Nieuwe rubriek: Griekenland per regio
#1
Lightbulb 
Als ik weer eens een rondje maak langs de Startpagina-prikborden kom ik steeds vaker (dezelfde) prikborden tegen waar nauwelijks iets gebeurt of waar men het nodig vindt regelmatig virtueel met elkaar op de vuist te gaan.

Voor sommige bestemmingen ís er zelfs geen eigen prikbord.

Dat moet veel beter kunnen lijkt me.

Daarom is er vanaf nu (met een proefperiode tot 1 januari a.s.) een aparte rubriek voor elke regio / eilandengroep. Binnen deze rubrieken hebben enkele bekende plaatsen / eilanden zelfs een eigen subforum. Dus net als bij Startpagina heeft elke bestemming een eigen "prikbord" met het verschil dat hier alle bestemmingen op één pagina te bereiken zijn.

Mocht ik een bepaalde regio of eiland vergeten zijn of als er iemand van een andere bestemming ook een eigen subforum wilt laat het even weten.

Je kunt zelfs een subforum "adopteren" en er zelf moderator van worden.

Als op 1 januari blijkt dat dit experiment geen succes was dan wordt de rubriek weer verwijderd.

En nou maar hopen dat al die vervelende nulletjes en "nooit" snel zijn verdwenen ;)

Quote
#2
Leuk initiatief! Nog niet zo lang geleden was ik regelmatig op de startpaginaprikborden te vinden. Daar kwam steeds meer de klad in, men laat daar de boel maar verpauperen lijkt het wel. Veelvuldig geruzie en onderlinge vetes, en als je de beheerder inseint hoor je daar nooit meer iets van. Ik kom er dan ook vrijwel nooit meer.
Ik hoop dat het hier gaat lukken en zal zeker een bijdrage gaan leveren als dat aan de orde is.
Jenny
Quote
#3
Kunnen we in de rubriek "Griekenland per regio" niet ook een Cyprus-sectie krijgen? Ik begrijp best dat Cyprus geen Griekenland is maar er is simpelweg geen leuk Nederlandstalig Cyprus forum te vinden. Ja het Cyprus prikbord waar iedereen mekaar steeds in de haren vliegt, waardeloos! Ik durf er al lang niets meer te vragen, bang om weer eens afgeblaft te worden.
Waar moet ik dit voorstel deponeren?

Quote
#4
Tja, zoals je al zelf schrijft is Cyprus geen Griekenland. Maar er zijn natuurlijk wel raakvlakken. Technisch gesproken is een Cyprus-rubriek zó bijgevoegd. De vraag is alleen of er wel belangstelling voor is.
Zullen we eerst eens kijken of er meer leden van dit forum iets zien in een Cyprus-rubriek en dan besluiten of ie erbij komt?

Dus bij deze: mochten er minimaal een paar leden vóór een Cyprus-rubriek hier op "Oríste!" zijn laat het dan in deze topic (of via de "contact"-link onderaan de pagina) even weten.

Ger
Quote
#5
Jammer, er is blijkbaar geen interesse voor een Cyprus sectie hier op het Oriste-forum. Absoluut jammer, er is immers geen goed NL-talig forum over Cyprus te vinden. Ja, het Cyprus prikbord maar daar heeft men het zoals gebruikelijk op die Startpagina prikborden drukker met het elkaar in de haren te vliegen dan het uitwisselen van echte relevante informatie.
Misschien zijn er hier meer Cyprusfans die even mee willen lobbyen voor een Cyprus-sectie Rolleyes
Quote
#6
Wat mij betreft mag er ook een Cyprus sectie komen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Nieuwe rubriek: Off-topic oriste 4 10.368 17 November 2011, 09:24
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)