Grieksegids nieuws     
Reismakker gezocht Kreta
#1
Ik ben op zoek naar een reismakker voor Kreta, ik word iedere keer ziek als ik de prijzen ziet voor single reizen.
Mijn plan is eind april begin mei voor 14 dagen naar Kreta te gaan.Ik ben 67jaar en voel me 40.Ik kom al 40 jaar op Kreta
meestal in het zuid-westen.Helaas ben ik nu aan wat medicijnen gebonden,ouderdoms suiker,maar voor de rest gaat alles goed.
Ik ben een verstokte vrijgezel en hou van  vissen en fotograveren,ook maak ik aquarellen van Kreta,op a5 of a4 formaat.
Heeft iemand misschien zin?Al is het maar om de kosten te delen.mag natuurlijk ook een reismakster zijn.

Groeten uit een koud Rotterdam.

JVW
.
Quote
#2
Als je niet gebonden bent aan een hotel all inclusief acco, kan ik je misschien wat tips geven. Ik reis ook al jaren voor solo. Het enige waar je duurder mee uit bent, al is dat nog maar de vraag, want er zit geen organisatie tussen, is een kamer en uit eten gaan. De reis echter is een stuk goedkoper, wat je koopt alleen een ticket. Als je goed ter been bent kan je vanaf het vliegveld met reguliere bussen naar je locatie toe.
Waar ik heenga ligt in het ± midden Kreta aan de noordzijde. Wel aan zee, met een haventje waar voornl. vissersboten liggen. Een prima plek om te vissen op loopafstand dus. Fotogeniek is het ook, dus wat dat aangaat zit je er ook prima.
Er komen veel mensen van je leeftijd. De meerderheid is Duits. Het is er rustig, ook in de nachten. Geen party reservaat dus!
De periode die jij aangeeft is het er absoluut rustig. Vanaf eind mei wordt het drukker. Restaurants e.d. zijn vanaf half april vrijwel allemaal open.

Krijg je geen reacties op je oproep: voor meer info mag je me een PB sturen.
Quote
#3
Onbegrijpelijk dat single reizen duurder zijn. Als je al 40 jaar op Kreta komt dan weet je de weg. Koop een vliegticket en boek je hotel of sppartement direct bij eigenaar of op booking.com. maar een reismakker is gezellig natuurlijk veel succes! Hiermee ben je niet duurder uit en met ryanairr ook nog goedkoper
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)