Berichten
#1
Al een poos probeer ik iemand te bereiken via een Bericht of e-mail .Ik heb de indruk dat het niet  Goed werkt. Anderen ook deze ervaring?
Quote
#2
(29 July 2018, 11:33)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Al een poos probeer ik iemand te bereiken via een Bericht of e-mail .Ik heb de indruk dat het niet  Goed werkt. Anderen ook deze ervaring?

Ik krijg toch regelmatig PM's en mails binnen hoor. Wat de mail betreft: heb je je goede emailadres in je profiel staan? En  heeft de ontvanger dat ook?

Ik zal je even een PB én een mail via Oriste sturen Chris, kijk even of je beide ontvangt?
Quote
#3
Heb mailbericht ontvangen en teruggestuurd. Gewoon bericht nog niet binnen.

Beide binnen
Quote
#4
Ik kreeg ze ook weer terug, het systeem schijnt dus naar behoren te werken.

Is de persoon in kwestie misschien al lang niet meer online geweest zodat ie de notificatie in de balk bovenaan de pagina niet heeft gelezen?
Misschien heeft hij/zij een niet (meer) bestaand emailadres in het profiel staan waardoor de notificatie van het verzendsysteem niet aan komt?
Quote
#5
Was gisteren nog online zag ik. Zou kunnen dat zijn e-mail is veranderd. Verder heb ik een replica gedaan en een nieuw berichtje. Maar goed,hier werkt het dus,zal maar even afwachten.
Quote
#6
Goede avond Chris,

Ik behoor tot de velen die WEL veel lezen op het forum maar weinig maal inlogt Confused
en dan zie je NIET of er een bericht voor je is Huh
Op mijn treinen forum krijg ik altijd een e-mail van het forum dat er een privé bericht is Idea
Maar als diegene zijn nieuwe e-mail adres NIET doorgeeft, heeft deze manier ook geen zin Angry
Quote
#7
(29 July 2018, 19:13)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op mijn treinen forum krijg ik altijd een e-mail van het forum dat er een privé bericht is Idea

Dat krijg je hier toch ook.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(29 July 2018, 19:17)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(29 July 2018, 19:13)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op mijn treinen forum krijg ik altijd een e-mail van het forum dat er een privé bericht is Idea

Dat krijg je hier toch ook.

Hoi Patrick,
Nou ik niet hoor, maar het zou kunnen dat je dat zelf kan aangeven in je profiel  Huh
Maar ik ben zelf niet zo goed in het lezen van gebruiksaanwijzingen, en dan krijg je dit soort situatie's Angry Confused Big Grin
Quote
#9
(29 July 2018, 19:13)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op mijn treinen forum krijg ik altijd een e-mail van het forum dat er een privé bericht is Idea
Maar als diegene zijn nieuwe e-mail adres NIET doorgeeft, heeft deze manier ook geen zin Angry

Dat kun je hier op Oriste ook zo instellen; ga daarvoor naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg GebruikersCS), in de linkerkolom vind je onder 'Menu' , 'Jouw profiel' de regel 'Instellingen wijzigen'.
Als je een vinkje zet bij:
'Een waarschuwing weergeven zodra ik een nieuw Persoonlijk Bericht (PB) heb ontvangen'  verschijnt er een gele balk op de beginpagina met de melding dat er een PB'tje voor je is aangekomen.


Als je een vinkje zet bij:
'Mij een e-mailbericht sturen zodra ik een nieuw Persoonlijk Bericht (PB) heb ontvangen'  ontvang je een email met diezelfde melding.
Het is dus belangrijk om regelmatig te controleren of je goede mailadres in je profiel vermeld staat, het systeem stuurt het mailtje uiteraard naar het mailadres uit je profiel.

Misschien meteen een goede tip voor andere Oriste-leden: heb je onlangs een andere mailadres gekregen? Pas het dan ook even aan in je profiel.

@ De Machinist: Ik heb zojuist jouw profiel even bekeken en ik zie dat je beide opties hebt aangevinkt. Je schrijft dat je geen mailtjes krijgt dus ik vermoed dat het vermelde emailadres niet (meer) juist is. Kan dat kloppen?
Quote
#10
(29 July 2018, 20:21)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(29 July 2018, 19:13)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op mijn treinen forum krijg ik altijd een e-mail van het forum dat er een privé bericht is Idea
Maar als diegene zijn nieuwe e-mail adres NIET doorgeeft, heeft deze manier ook geen zin Angry

Dat kun je hier op Oriste ook zo instellen; ga daarvoor naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg GebruikersCS), in de linkerkolom vind je onder 'Menu' , 'Jouw profiel' de regel 'Instellingen wijzigen'.
Als je een vinkje zet bij:
'Een waarschuwing weergeven zodra ik een nieuw Persoonlijk Bericht (PB) heb ontvangen'  verschijnt er een gele balk op de beginpagina met de melding dat er een PB'tje voor je is aangekomen.


Als je een vinkje zet bij:
'Mij een e-mailbericht sturen zodra ik een nieuw Persoonlijk Bericht (PB) heb ontvangen'  ontvang je een email met diezelfde melding.
Het is dus belangrijk om regelmatig te controleren of je goede mailadres in je profiel vermeld staat, het systeem stuurt het mailtje uiteraard naar het mailadres uit je profiel.

Misschien meteen een goede tip voor andere Oriste-leden: heb je onlangs een andere mailadres gekregen? Pas het dan ook even aan in je profiel.

@ De Machinist: Ik heb zojuist jouw profiel even bekeken en ik zie dat je beide opties hebt aangevinkt. Je schrijft dat je geen mailtjes krijgt dus ik vermoed dat het vermelde emailadres niet (meer) juist is. Kan dat kloppen?
Bedankt GER,
Je hebt gelijk Tongue , denk dat het fout is gegaan met de veranderingen, ik heb toen G=mail genomen, want Live zou net zoals Hotmail vervallen,
alleen mijn Hotmail is nog steeds actief, zeker niet goed gelezen. Huh
Afijn heb het gelijk aangepast, waar toch zo'n onderwerp, wat eigenlijk overbodig zou zijn, nu TOCH goed van pas komt  Big Grin 
Nogmaals bedankt Ger,  de fout ligt geheel aan mijn zijde..... dom hé Angry ,  tja kom van een eiland en woon nu WEER op een eiland Big Grin 
De treinbaan Kretabaan bestaat niet meer, woon na mijn scheiding weer in Nederland en ben bezig op dit eiland Flakkee, weer een
treinbaan aan te leggen, de Stadse baan, genoemd naar deze Stad aan het Haringvliet waar ik nu woon  Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Honderdduizend berichten op Oríste! Ger 8 1.674 28 May 2023, 20:41
Laatste bericht: JipJipster
  Korte storing, mogelijk berichten verwijderd Ger 0 4.312 04 November 2017, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Persoonlijke berichten blokkeren Ger 1 3.079 15 March 2013, 13:39
Laatste bericht: Vito
Information Berichten gelezen? Of toch niet? oriste 2 8.854 02 July 2011, 00:01
Laatste bericht: Petra
  "Ongewenste" berichten rapporteren Eleni 2 8.324 06 November 2010, 18:53
Laatste bericht: edbe
Lightbulb Oproep: relevante berichten gezocht! Ger 4 6.118 16 September 2009, 13:33
Laatste bericht: Sylvia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)