Caravanlengte
#1
Wij willen over het land naar Griekenland rijden via Hongarije, Servië, Macedonië. Bij de ANWB staat dat een caravan in Macedonië maximaal 6 m. mag zijn. Onze caravan is incl. dissel 6.30 m. Niet echt groot, maar wel te lang. Heeft iemand ervaring? Zou dit echt een probleem zijn?
Quote
#2
(16 June 2018, 14:15)Snajeduo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij willen over het land naar Griekenland rijden via Hongarije, Servië, Macedonië. Bij de ANWB staat dat een caravan in Macedonië maximaal 6 m. mag zijn. Onze caravan is incl. dissel 6.30 m. Niet echt groot, maar wel te lang. Heeft iemand ervaring? Zou dit echt een probleem zijn?

Waar ga je heen in Griekenland? mocht het niet gaan en je wilt persé via Hongarije dan Servië, Bulgarije, Griekenland.
Servië, Montenegro of Kosovo, Albanië, Griekenland wat wel een hoop geslinger is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
We willen naar Thessaloniki, maar ook een weekje naar Ohrid in Macedonië.
Quote
#4
Boot vanaf Ancona/Venetië/Bari wellicht het overdenken waard?
Quote
#5
We hebben al vaak de boot genomen. Vinden het juist leuk om eens anders te reizen en andere landen te zien. Gaan wel terug met de boot.
Quote
#6
Ik denk dat je het beste contact met het verkeersbureau Macedonië kan opnemen. Zit niet in Nederland, maar als je di opzoekt op Google staat er precies hoe je je vraag kan stellen.
Mocht je er niet uitkomen met hun dan ik eventueel kijken over ik verdere informatie voor je kan krijgen
Quote
#7
Inmiddels terug en me voor niets zorgen gemaakt. Fijn gekampeerd in Servië en Macedonië en niemand bij de grens keek naar de lengte van de caravan.
Quote
#8
Fijn om te horen dat het jullie bevallen is en zonder problemen, hoe was het aan het meer van Ohrid?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
(19 August 2018, 16:56)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijn om te horen dat het jullie bevallen is en zonder problemen, hoe was het aan het meer van Ohrid?

Meer van Ohrid is de moeite waard. Camping Rino2 bij Struga is een aanrader. Grote plaatsen aan het water, en maar €10 per dag (met iedere ochtend verse koffie bij de tent). Ohrid is een leuk plaatsje met 's avonds een gezellige drukte.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)