Grieksegids nieuws     
Voor een schijntje naar Kreta
#1
Jetair Fly wat nu Tui Fly is heeft in mei en juni idioot lage prijzen vanaf Brussel en Luik naar Heraklion, met 20 kilo koffer en 10 kilo handbagage €126 retour.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Ze hebben zelfs meerdere goede aanbiedingen naar Griekenland
Quote
#3
Oh maar niet enkel Tui Fly heeft die, ook Brussels Airlines heeft (had) die voor die periode. Wij hebben € 379,66 betaald voor 2 pers. ticket retour met dezelfde kg aan bagage.
En we zijn aan het aftellen... Big Grin
Quote
#4
En het kan NOG goedkoper  Big Grin
In de nieuwsbrief van Corendonl, Vlucht Kreta, inclusief Bingo hotel en transfer voor maar € 149,-- Tongue
Quote
#5
Brussel naar Volos en Kavala met Jet Air fly  75.98 euro  pp retour verschillende  data
in Mei  en Juni
Quote
#6
Tegenwoordig vlieg ik ook regelmatig met Corendon op Maastricht, 15 min van huis, zonder file en geen stress op het vliegveld, of met de ene maatschappij heen en de andere terug bijv. vanaf Luik
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
(29 April 2018, 06:26)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Brussel naar Volos en Kavala met Jet Air fly  75.98 euro  pp retour verschillende  data
in Mei  en Juni

Ik heb/had die ook bekeken maar het vertrekuur is echt ongunstig (voor mij persoonlijk dan). De vluchten naar Kavala zijn overigens via Lesbos.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(29 April 2018, 10:54)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(29 April 2018, 06:26)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Brussel naar Volos en Kavala met Jet Air fly  75.98 euro  pp retour verschillende  data
in Mei  en Juni

Ik heb/had die ook bekeken maar het vertrekuur is echt ongunstig (voor mij persoonlijk dan). De vluchten naar Kavala zijn overigens via Lesbos.

 Op woensdag tussenstop Volos
op Vrijdag via Lesbos
vertrektijden 6 uur 10
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)