Leuke plek voor echte Kreta-liefhebbers?
#1
Ik word het eeuwige geruzie en gebekvecht op het Kreta prikbord zó zat.
Kunnen we als Kretafans hier op dit nieuwe forum niet eens iets leuks en gezelligs opbouwen zonder die steeds weer terugkerende vervelende klieren? Ik hoop het van ganze harte want dat prikbord daar kom ik liever niet meer.
Mocht het hier wat worden dan moeten we de moderator maar even vragen een vinger aan de pols te houden zodat de toestanden van daar niet ook hier beginnen want dan zijn we even ver van huis.

Ik ben er al, wie volgt?

Koukla (heb op het prikbord een andere naam)
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#2
Oei oei, wordt Kreta onder deze eilandengroep ingedeeld? Klopt dit geografisch wel of is het eerder "gemakshalve" ;) Tongue
Quote
#3
Mijn excuses, in al m'n enthousiasme had ik Kreta bij de Dodekanessos ondergebracht. Dat was natuurlijk helmaal fout. Inmiddels heeft Kreta z'n eigen forum en heb ik deze topic daar meteen naartoe verhuisd.

Ger
Quote
#4
(03 October 2010, 20:43)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn excuses, in al m'n enthousiasme had ik Kreta bij de Dodekanessos ondergebracht. Dat was natuurlijk helmaal fout. Inmiddels heeft Kreta z'n eigen forum en heb ik deze topic daar meteen naartoe verhuisd.

Ger

Niet erg Ger het is je vergeven...Angel Big Grin ;)

Quote
#5
Geia sas,
het forum op Interkriti is inmiddels overleden. Waarschijnlijk toch als gevolg van het feit dat adverteerders niet verbonden willen zijn met een site waar een dergelijk forum is gevestigd.
Sinds 15 juli is er niet meer gepost.
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#6
Nou, dan moet de Kreta-rubriek hier op Oríste! wel een succes worden lijkt me. Vervelende gasten weten dit forum vast niet te vinden ;) en aan adverteerders doen we hier niet.
Dus: Kreta-fans [Afbeelding: ki.jpg]
Quote
#7
Daar ben ik dan, ben wel blij met Ger als moderator hier, zo iemand konden we goed gebruiken op het Kreta forum waar ikzelf ook afentoe een harde discussie voerde met figuren die het nodig vonden om telkens onder een andere alias berichten te schrijven, dat was alleen om het vuurtje aan te houden en er werd te weinig ingegrepen.
Hou me nu alleen nog bezig met gerichte vragen, zeker als het over oost Kreta gaat en dan vooral The Heartbeat of Crete zoals Agios Nikolaos ook genoemd wordt en waar we tot mei volgend jaar wonen, dus wil je iets weten over de NIET toeristische dingen op Kreta.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Ik weet wat je bedoelt Arthur, ook ik word soms helemaal kregel van al dat onnodige geneuzel en geruzie door telkens weer hetzelfde groepje onruststokers. Ik las vroeger veel mee op het Kreta prikbord maar heb het eigenlijk nooit aangedurft om daar iets te posten. Tegenwoordig kom ik er nog maar heel sporadisch. Ik hoop dat we hier steeds meer Kreta-liefhebbers heen kunnen krijgen en met elkaar een leuk Kreta-forum kunnen beginnen. Maar dan moeten ze dit forum wél weten te vinden natuurlijk :)

Wat ik vreemd vind is dat jij schrijft in Kreta te wonen maar toch een Nederlands IP-adres vlaggetje bij je bericht hebt staan? Zo'n vlaggetje wordt volgens mijn informatie automatisch gelinkt naar het IP-adres van waaruit het bericht is geplaatst?

Jan(nis)
Quote
#9
We zijn nu nog in Brunssum, vertrekken op 1 nov met de auto en komen volgend jaar mei terug, mijn vrouw gaat massage's doen en ik ga mijn kaik op knappen en over een paar maanden alleen nog relaxen en met vrienden vissen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Klinkt goed Arthur ;) Dus binnenkort zien we je hier met Grieks vlaggetje.
Alvast veel plezier op de kaik. Dat relaxen komt vast helemaal goed als ik het zo lees Big Grin

Jan
Quote
#11
Kreta liefhebbers zie mijn Reis/fotoverslag van onze vakantie in 2010.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel kijk plezier, Christos. vlaggetje.gif
Quote
#12
Leuke foto's Christos duidelijk herkenbaar en natuurlijk mooi Kreta, maar voor mijn idee iets te veel veren in de ? van Ross.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Ik durfde ook op het andere Kreta-forum nauwelijks iets te plaatsen. Bang om helemaal onder geshuffeld te worden... Belachelijk eigenlijk maar waar!
graciosameisje's signatuur 'Ετσι είναι η ζωή

Quote
#14
(23 February 2011, 19:46)graciosameisje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik durfde ook op het andere Kreta-forum nauwelijks iets te plaatsen. Bang om helemaal onder geshuffeld te worden... Belachelijk eigenlijk maar waar!

Inderdaad belachelijk en eigenlijk wel triest Ans, ook op het Griekenland-prikbord ging het vaak zo. Allemaal onnodige haat en nijd door een klein clubje bedenkelijke lieden die de sfeer voor de goedwillenden verziekten bliksem
Gelukkig heerst er hier een veel gemoedelijkere sfeer en laat iedereen de anderen in haar/zijn waarde. Het kan dus gelukkig wél :)

Ger

Quote
#15
Inmiddels is het weer zover op het Kretaprikbord. Een simpel berichtje over Chinese vluchtelingen escaleerde weer tot een ordinaire schoppartij.
Waarom komen alle échte Kretafans niet gewoon hierheen en laten het prikbord en hun ruziezoekers voor wat het is? Kunnen we hier in alle rust over ons geliefde eiland praten en hoeven we ons niet meer te ergeren en op onze hoede te zijn. Gewoon even reklame maken en eenmalig hierheen verhuizen.
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#16
Nou, ik ben ook overgestapt. Nog lekker informatief hier.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#17
Welkom op Oriste Gradus!
Quote
#18
Welkom Gradus, als jullie komen voor wij even naar NL gaan zien we ons nog, nu de rest nog.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#19
Hallo Arthur, wij komen 27 Mei en volgens mij zijn jullie dan al weg. We moeten Harry hier ook maar gaan uitnodigen denk ik? Hoe is het weer nu trouwens? Gisteren was het in Heraklion maar 5 graden . Echt weer voor een beetje (veel) Raki Smile
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#20
Vandaag binnen 2 weken kunnen we hopelijk terug van ons uitzicht genieten...maar dan zal het weer daar wel wat moeten verbeteren hoop ik. ;)


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Leuke site over Kreta metaxa 2 2.267 14 August 2014, 16:08
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)