Plaatsen van linken
#1
Wellicht zie ik het verkeerd,maar er worden volgens mij meer en meer linken geplaatst naar allerlei krantenartikelen,websites en vakantiefolders.ik moet zeggen,voor mij nodigt dat niet uit tot klikken op die link. Ik ben meer geïnteresseerd in persoonlijke meningen van iemand. Krantenartikelen kan ik zelf wel vinden. Ook prima,citeer een artikel en geef  er je  mening over. Foto’s uit een vakantiefolder? Ik vind je eigen foto’s veel sprekender dan die geshopte commerciële plaatjes.
Quote
#2
Ik zie het probleem niet, het is net als met een tv of radio als een programma je niet bevalt verander je van zender.
Wat betreft de berichten op dit forum, als je iets interessant vind bekijk je het en zo niet dan sla je het gewoon over.
Het mooie van een forum is dat iedereen berichten en of linken kan en mag plaatsen, bevalt een bericht of link niet dan sla je het gewoon over.
Wat voor de een niet interessant is, is het voor een ander wellicht wel.
Quote
#3
"Metaxa" heeft bv al vele mooie en /of interessante links geplaatst. Ik kan daar wel van genieten.
Quote
#4
(15 May 2018, 15:21)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wellicht zie ik het verkeerd,maar er worden volgens mij meer en meer linken geplaatst naar allerlei krantenartikelen,websites en vakantiefolders.ik moet zeggen,voor mij nodigt dat niet uit tot klikken op die link. Ik ben meer geïnteresseerd in persoonlijke meningen van iemand. Krantenartikelen kan ik zelf wel vinden. Ook prima,citeer een artikel en geef  er je  mening over. Foto’s uit een vakantiefolder? Ik vind je eigen foto’s veel sprekender dan die geshopte commerciële plaatjes.

Ik ben het helemaal met je eens Chris, als iemand al een link plaatst schrijf er even bij waar het over gaat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Ik sluit me ook aan bij Chris en Arthur.
Van Metaxa lees ik de posts al niet eens meer. Verder dan een link komt die niet.
Heel irritant.
Quote
#6
(15 May 2018, 16:48)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 May 2018, 15:21)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wellicht zie ik het verkeerd,maar er worden volgens mij meer en meer linken geplaatst naar allerlei krantenartikelen,websites en vakantiefolders.ik moet zeggen,voor mij nodigt dat niet uit tot klikken op die link. Ik ben meer geïnteresseerd in persoonlijke meningen van iemand. Krantenartikelen kan ik zelf wel vinden. Ook prima,citeer een artikel en geef  er je  mening over. Foto’s uit een vakantiefolder? Ik vind je eigen foto’s veel sprekender dan die geshopte commerciële plaatjes.

Ik ben het helemaal met je eens Chris, als iemand al een link plaatst schrijf er even bij waar het over gaat.

Mee eens, alleen een link zonder korte omschrijving waar het over gaat klik ik niet op.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
(15 May 2018, 17:03)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik sluit me ook aan bij Chris en Arthur.
Van Metaxa lees ik de posts al niet eens meer. Verder dan een link komt die niet.
Heel irritant.

Nou Vito als ik op de waarderingen moet afgaan is de stand nu 7 tegen 0
Quote
#8
Mijn post is niet bedoeld als een persoonlijke aanval. Niemand hoeft dit persoonlijk op te vatten..
Quote
#9
Goh, goh, Metaxa, kun je niet tegen kritiek?
Ben blij dat ik niet de enige ben zo te lezen.

Ger, zou het een idee zijn als er een centraal linkentopic komt waar iedereen naar hartelust linkjes kan neerzetten zonder er een apart topic zonder verdere toelichting voor geopend wordt?
Dan kan iedereen die ze graag leest daar terecht.
Quote
#10
Blijkbaar is het de mode geworden om maar steeds kritiek op vanalles hier te hebben.
Dit is een forum, dat kun je onmogelijk aan ieders individuele wens aanpassen! Doe eens Grieks en geef elkaar wat ruimte.
Quote
#11
Het is ook een discussieforum, John. Dus een discussie hierover moet mogelijk zijn :)
Of willen we alleen maar “‘oeh’s en aaah’s”?
Quote
#12
(15 May 2018, 20:30)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is ook een discussieforum, John. Dus een discussie hierover moet mogelijk zijn :)
Of willen we alleen maar  “‘oeh’s en aaah’s”?

Ben ik met je eens. Alleen wordt er steeds vaker gevraagd om aanpassingen omdat iets persoonlijk niet bevalt. Daar doel ik op. 
Er lezen hier veel meer mensen mee dan alleen de vaste namen welke vaak reageren lijkt mij. Daar moet ook rekening mee gehouden worden.
Quote
#13
Zeker zijn niet alle linken interressant voor mij, daar scroll ik dan lekker over heen.
Ligt misschien ook aan t moment. Ik bedoel maar als er nu een link over stakingen met de boot
komt zit ik er niet echt mee, heb geen reisplannen. Maar op een ander moment missch wel van belang.
En iets wat voor mij niet t openen waard is kan dat voor een ander lid wel zijn.
Ik zie t probleem niet.
Quote
#14
Linken klik ik niet open als er niet even in het kort staat waar het over gaat, tevens als ik denk dat het in het grieks is laat ik het ook voorbij gaan aangezien ik dat niet lezen kan.
Het zijn wel fijn zijn dat als er een link geplaatst wordt er even bij vermeld staat waar het over gaat en of het in het grieks is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wifi op de raarste plaatsen Arthur 32 8.297 07 February 2022, 21:15
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)