Wat is je favoriete uitzicht?
#1
Ik heb sinds vorig jaar een nieuw favoriet uitzicht Wink
Zie foto hieronder, uitzicht vanaf de 'berg' in onze Griekse achtertuin op het dorp en de 'overkant' Galatas. Wat is jullie favoriete Griekse uitzicht?

[Afbeelding: 30j64nk.jpg]
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#2
Prachtig mooi Corry!
Mijn favoriete uitzicht verandert eigenlijk elk jaar!   Rolleyes
Maar het mooiste uitzicht wat ik ooit heb gehad vanuit ons appartement was in Pefki, op Evia:

[Afbeelding: dwzadc.jpg]

Daar kan ik nog steeds van genieten! Houden jullie de woning op Poros aan?
En, ook niet onbelangrijk, Big Grin sta je weer op de boekenmarkt 6 mei?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Nog altijd dit uitzicht gemaakt vanaf mijn kaik, min 15 in de bergen en plus 20 op het water.

[Afbeelding: 28bzps3.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Hey,

Ons geliefde kokkari waar we 1 mei weer heerlijk in dit paradijs komen doorbrengen.

Gr,

Marcel&Nanny
Quote
#5
(09 April 2018, 19:00)Samoslovers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey,

Ons geliefde kokkari waar we 1 mei weer heerlijk in dit paradijs komen doorbrengen.

Gr,

Marcel&Nanny

We willen wel een foto zien hè Marcel! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
@Johan prachtig, Pefki! Ben ik paar keer een middagje geweest en is idd een prachtige regio. Misschien gaan we er van de zomer weer even naar toe. We gaan eind mei een paar dagen vrienden bezoeken die sinds september in Rovies wonen.

En ja, we houden ons huisje op Poros voorlopig aan, het is er erg leuk, ondanks dat het natuurlijk een klein eiland is verveelt het niet. Je kunt er fijn wandelen, er zijn paar heerlijke strandjes, tal van leuke cafeetjes, terrasjes en restaurants en volop cultuur/natuur om de hoek op de Pelop. 

We staan ook weer op de boekenmarkt 6 mei, ik zal volgende week een keer een post plaatsen. We zijn nu op Pinterest een lijstje aan het maken met een selectie van wat we mee nemen. Zodra het af is, plaats ik hier een linkje. We gaan ook nog twee dagen op 'strooptocht' langs een aantal leuke secondhand winkels in Nederland  Smile
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#7
Mijn mooiste uitzicht is vanaf dit bankje in Kokkari.
Dit jaar gaan wij er 2 keer naar toe. 1 week in juni en 2 weken in augustus. 


[Afbeelding: 15y9q9y.jpg]
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#8
(09 April 2018, 19:52)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 April 2018, 19:00)Samoslovers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey,

Ons geliefde kokkari waar we 1 mei weer heerlijk in dit paradijs komen doorbrengen.

Gr,

Marcel&Nanny

We willen wel een foto zien hè Marcel! Smile
Hey,

paar keer geprobeerd om foto te uploaden maar dit is niet gelukt.  Angry

Marcel
Quote
#9
[Afbeelding: osyjcw.jpg]

Mijn uitzicht als ik op het terras van Porto Paradise aan de haven van Pigadia (Karpathos) rustig van mijn thee zit te genieten . Heerlijk!
Quote
#10
Mooie foto en uitzicht John, ik vind alleen de kleuren onnatuurlijk, als deze foto niet van jou is maar van internet kunnen er auteursrechten op rusten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
(11 April 2018, 10:00)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto en uitzicht John, ik vind alleen de kleuren onnatuurlijk, als deze foto niet van jou is maar van internet kunnen er auteursrechten op rusten.

Misschien HDR gebruikt op de camera?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
(11 April 2018, 10:00)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto en uitzicht John, ik vind alleen de kleuren onnatuurlijk, als deze foto niet van jou is maar van internet kunnen er auteursrechten op rusten.

Hij is door de eigenaar van Porto Paradise genomen.
Quote
#13
(11 April 2018, 09:49)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: osyjcw.jpg]

Mijn uitzicht als ik op het terras van Porto Paradise aan de haven van Pigadia (Karpathos) rustig van mijn thee zit te genieten . Heerlijk!

Denk dat ik net op dezelfde plaats stond, jjohn Big Grin

[Afbeelding: 2vmvjg7.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Die kleuren zijn idd wel een tikje anders Big Grin
Quote
#15
[Afbeelding: 4q0qhx.png]Uitzicht van het terras op Zakynthos - in herfst gaat de zon links (ten zuiden) van het eiland onder
Quote
#16
(13 April 2018, 13:50)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(11 April 2018, 09:49)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: osyjcw.jpg]

Mijn uitzicht als ik op het terras van Porto Paradise aan de haven van Pigadia (Karpathos) rustig van mijn thee zit te genieten . Heerlijk!

Denk dat ik net op dezelfde plaats stond, jjohn Big Grin

[Afbeelding: 2vmvjg7.jpg]

Mooie foto Patrick.
Quote
#17
Uitzicht op Gialova

[Afbeelding: 2s1oj1h.jpg]
Quote
#18
Ook ik dacht meteen: Gialova! Ik denk dat wij het balkon rechts van Janos hadden en in een net wat ander jaargetijde, want de zon ging anders onder in de baai van Navarino. Hieronder de blik ook iets meer naar rechts, met de wetlands op de voorgrond.


[Afbeelding: 2hx7kid.jpg]
Quote
#19
De "Portes" in Paros.

[Afbeelding: 289k8z8.jpg]

[Afbeelding: 20qc774.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
En dan herinner ik me opeens Andros. Vanaf het balkonnetje in Batsí, een vrijwel dagelijks spektakel. Met in 2013 voor het eerst de mogelijkheid om op de i-pad live te vinden wélk schip we in de verte zagen varen, waar vandaan en waar naar toe. Een geweldig, steeds weer anders uitzicht.

[Afbeelding: s274i1.jpg]
Quote
#21
Heerlijk om vanaf je balkon de zee te zien/horen!
Nostos Apartments in Mirtos Kreta met - behalve de zee - ook zicht op het piepkleine haventje.

[Afbeelding: soo41g.jpg]
Quote
#22
Dat was toch wel Loutra op Noord-Evia. Weet niet of het er nog staat, maar het was heel bijzonder.
[Afbeelding: 23w9m6b.jpg]
Quote
#23
(15 April 2018, 09:36)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat was toch wel Loutra op Noord-Evia. Weet niet of het er nog staat, maar het was heel bijzonder.
[Afbeelding: 23w9m6b.jpg]

In 2014 stond het er nog! Zijn toen in Thermae Sylla Spa Wellness Hotel geweest. Genoten van de baden en een luxe lunch! Heb dezelfde foto, maar dan van de andere kant Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  "Geen uitzicht op beterschap voor gewone Griek" Karidiès 0 1.375 12 May 2017, 19:54
Laatste bericht: Karidiès
  Wat is jullie favoriete plek in Griekenland? Yorgos 107 104.435 30 October 2016, 18:53
Laatste bericht: Karidiès
  Jullie favoriete naaktstrand in Griekenland Samoslovers 7 16.864 01 April 2013, 18:57
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)