Fodelianakis olijfolie                 
Stof in regio Parga - Preveza???
#1
Hoihoi,
Ik heb een vraagje aan de Nederlanders die momenteel in bovenstaande regio verblijven: ik zie hier in NL op mijn "weer app" de vermelding "STOF" in Parga zowel als Preveza...... Wie kan mij iets meer vertellen? Ben erg nieuwsgierig! Alvast bedankt voor de reacties!
Quote
#2
Ik denk dat men de stof / het zand uit de Sahara bedoelt die de afgelopen dagen massaal in delen van Griekenland aanwaait:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Valt volgens mij inmiddels wel mee.
Het ziet er niet zo helder uit als anders.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
In Heraklion wisselt het heel erg. Gisterenochtend was het zicht een stuk minder dan 's middags. Gisteren  zeiden ze op 1 van de tv zenders dat eind van de week de wind gaat draaien en zou het beter moeten worden.

Cors
Quote
#5
Hier op Corfu al sinds zondag een gelige lucht.
Zelfs mensen met mondkapjes zien rijden op de scooter.
Het zicht is hooguit 5 kilometer.
Ziet er raar uit.
Kan nog enkele dagen duren volgens de mensen.
Verder een half zonnetje en 25 graden
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)