bestemmingen
#1
Hallo allemaal, 

Voor mijn toeristische studie moet ik een verslag maken over het vasteland van Griekenland. Hiervoor moet ik voor de volgende doelgroepen een bestemming zoeken: 
    1. Jongeren
    2. Gezinnen met kleine kinderen
    3. Sportieve vakantiegangers
    4. Senioren
    5. Rustzoekers/ natuurliefhebbers 
Vooral voor de jongeren kan ik niks vinden, omdat alle jongerenvakanties naar de eilanden gaan. Hebben jullie als Griekenland kenners misschien een idee? 

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp, 
groetjes Kirsten. 

Goede ideeën over de bestemmingen voor andere doelgroepen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Quote
#2
Ik denk dat je dan eens moet rondkijken in Thessaloniki.
Quote
#3
Verleden maand in Athene geweest. Verrassend genoeg echt heel veel jongeren (duo's en groepen) gezien. Ze komen dus niet allemaal voor wein, weiber und gesang... Wink  De cultuur en opgravingen zijn dus ook voor hen interessant.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Dankjulliewel!
Quote
#5
Misschien ook eens kijken in en rond Ioannina. Omdat dit echt een studentenstad is is er een groot aanbod aan
bars etc, maar ook activiteiten als raften, fietsen, wandelen, paragliding etc. Prachtige omgeving bovendien.
Quote
#6
Wat dacht je Parga. Alles wat de jongeren leuk vinden is er aanwezig
Quote
#7
Parga is toch het equivalent van Valkenburg?
Quote
#8
(17 October 2017, 14:16)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Parga is toch het equivalent van Valkenburg?

Daarom komt een echte L1mburger ook alleen maar in de winter naar Valkenburg, als de Hollanders weg zijn.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)