kenteken voor kleine aanhanger
#1
Ik wil graag een aanhanger kopen in Nederland of Griekenland voor onze Toyota RAV4. Kleine aanhanger tot 750 kg laadvermogen. In Nederland gaan deze aanhangers op hetzelfde nummerplaat als de auto. Is dat in Griekenland ook zo?
Quote
#2
Nee zie mijn vorig antwoord
Quote
#3
Mijn aanhanger, een voormalige boedelbak met huif, is toegelaten op het kenteken van de auto en heeft geen eigen kenteken.
De auto is een VW Touran en staat sinds januari van dit jaar op Grieks kenteken.


Kali Mera,

Dick
Quote
#4
Dat Is mooi Dick maar onze auto mag 640 trekken in Nederland mocht ik een ongeremde tot 750 kg trekken met witte platen als je de maximale 640 maar niet overschrijd hier op Kreta werd dat niet toegestaan op de papieren voor een aanhanger mocht niet meer dan 640 staan en ze wilden ook de papieren van de nieuwe Nederlandse aanhanger niet aanpassen.
Quote
#5
(16 June 2018, 10:25)Lex Sengers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat Is mooi Dick maar onze auto mag 640 trekken in Nederland mocht ik een ongeremde tot 750 kg trekken met witte platen als je de maximale 640 maar niet overschrijd hier op Kreta werd dat niet toegestaan op de papieren voor een aanhanger mocht niet meer dan 640 staan en ze wilden ook de papieren van de nieuwe Nederlandse aanhanger niet aanpassen.

Beste Lex, 

De vraag was niet hoeveel men trekken mag maar of men voor de aanhanger een eigen kenteken of die van de auto krijgt.

Kali Mera,

Dick
Quote
#6
Beste Dick in het andere draadje vraagd Irida of hij met een Toyota rav een aanhanger van 750 kg mag trekken zonder te vermelden welk type ik heb hem alles uitgelegd en als je het begin van het draadje gaat lezen staat alles er al
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Trailers, aanhangers en caravans eigen kenteken Geni 0 1.035 07 August 2022, 20:15
Laatste bericht: Geni

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)