)