Benzine-/Dieselprijzen in GR
#1
Weet niet of deze link al een keer gebracht werd (uit 1 ander forum):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#2
(13 May 2018, 09:49)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet niet of deze link al een keer gebracht werd (uit 1 ander forum):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes

Altijd handig zo'n link Patrick. Ik kwam 'm een tijdje geleden als eens tegen en heb 'm toen meteen op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gezet (rubriek Griekenland rijden/vliegen).
Quote
#3
De gemiddelde benzineprijs op de Cycladen is momenteel 1 euro 85 
met Sifnos de record prijs van 1 euro 98 
bron Naxos press
Quote
#4
De goedkoopste in Agios Nikolaos €1.62 de duurste €1.75 tot nu toe, ik denk wel dat ze nog duurder worden.
In 2009, 2012 en 2016 zijn er ook al eens topic's geweest over de benzine prijzen.
bron Arthur.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Betaalde enkele dagen geleden op Lesbos €1,58
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
In april op Kreta provincie Rethymnon, prijzen betaald tussen de 1,56 en de 1,67 en in Chania prijzen gezien van 1,71

In april op Kreta provincie Rethymnon, prijzen betaald tussen de 1,56 en de 1,67 en in Chania prijzen gezien van 1,71

In april op Kreta provincie Rethymnon, prijzen betaald tussen de 1,56 en de 1,67 en in Chania prijzen gezien van 1,71

In april op Kreta provincie Rethymnon, prijzen betaald tussen de 1,56 en de 1,67 en in Chania prijzen gezien van 1,71

In april op Kreta provincie Rethymnon, prijzen betaald tussen de 1,56 en de 1,67 en in Chania prijzen gezien van 1,71
Quote
#7
hier op Kreta, Messara region prijzen unleaded 95 gaande van 1,56 tot 1,71
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#8
Dan zijn de prijzen op Kreta zo slecht nog niet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Op dit moment betaal je op Rhodos €1,74 voor een liter euro 95
Quote
#10
Hier op Zakynthos heb ik prijzen gezien van €1.60 tot en met €1.69...
Quote
#11
Op Kreta (Retymno) 1.70 euro. Maakt niets uit op vakantie, maar wanneer je hier woont is dat natuurlijk anders. Aan de andere kant zie ik wel veel grote benzineslurpers rijden.
Quote
#12
Zoveel scheelt dat niet met Nl. langs de snelweg, Wim. Ikzag hier vandaag ook 1,749 .
Schrik dus niet als je weer terug bent ;)
Quote
#13
Nou Vito, ik ben dus gewaarschuwd. Zal niet schrikken bij thuiskomst. Zal al blij
zijn wanneer ons nieuwe stadbestuur mijn auto niet onteigend heeft of mijn woning niet weggegeven heeft. (Zo heeft ieder zijn stille zorgen.)
Quote
#14
(21 May 2018, 06:36)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De gemiddelde benzineprijs op de Cycladen is momenteel 1 euro 85 
met Sifnos de record prijs van 1 euro 98 
bron Naxos press

Afgelopen maandag 21 mei record verbroken op Sikinos ,2 euro 4
Quote
#15
Hierop Kos geloof ik 1.76 m maar volgende maand 24 % belasting gaat t ook flink omhoog.....
Quote
#16
(23 May 2018, 18:11)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hierop Kos  geloof ik 1.76 m maar volgende maand 24 %  belasting gaat t ook  flink omhoog.....

vind het echt heel erg voor de mensen die daar wonen en werken en hun auto of scooter nodig hebben om naar het werk te gaan.. ze verdienen veel minder en hun benzine kosten zijn net als die in Nederland of zelfs hoger...
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)