culinary events
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hallo Griekofilen,

Ik ben nieuw bij Oriste en wil me graag voorstellen: Mijn naam is Mirjam Hol, ik ben getrouwd met een Griek en we hebben 2 prachtige volwassen dochters.

Ik woon al bijna 40 jaar in Athene en hou zielsveel van dit land. 
Wat wij doen is Griekenland laten zien  zoals wij dit prachtige land laten zien aan familie en vrienden. Wij houden van koken en wijn en zo is eigenlijk het idee geboren om dit  aan te bieden aan de Griekofilen die op  vakantie zijn of komen.. We hebben prachitge events, zoals een tour naar Nemea met incl een wine tasting. Onze tour naar de markt in t centrum van Athene is ook heel gewild. n Tour naar  Sounion is in de maak..Madame Ginger, een beroemde kok, die met ons kookt na samen op de markt de inkopen gedaan te hebben en nog veel meer.
Met een paar vrienden hebben we dit project opgezet dat high quality food en wijn experiences aanbiedt aan het inkomend toerisme. Wij kunnen deze tours in 4 talen aanbieden, (gr. eng. it, ned.), wij gaan ons project uitbreiden naar andere locaties in Griekenland.  Ik zou het waarderen als jullie dit zouden willen delen met vrienden en familie en vooral aan diegenen die al een reis naar Griekenland geboekt hebben.
Ons doel is om de top te worden in high quality culinary tourism in Griekenland.
Hartelijk bedankt voor jullie samenwerking.
Mirjam van t Greece2taste.com team
 
mirjam hol's signatuur Email: mh@greece2taste.com
Web: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Wat leuk, Mirjam. Zeker goed om te onthouden als we nog eens in Athene of omgeving zijn.
Veel succes met je onderneming!
Quote
#3
Hé wat leuk om je op Oríste te mogen begroeten Mirjam.
Van harte welkom, héél veel lees- en schrijfplezier op dit gezellige en informatieve forum.

[Afbeelding: welkom.png]
Quote
#4
Wat leuk, ik ben heel benieuwd naar alles wat jullie ondernemen, 2x per jaar in de winterperiode gaan wij en lang weekend naar athene om lekker grieks te eten, het taverna gevoel weer even tevoelen en te genieten.
Quote
#5
Ik wil best, als vrijwilliger, een walking Tsipouradiko tour in Volos voor je organiseren. Moet je wel een keertje eerst zelf komen proeven..
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mag ik me voor Volos, vast aanmelden? Wij zijn er in augustus Angel .

In de winter zit er waarschijnlijk een weekje Athene in de pen, dus dan lijkt het mij echt heel fijn om een culinaire tocht mee te maken.!

Gr. Natalie
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)