Grieksegids nieuws     
Peiling: De rubriek 'Foto van de week'
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Ik volg de rubriek 'Foto van de week' niet
6.25%
3 6.25%
Ik volg de rubriek 'Foto van de week' wel maar doe er zelf niet aan mee
6.25%
3 6.25%
Ik heb ooit al eens een foto ingestuurd en ga dit vast nog eens doen wanneer ik een geschikte foto heb
37.50%
18 37.50%
Ik heb nog nooit een foto ingestuurd en ga dat in de toekomst ook niet doen
2.08%
1 2.08%
Ik heb nog nooit een foto ingestuurd maar ga dit zeker eens doen wanneer ik een geschikte foto heb
12.50%
6 12.50%
De rubriek 'Foto van de week' mag voor mij worden afgeschaft
0%
0 0%
De rubriek 'Foto van de week' moet absoluut in stand worden gehouden
35.42%
17 35.42%
Totaal aantal stemmen: 48 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

De rubriek 'Foto van de week'
#1
De leden die al langer lid zijn van dit forum kennen de rubriek al, maar ik kan me voorstellen dat leden die pas sinds kort lid zijn van Oríste geen idee hebben waarom het plaatje bovenaan de pagina en naast het log elke week veranderd.
Om te voorkomen dat alleen de 'vaste garde' foto's instuurt voor de 'Foto van week'-competitie verwijs ik de nieuwelingen graag naar onderstaande info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dus heb je nog nooit een foto ingestuurd óf is het alweer een hele poos geleden dat je dit voor het laatst deed, schroom niet en stuur je mooiste, leukste, originele of interessantste foto op naar het mailadres in de beschrijving en misschien wordt je foto geplaatst als 'Foto van de week'. Bovendien doe je aan het einde van het jaar mee aan de 'Foto van het jaar'-verkiezing. Dan kiezen de forumleden uit alle 52 foto's van het afgelopen jaar de mooiste foto uit, waarbij de drie bestgewaardeerde een leuke prijs kunnen winnen.

En mocht je nog op vakantie gaan naar Griekenland en je ziet iets wat je echt wilt delen in deze rubriek: maak een mooie foto en stuur 'm in Smile 

Laat de foto's maar komen naar 'fotovandeweek at wageral.nl' .

fotosmiley
PS: hierboven staat een korte peiling om te kijken of er nog genoeg belangstelling is voor deze rubriek. Mocht jouw antwoord er niet bij staan dan kan je het ook toelichten in deze topic. Maar hier geen foto's plaatsen, die dingen alleen mee als ze nog niet eerder zijn gepubliceerd en via het genoemde emailadres zijn ingestuurd!
Quote
#2


Prachtige foto van de bijna omme week. 2 keer in Skala Kallonis geweest, maar deze "gemist"
Quote
#3
Helaas valt het aantal stemmen erg tegen (slechts 35). Gelukkig geeft desondanks een meerderheid aan de rubriek te waarderen. Probleem is echter dat er de afgelopen maand niet één foto werd ingezonden. En da's natuurlijk lastig om de rubriek in stand te houden. Daarnaast komt de bodem van m'n voorraad in zicht.......

Ben je op vakantie in Griekenland, moet je nog gaan of heb je nog een foto van eerdere vakanties? Stuur je mooiste foto dan in en doe mee aan de Foto van de week/ Foto van het jaar verkiezing. Kleine moeite maar groot plezier voor de andere leden. Moeilijk is het niet, klik even hier voor een korte uitleg:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik roep met name leden op die nog nooit / al lang geen foto meer hebben ingestuurd omdat te doen. Zij krijgen voorrang bij plaatsing. Maar uiteraard is de 'vaste' club ook weer van harte welkom.

ghost 
fotosmiley
Quote
#4
Alhoewel een meerderheid in de bovenstaande poll aangaf dat de rubriek moet blijven worden er nog nauwelijks foto's ingestuurd. Slechts een klein vast groepje leden stuurt regelmatig een mooie foto in.
Zou het niet leuker zijn als andere leden ook een foto zouden insturen? Een kleine moeite maar grote aanwinst voor het forum.

Ik hoop dat meer leden even in hun archief willen kijken op zoek naar een leuke, mooie of interessante foto voor de 'Foto van de week'-rubriek. Geplaatste foto's dingen op het eind automatisch mee naar de titel 'Foto van het jaar', waarbij leuke prijsjes zijn te verdienen.

Ik heb nog een paar foto's op de wachtlijst staan maar de bodem is in zicht. Of is het einde van de rubriek aanstaande? Confused
Quote
#5
dag ger, zou spijtig zijn moest deze rubriek verdwijnen, ik dacht dat er nog van mij op de wachtlijst staan zoniet laat iets weten dan zoek ik er nog wat.
Quote
#6
(10 February 2019, 14:31)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dag ger, zou spijtig zijn moest deze rubriek verdwijnen, ik dacht dat er nog van mij op de wachtlijst staan zoniet laat iets weten dan zoek ik er nog wat.
Ik dacht hetzelfde. Ik heb een tijdje terug een aantal foto's gestuurd, maar volgens mij is er nog maar één foto van geplaatst? Beter foto's van een vaste club, dan dat de rubriek verdwijnt, lijkt mij?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#7
Ik heb een foto ingestuurd. We zijn benieuwd of ze geplaatst gaat worden.

Groetjes 

Els en Guy
Quote
#8
ik vind het altijd heel leuk, iedere week een nieuwe foto, ben altijd weer benieuwd. Soms met een leuk verhaal..

ger, ik heb je ook nog een tijd geleden een aantal foto’s gestuurd, misschien dat er daar van nog eentje in de wacht staat?
Quote
#9
(10 February 2019, 16:46)Marieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik vind het altijd heel leuk, iedere week een nieuwe foto, ben altijd weer benieuwd. Soms met een leuk verhaal..

ger, ik heb je ook nog een tijd geleden een aantal foto’s gestuurd, misschien dat er daar van nog eentje in de wacht staat?

@Marieke, daar staat er eentje van in de wacht voor week 8. Komt dus binnenkort langs Smile
@ElsDR, bedankt voor het inzenden, ook deze komt binnenkort langs hoor!
@Angeliki, daar is er onlangs eentje van geplaatst en uiteraard komen er nog meer langs Wink
Quote
#10
Ook van mij staat er als het goed is nog een foto in de wacht maar waar het Ger volgens mij om gaat is om meer en vooral eens wat andere leden foto's in te laten sturen. Met zoveel leden moeten er toch genoeg mooie foto's aan te leveren zijn voor deze leuke rubriek zodat deze nog lang kan blijven voortbestaan.
Quote
#11
(11 February 2019, 09:37)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar waar het Ger volgens mij om gaat is om meer en vooral eens wat andere leden foto's in te laten sturen. Met zoveel leden moeten er toch genoeg mooie foto's aan te leveren zijn voor deze leuke rubriek zodat deze nog lang kan blijven voortbestaan.

Je slaat de spijker op de kop Debs Wink
Quote
#12
IK zal wel blond zijn, inmiddels wel grijs maar waar moet ik de foto van de week / maand dan plaatsen????? zoek me suf op de forum zie een hoop over foto's van de week e.d. maar niet waar ik ze up- moet loaden.
Quote
#13
Heel simpel, ook voor grijze haren Big Grin

fotovandeweek@wageral.nl
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Je foto mailen naar fotovandeweek at wageral.nl. Zie bericht hierboven van Ger.
Quote
#15
Zie, zo makkelijk is het nou weer een grijze haar minder Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#16
(11 February 2019, 17:37)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




IK zal wel blond zijn, inmiddels wel grijs maar waar moet ik de foto van de week / maand dan plaatsen????? zoek me suf op de forum zie een hoop over foto's van de week e.d. maar niet waar ik ze up- moet loaden.

Kijk eens hier
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Ik heb ook een foto in gezonden,neem aan dat die aan is gekomen
mvg GER
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 587 484.444 28 June 2022, 09:48
Laatste bericht: Arnold
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.347 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.805 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.750 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 3.358 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week Els Cuijpers 48 17.894 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.595 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 5.814 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 4.995 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)