populairste Airbnb
#1
de 10 populairste Airbnb wereldwijd, waarvan 2 in Griekenland

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Vorige week een artikel gelezen waarin vermeld wordt dat er veel te veel ruines worden getransformeerd tot airbandb. Dat kan niet lang goed gaan volgens de schrijver want er staan veel investeringen tegenover de mogelijke inkomsten ook op plekken waar normal geen toerist is te bekennen wordt er volop gebouwd. Er valt dus binnenkort een prijzenslag te verwachten.
Quote
#3
En de Griekse belastingdienst is alle airbnb's digitaal aan het invoeren in hun systeem, iedereen die openlijk adverteert en zwart verhuurt krijgt een aanslag plus een boete.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
250 euro voor een nachtje op Santorini.. nou dank je wel ik sla even over.

Veel mensen gebruiken Airbnb maar ik krijg er een beetje nare smaak van de grote schaal waarop het nu gebeurt, alle horeca bedrijven ( hotel etc) hebben allerlei regelementen en verplichtingen waaraan voldaan moet worden maar iedereen met een ruimte over kan verhuren als Airbnb, daarom zal ik er niet snel huren, vind de concurrentie niet eerlijk en als je bv al in nederland kijkt hoe er gesjoemeld wordt met dit aanbod en hoeveel overlast er is daardoor.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ervaring airbnb thessaloniki kielaa 0 2.102 22 April 2015, 22:11
Laatste bericht: kielaa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)