Leuke attractie óf pure dierenmishandeling?
#1
Ik zou in ieder geval nooit gebruik maken van een dergelijk ritje.........

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wat vinden de leden van dit forum hiervan?
Quote
#2
Ik vind dit dierenmishandeling....zou ik nooit doen.
Viviane
Quote
#3
Nooit gebruik van maken, dierenkwelling.

Laten ze maar een kabelbaan aanleggen.

Trouwens zou ik nooit naar dat eiland gaan, veel te toeristisch.
Quote
#4
Betreurenswaardig voor die dieren, maar echt zielig zijn de mensen die hier gebruik van maken!
Quote
#5
(06 May 2018, 19:09)Elena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laten ze maar een kabelbaan aanleggen.

Die moet niet aangelegd worden want die is er.

Overigens een bedenkelijke praktijk die ook in Lindos voorkomt. Maar voor de vele Amerikanen die er enkele uren komen met de cruiseschepen is Santorini dan ook het Disneyland van Griekenland.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik vind het dierenmishandeling en ik zou er geen gebruik van maken, het is echt iets voor droeftoeters en sneuneuzen.
Quote
#7
Vreselijk!!! Zou ik dus nooit doen! Arme dieren!!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#8
Foto maken van een ieder die dit doet en online aan de schandpaal nagelen. Er zou vastgelegd moeten worden dat dit wettelijk ook dierenmishandeling is. Dan kan je alle partijen voor het gerecht dagen. Maar ja, gaat om centen.... Angry
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Vraag me al langer af waarom dit mag blijven duren. Ok er zullen job's sneuvelen maar hoe "clean" zijn die?
Quote
#10
Geld verdienen, dan gelden principes niet meer !
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#11
Ongelooflijk, pure mishandeling van lieve dieren
Quote
#12
Laat ik maar niet schrijven wat ik denk.
Een ding is zeker.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Meteen verbieden.
Quote
#14
(07 May 2018, 08:58)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat ik maar niet schrijven wat ik denk.
Een ding is zeker.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





sluit me hier helemaal bij aan...
Quote
#15
Zowel de Taxi ezels op Santorini en het opjagen van de schildpadden
op  Zakinthos is pure dierenmishandeling Angry
Quote
#16
Zeker geen leuke attractie. En inderdaad, er is op Santorini een alternatief dus waarom deze beesten kwellen. Een verbod vind ik geen gek idee. En er zijn genoeg andere mooie plaatjes te maken op Santorini. Wie een ezeltje wil fotograferen komt er vanzelf een tegen.
Quote
#17
Ook bij GREEK REPORTER aandacht voor de ezels op Santorini

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Akropolis museum belangrijkste attractie oriste 0 1.745 12 April 2011, 16:19
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)