Milos
#1
Voor mij absoluut het meest onderschatte eiland in de Cycladengroep. Staat op gebied van natuurlijke bezienswaardigheden op de eerste plaats. up
Quote
#2
Staat nog op mijn lijstje :) Misschien gaat het volgend jaar lukken, samen met Folegandros, ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb veel Cycladeneilanden gezien, maar op de een of andere manier zijn deze twee nog nooit gelukt.
Quote
#3
(03 October 2010, 23:30)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Staat nog op mijn lijstje :) Misschien gaat het volgend jaar lukken, samen met Folegandros, ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb veel Cycladeneilanden gezien, maar op de een of andere manier zijn deze twee nog nooit gelukt.

Zeker doen, prachtig! De vluchten er heen vanuit Athene behoren tot één van de goedkoopste (toch toen wij er gebruik van gemaakt hebben enkele jaren terug). Nadien met de ferry naar Paros > Naxos (goed te doen en toen nog een dolfijn gezien) :)

Quote
#4
(04 October 2010, 12:59)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 October 2010, 23:30)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Staat nog op mijn lijstje :) Misschien gaat het volgend jaar lukken, samen met Folegandros, ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb veel Cycladeneilanden gezien, maar op de een of andere manier zijn deze twee nog nooit gelukt.

Zeker doen, prachtig! De vluchten er heen vanuit Athene behoren tot één van de goedkoopste (toch toen wij er gebruik van gemaakt hebben enkele jaren terug). Nadien met de ferry naar Paros > Naxos (goed te doen en toen nog een dolfijn gezien) :)

Is nog altijd een "GRIEKS" eiland ! Dus : DOEN!!!

Quote
#5
Ben er vorige maand nog geweest en inderdaad prachtig.

Sarakiniko Cool - Klima - Madraki - Kleftiko

Ook leuk: Met kayak van Pollonia naar Kimolos en terug. Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: lcu9y.jpg]

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Hallo,

we zijn net terug van 2 weken EILANDHOPPEN.

Van Brussel richting Santorini. Daar 1 nacht gebleven en dan verder naar Folegandros voor 4 nachten. We hebben overnacht bij NOTOS (als je van de rust houdt, boek dan NOTOS!! Kijk maar op Booking.com: krijgt bijna 10 op 10 en in't echt is het nog veel mooier dan op foto)
Daarna stond Milos op het programma. We hadden 4 nachten geboekt maar het zijn er 5 geworden omdat onze ferry werd afgelast. Daar hebben we overnacht in Hotel Eleni in Adamas. Weer Super. U kunt dit ook op Booking.com terugvinden en ook dit krijgt bijna 10 op 10 en ook dit is dik verdient. Eleni en haar zoon Akis zijn SUPER!
Daarna stond Sifnos op het prograama voor "maar" 3 nachten dan en we hebben het eiland moeten ontdekken op 2 volle dagen en dat was eigenlijk veel te weinig. We hebben overnacht bij Xerolithia (en dat was ook best ok). En dan zo terug met de ferry naar Santorini waar we weer 1 nacht hebben verbleven en daarna terug naar Brussel. Voor vragen: Shoot (nu is alles nog redelijk vers) ;)
Quote
#7
Hoe naar Milos vanuit Nederland met boot via Santorini of vliegen via Athene.?
En wat zijn de leukste plaatsen.?
Alvast dank. Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ferries Santorini - Folegandros-Milos roefke 3 590 30 December 2023, 18:31
Laatste bericht: roefke
  drukte op milos roefke 7 1.010 06 December 2023, 12:55
Laatste bericht: Esther Corfu
  Tinos,Paros,Milos en Amorgos videopresentatie metaxa 0 1.548 10 November 2020, 08:44
Laatste bericht: metaxa
  Ferry naar Milos kristof 8 4.809 06 July 2017, 22:05
Laatste bericht: Esther Corfu
  Milos mombie vero 4 5.803 13 June 2014, 15:52
Laatste bericht: mombie vero
  filmpje Milos metaxa 7 7.146 18 November 2013, 20:32
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)