Fodelianakis olijfolie                 
Heftige onweersbuien bij Athene
#1
Met de heftige branden van de afgelopen week nog vers in het geheugen is het bij Athene weer raak.
Deze keer zorgden heftige onweersbuien voor grote wateroverlast ten noorden van de Griekse hoofdstad:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Niet zo erg als op de foto maar ik zat er vandaag midden in, met een klein propeller vliegtuig voel je dat toch iets meer, moest even op en neer naar Athene wat zaakjes regelen.
Wil ik tevens even Sky Express een veer in de kont steken, goede prijs, prima vlucht heen en weer en mooi op tijd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Het is ook van het 1 in het andere.. in ieder geval is de droogte dan weer even klaar, hopelijk helpt het zodat de branden niet meer aanwakkeren.
Quote
#4
Dit soort regens draagt niet bij aan het opheffen van de droogte. Degrond is eenvoudig weg niet in staat om zo snel water op te nemen,dus vloeit het uiteindelijk zo de zee in. Dan laat ik alle beton en asfalt nog even buiten beschouwing.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)