Fodelianakis olijfolie                 
Waar heen volgend jaar?
#81
@JohanV
Ken je het het boekje “Kefalonia, Walk & Eat” al? Geschreven door Brian en Eileen Anderson. 
Ik zag dit boekje een tijdje terug in een boekhandel. Toen vooral gelet op de wandelingen die in het boekje staan en niet zozeer op restaurants en gerechten dus kan je verder geen details daarover geven.
Op de website van de uitgever (Sunflower Books) staat de inhoudsopgave met de restaurants en hun gerechten /recepten die worden besproken. ‘Kefalonítiki kreatópita’ waar Vito over schrijft staat er ook bij.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#82
(12 April 2018, 14:32)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij bedoel je petimezi Wim? Ik weet wat t is, het kan over salade, maar ik heb t nooit geprobeerd moet ik zeggen.

Nanny ik schrijf het op. Over ruim 3 weken zijn wij op Kreta en ga er naar vragen.
Het is vrij zoet van smaak en een prima combi met gember en geroosterde pijnboompitjes door de salade.
Quote
#83
@Nanny, het klopt als een bus. Het is Petimezi. We hebben het gevonden, zelfs in de super.
Je hebt het met balsamico (Melisamico) en de geen ik zocht, de stroperige variant de Grape molasses (Petimezi)
Bedankt voor het meedenken.
Quote
#84
(12 April 2018, 14:52)Fani schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@JohanV
Ken je het het boekje “Kefalonia, Walk & Eat” al? Geschreven door Brian en Eileen Anderson. 
Ik zag dit boekje een tijdje terug in een boekhandel. Toen vooral gelet op de wandelingen die in het boekje staan en niet zozeer op restaurants en gerechten dus kan je verder geen details daarover geven.
Op de website van de uitgever (Sunflower Books) staat de inhoudsopgave met de restaurants en hun gerechten /recepten die worden besproken. ‘Kefalonítiki kreatópita’ waar Vito over schrijft staat er ook bij.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Sorry Fani, op de een of andere manier heb ik je post gemist, dank voor je tip!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.519 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Wie gaat naar waar dit jaar? metaxa 182 79.670 16 October 2016, 14:40
Laatste bericht: Wim M
  Waar heen eind september? Martino 45 14.782 26 September 2016, 08:42
Laatste bericht: MartinS
  Wie gaat waar heen en waarom Arthur 4 4.216 13 February 2011, 19:20
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 9 gast(en)