TV-tip: Spoorloos Extra op 4 juni 2018
Tv-tip:
Mijn Griekse vader wilde bij me komen wonen
Ma 4 jun 21:25 NPO 1
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

• 41 min

Hoe vergaat het de gasten van Spoorloos nadat ze hun ontbrekende familie hebben gevonden? Die vraag beantwoordt Kelly (24), die in
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

haar Griekse vader Sakis vond. Al voor de eerste ontmoeting met Sakis was Kelly door zijn kinderen gewaarschuwd om niet te hoge verwachtingen te hebben. Toch ging Kelly onbevooroordeeld naar de ontmoeting. Ze was namelijk zielsgelukkig dat haar zoektocht met goed resultaat was afgerond. Haar geluk nam een wending toen Sakis op een dag met twee grote koffers bij haar op de stoep stond.

Bedankt voor de tip Ger, klinkt als een heftig verhaal, ga zeker kijken.
Ik ook! Staat geprogrammeerd...
Bedankt Ger ben benieuwd?
kokino17's signature    Wish all your dreams are coming true

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: Spoorloos Extra op 11 juni 2018 Ger 0 155 08 June 2018, 20:44
Laatste bericht: Ger
  TV-tip: KRO - Spoorloos op Kreta Ger 5 2.996 31 December 2015, 10:51
  TV-tip: Radar extra over de Eurocrisis Maja 8 3.973 02 June 2015, 08:39

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies