even voorstellen... ik ben Petra
#1
Hallo allemaal,

Ik ben Petra, alleenstaande moeder van 2 pubers.
We willen volgend jaar augustus voor het eerst naar Griekenland toe en de keus is op Corfu gevallen, op Agios Gordis en dan de appartementen Angelica.
Afgelopen week waren we volledig in de stress omdat ons door anderen was vertelt dat het op Corfu vergeven is van de muggen.
Daar ik in de warmte allergisch reageer op muggesteken was dat even schrikken. Gelukkig vond ik de volgende dag dit forum en nog het forum op Griekenland startpagina. Vooral hier ben ik erg gerust gesteld en we gaan er dus echt voor! Cool

Het is geweldig om hier rond te snuffelen en te lezen over Griekenland, ik heb al zoveel meer gelezen wat me ontzettend aantrekt... Dit wordt voor ons de eerste x Griekenland maar ik vermoed zomaar niet de laatste x...

Groetjes Petra
Quote
#2
Leuk dat je zo enthousiast bent geworden na het lezen van al die berichten.
Maar wees gewaarschuwd: éénmaal naar Griekenland en je hebt meteen het "Griekofilio"-virus onder de leden. Symptomen: een heftige en jaarlijks terugkerende drang om steeds weer opnieuw naar Griekenland te gaan. Er zijn helaas nog geen adequate medicijnen tegen dit virus. Alleen het plaatselijke reisburo heeft de nodige antistoffen in voorraad die de kwaal tijdelijk (voor een paar weken) kunnen laten verdwijnen.
Dus: naar Corfu gaan is geheel op eigen risico, weet waar je aan begint ;)

Desalniettemin wens ik je een geweldige tijd op het prachtige Kerkyra (zoals de Grieken het eiland zelf noemen). En mocht je nog specifieke vragen hebben of om tips verlegen zitten laat het hier gerust weten.

Ger

Quote
#3
ik ga het risico nemen Ger, ik kan me ergere virus/infecties bedenken... ;)
Quote
#4
(20 September 2010, 14:06)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er zijn helaas nog geen adequate medicijnen tegen dit virus. Alleen het plaatselijke reisburo heeft de nodige antistoffen in voorraad die de kwaal tijdelijk (voor een paar weken) kunnen laten verdwijnen.

Ik ken slechts 1 remedie, maar die is wel erg drastisch: emigreren!
Ik heb nergens meer last van Big Grin
Quote
#5
Ja Jota dat klinkt drastisch maar wie weet wat de tijd brengt...
eerst maar eens de eerste x heen gaan ;)
Quote
#6
welkom hier vlaggetje.gif
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  mogen we ons voorstellen petra en ger ger64 4 4.722 08 May 2011, 23:54
Laatste bericht: Mieke
  Even voorstellen.... ik ben Martine Prest martineprest 2 3.144 11 March 2011, 00:58
Laatste bericht: martineprest
  Ik stel mij voor: Petra Petra Kardoula 3 3.150 26 November 2010, 09:59
Laatste bericht: edbe
  even voorstellen...ik ben Harm harm 6 5.949 02 June 2009, 23:16
Laatste bericht: harm
  Even voorstellen: ik ben Kamaria Kamaria 12 9.903 10 May 2009, 10:20
Laatste bericht: Senna
  Even voorstellen: ik ben Ger oriste 0 2.310 04 May 2009, 15:15
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)