TV Tip: De documentaire Golden Dawn Girls op NPO2
#1
TV Tip: De documentaire Golden Dawn Girls | Woensdag 7 maart om 22.55 uur in 2Doc.nl op NPO2. 

De extreemrechtse Griekse partij Golden Dawn werd een tijd gerund door de vrouwen, moeders en dochters van de partijleden. Filmmaker Håvard Bustnes probeert te achterhalen wat deze vrouwen beweegt.

De trailer: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Goeie tip, dank je wel Natascha!
Quote
#3
Zeker goeie tip !
Deze club hangt een niet al te frisse ideologie aan; vraag is en blijft of zij geholpen zijn met deze aandacht.................
In gesprek blijven? Doodzwijgen? Verbieden ( is dat democratisch?) Het eeuwige dilemma...............
Quote
#4
Ik wilde het net melden, maar je bent mij voor Natascha ??
Quote
#5
Gisteravond gekeken. Zeer interessant. Dank voor de tip!
Quote
#6
Grrrrr wegens geografische beperkingen mag je dat in Griekenland weer niet zien....
Quote
#7
(09 March 2018, 09:44)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Grrrrr wegens geografische beperkingen mag je dat in Griekenland weer niet zien....

met een ip-onderdrukker op je pc is het wel te zien...:)
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#8
Een IP onderdrukker? Hoe doe ik dat?
Quote
#9
Altijd fijn als er meer mensen zijn die dit soort termen niks zegt :)
Quote
#10
Onderstaande link staat het uitgelegd. Ik heb deze ook.

Het komt erop neer dat met zo'n programma niet gezien kan worden waar je zit. Je kunt dan een land aanklikken (bv nederland) en dan lijkt het net alsof je in Nederland bent (terwijl je bv in Griekenland zit). Daardoor kun je wel de programmas zien die normaal alleen vanuit Nederland te zien zijn. Er zijn overigens vele aanbiederse en heb bij toeval dit gekozen en het werkt prima. Er zijn wel wat kosten aan verbonden (ongveer 35 euro per jaar). Het mag eigenlijk niet maar....

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






ohja..nog even over de documantaire. Inderdaad erg interessant!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#11
Erg indrukwekkende documentaire. En afschuwelijk fascistische praktijken.
Quote
#12
Ik had hem opgenomen en net teruggekeken. Afschuwelijk !!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-Tip: 2Doc kort, vanavond op NPO2 metaxa 4 2.460 22 August 2018, 11:50
Laatste bericht: metaxa
  Documentaire over Griekse crisis Patrick 0 1.618 01 March 2018, 13:46
Laatste bericht: Patrick
  Film Dogtooth op NPO2 Natascha 7 6.130 07 October 2015, 19:45
Laatste bericht: Patrick
  TV-tip vanavond: Ellas Import op Nieuwsuur op NPO2 Ger 3 3.931 30 June 2015, 12:41
Laatste bericht: ATHL
  Documentaire Paul Rosemoller greece67 26 16.326 30 December 2012, 11:16
Laatste bericht: Arthur
  Gezocht: Documentaire Leros Ger 8 4.852 11 November 2012, 20:44
Laatste bericht: Edwin Leros

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)