Dierendag in Griekenland
#1
Ik weet het, het zal ook wel een domme vraag zijn als je weet hoe men in het algemeen met dieren omgaat in Griekenland, maar toch zou ik wel eens willen weten of men dierendag (ook op 4 oktober of misschien een andere datum) ook in Griekenland kent?
Quote
#2
Als ik hier een antwoord op zou geven en middels deze doe ik dat nu ook, dan kan ik me niet voorstellen dat daar in griekenland aandacht aan wordt gegeven.

Ik zal hier niet mijn verhaal los laten wat er precies op de dierendag in de Epirus is gebeurd.

Ik zal op het bord het verhaal wel vermelden en bij deze zou je dit vandaag of morgen vinden op het bord, wel te verstaan het Epirus PB.

Gr Cornelios
Quote
#3
Sorry Cornelios maar ik snap hier helemaal niets van Huh Is er iets vreselijks gebeurd met die dieren in Epirus? "Dieren vinden op een bord in Epirus", bedoel je dat dieren daar juist worden opgegeten op dierendag? En wat is EpirusPB? De Dierenbescherming misschien?
Het zal wel wat dom van mijn kant overkomen maar ik ben het spoor even helemaal bijster Confused

(hoop dat je het me niet kwalijk neemt Blush )
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#4
Ik begrijp het ook niet helemaal maar denk dat Cornelios het Epirus-prikbord (vandaar:bord) bedoeld. Dat is een forum van startpagina. Maar wat daar is gebeurd blijft voor mij ook een raadsel Huh
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)