50 taverna ‘s op 25 eilanden
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mooie lijst Van uitstekende eetgelegenheden . 
Uiteraard staat mijn vriend Stelios er ook weerbij.
Quote
#2
Oromedon restaurant is naast mijn winkeltje, inderdaad een heel goede taverna, loopt als een trein daar.
Ook Arap in Platani is een van mijn favorieten.
Quote
#3
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar is er een reden waarom de Ionische eilanden niet in dit lijstje staan?
Quote
#4
Jazeker, dit artikel gaat over de egeische zee.
Quote
#5
Heb het ook nog eens bekeken,maar Corfu staat er wel bij en dat is
toch een eiland in de Ionische Zee.Zijn er dan op de andere Ionische eilanden
geen goede eetgelegenheden? Lijkt me stug.
Quote
#6
Haha, wat een onnozele oen ben ik, het staat er notabene boven.
Sorry Chris ...
Quote
#7
(02 August 2018, 18:19)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jazeker, dit artikel gaat over de egeische zee.

Met vermelding van Corfu? Iemand die geen inzicht heeft over de geografie van Griekenland die dit samenstelde?
GRAPJE Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Waar staat Corfu dan in dat artikel? Ik vond dat niet terug.
Quote
#9
Aan de rechterkant staan:
Kerkyra
Kefalonia
Preveza
Quote
#10
(02 August 2018, 21:46)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waar staat Corfu dan in dat artikel? Ik vond dat niet terug.

Even rechtsboven op "EN" klikken. Dan krijg je een heel andere pagina met o.a Corfu, Aegina, enz...
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Ja, maar dat is toch niet in dat artikel? Dat had ik ook wel gezien. Ik had het over het bewuste artikel van Chris. Daar kon ik geen Corfu in terug vinden.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)