Fodelianakis olijfolie                 
Hallo
#1
Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar heb al veel leuke dingen gelezen. Ben zelf niet bekend met Griekenland maar na de mooie verhalen hoop ik er toch eens heen te kunnen gaan. Onze zoon gaat er binnenkort wel heen en daarom ben ik op zoek naar leuke dingen voor hem om te doen en te bekijken. 
Alvast hartelijk dank !
Quote
#2
Welkom op Oriste Yana; leuk dat je ons gevonden hebt en je even voorstelt cool1
Héél veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum!

[Afbeelding: welkom.png]
Quote
#3
Hallo en welkom hier.
Waar gaat je zoon heen?
Quote
#4
welkom op deze site
Quote
#5
Welkom op dit fijne forum!
Laat je zoon óók lid worden van dit forum, kan hij alvast voorpret krijgen. Wink
Quote
#6
(20 March 2018, 19:47)yana schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar heb al veel leuke dingen gelezen. Ben zelf niet bekend met Griekenland maar na de mooie verhalen hoop ik er toch eens heen te kunnen gaan. Onze zoon gaat er binnenkort wel heen en daarom ben ik op zoek naar leuke dingen voor hem om te doen en te bekijken. 
Alvast hartelijk dank !

Hallo Yana,

Niet omdat ikzelf in het Westen van Kreta woon, maar deze zijde van het eiland biedt enorm veel in alle opzichten.
Het begint al bij aankomst op de luchthaven van Chania. Geheel vernieuwd en zeker een aanrader t.o.v de altijd overvolle luchthaven van Heraklion.

De top attracties op West Kreta; Elafonisi strand, de Samaria kloof, Balos baai en het strand van Falasarna om maar een paar te noemen. Op korte afstand van Chania bevindt zich ook een professionele kartbaan. Kan hij zich even Jos Verstappen wanen Smile

Trouwens, waarom kom jezelf ook niet eens deze kant op. Eenmaal op Kreta geweest en je gaat nooit meer weg.

Alvast een fijne vakantie gewenst voor je zoon.

Henk
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even hallo zeggen Balituin 5 1.922 28 July 2022, 15:13
Laatste bericht: Epirus
  Hallo, hier ben ik! IngridJG 2 5.293 19 August 2016, 15:54
Laatste bericht: Ger
  Hallo allemaal Debs 6 5.519 15 August 2014, 06:22
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.133 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  hallo, ik ben Mar Mar.koning 21 15.985 09 March 2014, 21:57
Laatste bericht: Mar.koning
  Hallo allemaal Miek 5 3.988 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
Music Hallo iedereen Bob Rempetis 12 8.009 30 July 2012, 22:53
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Hallo allemaal desillies 19 13.100 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad
  Hallo allemaal Natascha 7 5.584 19 March 2012, 20:40
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)