Kolokitapita - Courgettetaart
#1
Ik heb al eens een recept voor een 'courgettetaart" gepost, maar deze heeft een geheel andere bereiding en ingrediënten. Krijgt ook een lekkere bruine korst, waardoor er makkelijk vierkantjes van te snijden zijn. Er staat 4 personen bij, is als je het als lunch serveert. Als mezze serveert het natuurlijk meer gasten. Een gerechtje uit de Zagori. Hoort bij Topic Paasmenu 2018.

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Heerlijk, vrijwel op dezelfde manier maak ik ook "prassopita" met prei dus.
Je moet alleen de prei even aanbakken, en .er gaat een beetje dille bij door
Quote
#3
Deze ga ik maken voor de paasbrunch .. lekker!
Quote
#4
Gisteren alvast een keer gemaakt. Krijg binnenkort weer eters, maar moet dan wel weten of ik het ook kan maken......en ja, de pita was heerlijk. Ik heb er wel wat aan toegevoegd: een lente-uitje en wat dille en peterselie. Maar ik moet zeggen: heerlijk recept en goed om te bereiden! Lekker met citroen kip en aardappeltjes (en honing/mosterd) uit de oven. Hmmm, voor herhaling vatbaar. Chapeau, Johan!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Courgettetaart JohanV 7 4.278 16 February 2016, 23:51
Laatste bericht: Goedas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)