Waar was ik vandaag.
#1
Vandaag was ik in Platanias,Kreta. Op de Oinotika, de jaarlijkse wijnproeverij,waarbij een dertigtal wineries zich presenteren. Leuk om te zien en te proeven dat de kretenzer wijnen steeds beter worden, ook neemt het aantal biologische wijnen toe. Naast de wijn werd er ook een keur aan kazen vleeswaren gepresenteerd. Voor degenen op Kreta, ook morgen nog te bezoeken, Platanias,hotel Minoan palace.
Quote
#2
Van hoe laat tot hoe laat Chris? Lijkt me wel wat. Rolleyes
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#3
Van 13-19 uur.
Quote
#4
He Chris als ik je tip lees vind ik het zoo jammer dat ik nog niet op Kreta ben. Zo leuk daar houde we van. Nog ff. Wat is jouw bron voor dergelijke activiteiten? Ik krijg de nieuwsbrief van Kissamis news waar ook tips voor Chania en omgeving in staat Ik heb al gezocht op internet of zo iets ook voor de Apokoronas bestaat maar niets gevonden. Zou fijn zijn om te weten alvast bedankt.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse comeback (Uit de Volkskrant van vandaag.) Buurman 6 2.041 02 January 2020, 17:27
Laatste bericht: Ernst
  Transavia per vandaag zomer 2019 tickets Bowie 17 6.029 28 March 2019, 16:06
Laatste bericht: metaxa
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.517 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Vandaag..... Bart0riste 5 3.375 29 October 2014, 22:40
Laatste bericht: vlagreco
  Aandacht voor de Neo-Nazi's in Een Vandaag Roosmarijn 131 102.384 05 October 2013, 08:35
Laatste bericht: Roosmarijn
  ter info,over de party van pasok vandaag Tzimis Bazoukas 1 2.309 19 March 2012, 20:44
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)