Het is weer hommeles in de voetbal competitie
#41
Ook op het lagere niveau gaat het wel eens mis. Tijdens de wedstrijd Asteras Amaliadas tegen Irodotos (Heraklion) in de play-offs voor promotie naar de football league werden de spelers van Irodotos aangevallen. De wedstrijd uiteraard gestaakt. Op de lokale tv was te zien dat sommige spelers aardige klappen hebben gekregen.

Cors
Quote
#42
Binnenkort kunnen we, hopelijk, weer een Griekse club in Nederland bewonderen. Ajax kan PAOK treffen in de CL voorronde.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JanvanWierlo's signatuur Groot Griekenland liefhebber, tevens medewerker van aan Autoverhuurder. Kreta is mijn favoriete plaats in Griekenland
Quote
#43
OFI hoeft wellicht geen moeite meer te doen om de redactie te voorkomen. Afwachten maar wat hoger beroep oplevert. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Cors
Quote
#44
Er zijn nog zekerheden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#45
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En de gevolgen van de rellen. 

Cors
Quote
#46
En daar gaan we weer

Cors

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#47
(26 December 2019, 23:30)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En daar gaan we weer

Cors

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Lekker die Griekse voetbalcompetitie  Rodekaart
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#48
Ze zeggen niet voor niets voetbal is oorlog  dizzy
Quote
#49
Sommige dingen blijven het zelfde in Corina tijd. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
#50
Dan te bedenken dat er zoveel mooiere sporten zijn dan dat overgewaardeerde en overgefinanciede voetbal.
Quote
#51
Welke dan Pieter?
Korfbal.............?
Quote
#52
Atletiek, basketbal, wielrennen, handbal, volleybal, mountainbike, enz. enz.
En ja, de traditionele WK finale korfbal tussen NL en B zie ik liever dan welke voetbalwedstrijd dan ook.
Daar gaat het om sport en niet om de centen.
Quote
#53
(21 July 2020, 14:09)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan te bedenken dat er zoveel mooiere sporten zijn dan dat overgewaardeerde en overgefinanciede voetbal.

Helemaal mee eens Pieter. Mij kan het ook niet boeien om 90 minuten naar voetbal te kijken. Het gebeuren er om heen vind ik wel interessant. Verbaasd me elke keer weer waar voetbal (clubs, bonden, spelers, supporters, enz) mee weg komen. 

Cors
Quote
#54
Totaal oneens heren, voetbal is de mooiste sport die er is om te zien al komt een mooie bergetappe in Giro/Tour/Vuelta dicht in de buurt.
Natuurlijk is dit enorm subjectief en heeft ieder zo zijn voorkeur.
Ben me ervan bewust dat het gevaar er in sluipt dat dit draadje volledig  offtopic1 geraakt en/of ontspor(t)en kan......... Tongue
Quote
#55
Het probleem ligt - naast het IQ van poffertjes van de hooligans - ook bij de Griekse overheid die totaal niet optreedt tegen het hooliganisme. U herinnert zich ongetwijfeld de beelden van AEK tegen de Mokumse boys. De heertjes, ook hier hebben de dames nog een lange weg te gaan, liepen op het gemak naar het vak van de gasten met molotovcocktails in hun hand en de ME stond erbij en keek ernaar hoe die er ook in gegooid werden....

Wie een keer per ongeluk opgepakt wordt, is snel weer buiten. Een stadionverbod kennen ze niet in Griekenland (hoewel, "mijn" voorzitter Savvidis heeft er eentje) en ook geen andere middelen om dit fenomeen uit te bannen. Een vrijbrief voor de kwaadwillenden.

Nu we toch off topic zijn: voetbal is ongetwijfeld overgefinancierd. Maar dat is kunst ook: 82 miljoen gulden (ca. € 37 mio) voor een (onvoltooid!) schilderij van Mondriaan bijvoorbeeld. Of de keer dat ik met mijn oudste zoon voor school naar Boymans van Beuningen ging en "kunst" zag: in elkaar getrapte lockertjes met een spanband er omheen .....

Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.
Quote
#56
Vorige week is een politieagent levensgevaarlijk gewond geraakt bij rellen tijdens een volleybal wedstrijd tussen Olympiakos en Panathinaikos. Na enkele andere recente incidenten is het nu zo ver dat de Griekse regering wat wil gaan doen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voetbal metaxa 11 2.722 20 October 2023, 19:32
Laatste bericht: Epirus
  EK 2023 voor onder 19 (voetbal) op Malta PAOK4ever 3 1.348 07 July 2023, 22:55
Laatste bericht: PAOK4ever
  voetbal Paok -Psv metaxa 5 2.250 18 March 2022, 10:10
Laatste bericht: Kosta
  Voetbal: NL - GR op 28 mei 2020 in Enschede Ger 1 2.879 17 February 2020, 18:03
Laatste bericht: Ernst
  Hommeles in het Griekse basketbal Patrick 16 8.049 21 May 2019, 17:33
Laatste bericht: cors
  Grieks voetbal terug op EK en WK? Ger 4 3.878 25 June 2018, 13:15
Laatste bericht: Patrick
  Voetbal in Griekenland Patrick 11 9.952 01 December 2015, 00:24
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Voetbal EK 2016: Ondanks zege toch groepslaatste Ger 3 4.552 11 October 2015, 23:18
Laatste bericht: jjohn
  Griekenland op voetbal-WK Nederland Ger 3 5.376 27 May 2015, 22:49
Laatste bericht: ElsR
  Griekenland naar WK Voetbal? ElsR 10 8.413 23 October 2013, 23:02
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)