Even voorstellen
#1
Mijn echte naam is Bianca en ben 58 lentes jong

Ben helemaal weg van Griekenland en dan vooral van Kreta en dan ons maar nu mij ons zo geliefde Koutouloufari
Waar ik afgelopen zondagochtend van ben thuis gekomen, na 8 dagen daar weer naar twee jaar terug gekeerd
Ik kwam daar nu voor de 6de keer

Ik hou van de Griekse muziek het heerlijke Griekse eten en natuurlijk van de Griekse mensen
En de Vriendelijkheid dat is daar ook geweldig, In de vele jaren dat we daar zijn geweest hebben we veel lieve Griekse vrienden aldaar opgedaan


Wil je nog meer weten over mij vraag het gerust
Quote
#2
Welkom op dit leuke en informatieve forum Bianca. En leuk dat je je even voorstelde.
Héél veel lees- en schrijfplezier in ons virtuele kafeneion!

[Afbeelding: welkom.png]
Quote
#3
Welkom en veel plezier op dit leuke forum hier.lovegreece



 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Hallo en welkom hier, wij gaan dit jaar voor het eerst naar Kreta, heb er 15 jaar niet eens ter optie genomen om naartoe tegaan maar nu gaan we in oktober toch dus ben heel beniewd.
Fijn dat je zo een heerlijke vakantieplek voor jezelf hebt gevonden, hopelijk mag je er nog jaren genieten!
Quote
#5
Dank jullie wel voor het welkom heten op dit Mooie hartverwarmende Oriste Forum
Ik ga zo eens even rond neuzen op het forum waar wat staat en welke Griekse Onderwerpen er allemaal is


Wat leuk jack dat jullie naar 15 jaar besluiten om toch eens op Kreta te gaan kijken en je vakantie daar te houden
Naar welke plaats gaan jullie op Kreta?
Quote
#6
(10 July 2018, 21:02)Greek Eye schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank jullie wel voor het welkom heten op dit Mooie hartverwarmende Oriste Forum
Ik ga zo eens even rond neuzen op het forum waar wat staat en welke Griekse  Onderwerpen er allemaal is


Wat leuk jack dat jullie naar 15 jaar besluiten om toch eens op Kreta te gaan kijken en je vakantie daar te houden
Naar welke plaats gaan jullie op Kreta?

wij gaan naar Kalyves, ligt langs de weg van Chania naar Rethymon.
Ben vroeger naar Kreta geweest als jong meisje maar vond het toen al heel erg toeristisch en mijn indruk daarvan is nog steeds niet gewijzigd, maar dat heb ik ook altijd bij Samos gehad en daar zijn we 2 jaar geleden onverwachts belandt en dat is ook heel erg meegevallen aangezien wij niet in drukke seizoenen gaan.. dus we gaan het zien, ben heel erg benieuwd.
Inmiddels al op vele eilanden verbleven en stukjes vaste land gezien dus Kreta kan je dan ook niet overslaan .. plus in oktober is het nog seizoen daar dus enigszins van alles open.. we gaan het zien.
Quote
#7
Mijn man en ik gingen ook nooit in Drukke seizoenen
We gingen meestal eind mei begin juni of eind september begin oktober dat zijn de rustigste periode
Zo konden wij afgelopen zaterdag goed merken toen we daar waren dat de schoolvakanties zijn begonnen
Het zwembad was gelijk vol met ballen, luchtbedden en heel veel jongeren
We moesten nu wachten als de jongeren het zwembad uitgingen dan gingen wij gauw in het water dan hadden we weer plek Big Grin 

Ben echt heel benieuwd hoe jullie het nu gaan ervaren, misschien schrijf je dan wel het zelfde als over Samos dat het jullie honderd procent is mee gevallen
en dat jullie daar ook hebben genoten

Die plek waar jullie nu naar toe gaan daar heb ik nog niet van gehoord
wel van Chania en Rethmynon. In Rethmynon ben ik samen met mijn man en zus en zwager geweest met de auto vanuit Koutouloufari
Was een mooie rit en een mooie plaats om er te zijn
Ik heb ook wel gehoord dat Chania ook zo mooi moet zijn
Ja waar is het niet mooi op Griekenland
Quote
#8
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






welkom op dit leuke forum
Quote
#9
Wow Grek, heb je deze foto zelf gemaakt? Prachtig!
Quote
#10
ja zelf gemaakt,in juni op kreta zeer veel mooie vlinders gezien en gefotgrafeerd ,vlinders die bij ons niet meer zijn
Quote
#11
Prachtige foto! je hebt dus wel wat kennis over fotograferen... dit zie ik mezelf niet doen Tongue
Quote
#12
(11 July 2018, 23:36)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ja zelf gemaakt,in juni op kreta zeer veel mooie vlinders gezien en gefotgrafeerd ,vlinders die bij ons niet meer zijn

Op je foto is een Koninginnenpage , die vindt je in Nederland en België ook . In het zuiden van Nederland ( Limburg ) zijn zelf grote populaties .
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)