Peiling: De rubriek 'Foto van de week'
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Ik volg de rubriek 'Foto van de week' niet
6.52%
3 6.52%
Ik volg de rubriek 'Foto van de week' wel maar doe er zelf niet aan mee
6.52%
3 6.52%
Ik heb ooit al eens een foto ingestuurd en ga dit vast nog eens doen wanneer ik een geschikte foto heb
36.96%
17 36.96%
Ik heb nog nooit een foto ingestuurd en ga dat in de toekomst ook niet doen
2.17%
1 2.17%
Ik heb nog nooit een foto ingestuurd maar ga dit zeker eens doen wanneer ik een geschikte foto heb
13.04%
6 13.04%
De rubriek 'Foto van de week' mag voor mij worden afgeschaft
0%
0 0%
De rubriek 'Foto van de week' moet absoluut in stand worden gehouden
34.78%
16 34.78%
Totaal aantal stemmen: 46 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

De rubriek 'Foto van de week'
De leden die al langer lid zijn van dit forum kennen de rubriek al, maar ik kan me voorstellen dat leden die pas sinds kort lid zijn van Oríste geen idee hebben waarom het plaatje bovenaan de pagina en naast het log elke week veranderd.
Om te voorkomen dat alleen de 'vaste garde' foto's instuurt voor de 'Foto van week'-competitie verwijs ik de nieuwelingen graag naar onderstaande info:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Dus heb je nog nooit een foto ingestuurd óf is het alweer een hele poos geleden dat je dit voor het laatst deed, schroom niet en stuur je mooiste, leukste, originele of interessantste foto op naar het mailadres in de beschrijving en misschien wordt je foto geplaatst als 'Foto van de week'. Bovendien doe je aan het einde van het jaar mee aan de 'Foto van het jaar'-verkiezing. Dan kiezen de forumleden uit alle 52 foto's van het afgelopen jaar de mooiste foto uit, waarbij de drie bestgewaardeerde een leuke prijs kunnen winnen.

En mocht je nog op vakantie gaan naar Griekenland en je ziet iets wat je echt wilt delen in deze rubriek: maak een mooie foto en stuur 'm in Smile 

Laat de foto's maar komen naar 'fotovandeweek at wageral.nl' .

fotosmiley
PS: hierboven staat een korte peiling om te kijken of er nog genoeg belangstelling is voor deze rubriek. Mocht jouw antwoord er niet bij staan dan kan je het ook toelichten in deze topic. Maar hier geen foto's plaatsen, die dingen alleen mee als ze nog niet eerder zijn gepubliceerd en via het genoemde emailadres zijn ingestuurd!

Prachtige foto van de bijna omme week. 2 keer in Skala Kallonis geweest, maar deze "gemist"
Helaas valt het aantal stemmen erg tegen (slechts 35). Gelukkig geeft desondanks een meerderheid aan de rubriek te waarderen. Probleem is echter dat er de afgelopen maand niet één foto werd ingezonden. En da's natuurlijk lastig om de rubriek in stand te houden. Daarnaast komt de bodem van m'n voorraad in zicht.......

Ben je op vakantie in Griekenland, moet je nog gaan of heb je nog een foto van eerdere vakanties? Stuur je mooiste foto dan in en doe mee aan de Foto van de week/ Foto van het jaar verkiezing. Kleine moeite maar groot plezier voor de andere leden. Moeilijk is het niet, klik even hier voor een korte uitleg:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ik roep met name leden op die nog nooit / al lang geen foto meer hebben ingestuurd omdat te doen. Zij krijgen voorrang bij plaatsing. Maar uiteraard is de 'vaste' club ook weer van harte welkom.

ghost 
fotosmiley
Als ik op de foto click krijg ik een andere foto te zien dan het plaatje afbeeld? Ligt dat aan mij?
(Plaatje dorpje, foto Papa.)

Even refreshen (of F5) dan moet ie doen.......
Hier zie je ze allemaal:

Even refreshen (F5), dan komt de goede foto van deze komende week:

En hier kan je ze allemaal nog eens bekijken:

(01 June 2018, 20:23)Ger schreef:

Even refreshen (F5), dan komt de goede foto van deze komende  week:

Dat knopje mis ik dus op mijn telefoon.  Big Grin
jjohn's signature ==================================================

Groet,
John  

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 215 144.063 17 June 2018, 21:19
Laatste bericht: Eejee
  Foto van de week Ries 33 2.421 25 May 2018, 19:55
Laatste bericht: kokino17
  Foto van de week leuke toelichting over Lesbos jansas 6 919 18 December 2017, 19:56
Laatste bericht: Peplos
  Foto van de week Samoslovers 0 571 18 August 2017, 21:32
Laatste bericht: Samoslovers
  Foto van de week: stilte voor de storm Vicky 3 904 31 July 2017, 17:00
Laatste bericht: Vicky
  Nog nooit een 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 1 722 29 July 2017, 14:49
Laatste bericht: Samoslovers
  Foto van de week: Ano Syros Corry 6 1.287 20 May 2017, 21:08
Laatste bericht: Electra63
  Foto van de week Syrietje 1 2.022 13 May 2014, 10:52
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Alle "foto's van de week" (2010-2016) op een rijtje Ger 12 10.728 21 July 2012, 17:29
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies