ERT-World verdwijnt bij kabelaar Ziggo
#1
[Afbeelding: ertsat.jpg]
De Griekse wereldomroep ERT-World verdwijnt volgens een rondschrijven van kabelmaatschappij Ziggo binnenkort van de Utrechtse kabel. Volgens Ziggo is er niet genoeg vraag naar de zender om deze op de kabel te handhaven en is door de kabelraad besloten de zender van de kabel te halen. Utrecht is de enige plaats waar Ziggo het signaal op dit moment nog doorgeeft.

Als dat inderdaad gebeurt is Delta-kabel de enige kabelmaatschappij in Nederland die ERT-World nog via de kabel zal verspreiden. In België geeft alleen Telenet het signaal nog door in (een gedeelte van) Brussel.


Kijk je ERT-World via de Hotbird-satelliet?
Lees dan ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ger
Quote
#2
Ziggo heeft mij nog nóóit gevraagd welke zenders ik wil ontvangen.
Is volgens mij gewoon kul verhaal: liever een betalende zender met veel reclames dan een gratis zender zonder reclames.
Maar ja, als consument heb je in deze niets te vertellen.
Zelfs een mail naar de programmaraad blijft onbeantwoord; waar haal ik de lef vandaan om me tot hen te wenden.
Quote
#3
Is het dan met beetje vertraging gekomen ?

"BBC2 blijft in analoog pakket Utrecht, Griekse ERT niet"
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=5178
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ERT Delta Zeeland Yiannakis 3 7.836 05 April 2010, 14:26
Laatste bericht: Corry
  ERT-World in Zeeland op de kabel Ger 0 7.208 26 June 2009, 19:55
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)