Aktuele schriftelijke cursus GR
#1
Heb me sinds eind 2017 "aangemeld" bij lidl.gr, krijg dus regelmatig de "speciale aanbiedingen thuisgestuurd"
Daar de taal relatief eenvoudig gehouden wordt, kom ik met de hulp van een woordenboek toch ver met het begrip  van de inhoud - gratis schriftelijke cursus actueel/modern Grieks . . . . . . . 
P.S. Ben niet familie van Dhr. Lidl (Schwarz)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#2
Leuk he, ik deel ook regelmatig de folders van Lidl met mijn cursisten. dat vinden ze erg leuk en heel praktisch om te lezen.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#3
Je moet "klein" beginnen. Ken een vent, die Engels geleerd heeft door te lezen in de Donald Duck.
Quote
#4
In de zeevaart hebben een hoop collega`s bijvoorbeeld Spaans geleerd door (in dit geval) in Midden-Amerika 
de tv - en speciaal de reclameboodschappen - te zien/horen.
In Duitsland, war ik sinds 50 jaar woon, is de grote handicap bij het tv-gebeuren, dat alles nagesynchroniseerd
wordt, het standaard "grapje" in de western-filmen: John Wayne met een Noordduits Accent "Hände hoch".
Daardoor spreekt de gemiddelde Nederlander beter z`n talen dan de doorsnee Duitser.
Johannes
Quote
#5
(11 March 2018, 13:45)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je moet "klein" beginnen. Ken een vent, die Engels geleerd heeft door te lezen in de Donald Duck.

Ik mag toch hopen dat hij niet zo praat als Donald Duck Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)