Grieksegids nieuws
Even voorstellen :)
#1
Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim, nog nooit in Griekenland geweest maar staat eigenlijk al wel een groot deel van mijn leven bovenaan in mijn wensenlijst.
Ik heb al heel veel moois van Europa gezien maar Griekenland blijft maar in mijn achterhoofd zitten, lees er veel over, de reisgidsen staan al jaren in de boekenkast en zelfs nu voor deze zomer een rondreis Amerika gepland staat kan ik het idee om naar Griekenland te gaan echt niet los laten. Mijn doel is om binnen 2 jaar dan toch echt eindelijk mijn lange, grote droomwens uit te laten komen en Griekenland aan te doen. 
Griekenland heeft naar mijn idee enorm veel te bieden op allerlei vlakken en mijn gevoel zegt gewoon dat ik er heen moet. Waarheen precies vind ik al moeilijk kiezen tussen al dat moois.
Ik ben een enorm grote ezel liefhebber dus voor mij geweldig mooi mee genomen dat Griekenland een land is met vele ezeltjes. De opvancentra in het land wil ik dan ook graag bezoeken tijdens mijn toekomstige rondreis en natuurlijk ook Santorini met de vele ezeltjes (uiteraard zonder een ritje te maken, de dieren schijnen het er niet makkelijk te hebben). Het gaat me ook om de ezel souvenirs want die verzamel ik Big Grin Dus als jullie behalve de opvancentra en Santorini nog andere 'ezel plaatsjes' als tips hebben, dan hoor ik dat alvast erg graag! Na een reisje Griekenland kom ik vast met een extra koffer aan ezel souvenirs thuis Tongue
Ik heb vele vragen en zal die later ook nog wel stellen hier op dit geweldige forum! Ik hoop hier veel op te steken en me goed voor te kunnen bereiden voor een rondreis Griekenland die ik heel heel graag wil gaan maken! groet
Quote
#2
Van harte welkom. Je zal hier zeker een heleboel tips vinden en krijgen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dan moet je zeker Kreta niet vergeten !!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(10 February 2018, 22:52)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan moet je zeker Kreta niet vergeten !!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





De opvangcentra in Griekenland zijn mij al bekend en als ik ooit op Kreta kom zal ik die ook beslist niet overslaan! Geweldig werk word daar verricht Smile
Quote
#5
Welkom op Oriste Kim! Leuk dat je je even voorstelde als nieuwkomer.
Héél veel lees- en schrijfplezier hier op het forum.

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Quote
#6
Van harte welkom Kim,

[video=youtube]http://
[/video]
Quote
#7
welkom op deze mooie site
Quote
#8
Bedankt allemaal!

En bedankt voor het filmpje! Andros en het project daar kende ik nog niet. Interessant!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)