Grieksegids nieuws
Al eens meegemaakt?
#1
Wij waren op Kythira en zouden naar huis vliegen, nadat we een tussenlanding hadden in Kalamata.
Het vliegtuig uit NL was keurig op tijd (te vroeg eigenlijk). Maar we mochten er niet in. Wat was er gebeurd? 1 passagier met bestemming Kalamata was op Kythira uitgestapt. De overgebleven passagiers moesten uit het vliegtuig om hun koffer aan te wijzen, want die ene passagier was er misschien express uitgegaan en had misschien wel een of ander projectiel in zijn bagage.
Ik begreep er niks van, want ten eerste weet je toch en zeggen ze toch duidelijk dat de passagiers voor Kalamata moeten blijven zitten en verder kom je dan toch niet als je daar niet moet zijn??
Op een gegeven moment mochten we instappen en toen hoorde ik van mensen die naast me zaten dat ze al eens precies hetzelfde hadden gehad en dat die passagier toen geen bagage had. Ook nu was er geen bagage blijven staan. 
Ik vond het maar een raar verhaal!
Quote
#2
Margo,

Inderdaad een vreemd verhaal,nooit zoiets meegemaakt.Alleen dat bij de
landing op Kythira een stuk van het plafond naar beneden kwam,zo hard was
de landing,als een baksteen vielen we uit de lucht.
Maar als je zonder bagage uit zou stappen bestaat toch altijd nog de mogelijkheid
naar een hotel ter plaatse te gaan?
Moesten jullie er op het vliegveld van Kalamata er ook uit?
Quote
#3
Normaal moet het vliegtuig personeel controleren wie bij een tussenstop uitstapt, althans
zo werkt het bij Tui be , dit jaar nog meegemaakt met een vlucht  Brussel naar Santorini
met een tussen stop op Samos ,waar de tickets van de mensen werden gecontroleerd die
uitstapten
Quote
#4
Bij Transavia komen ze met een clicker teller langs bij een tussenlanding om te controleren of het aantal passagiers klopt nadat een deel uitgestapt is.
Quote
#5
Dat met die bagage aanwijzen heb ik meerdere keren meegemaakt. Ook met de handbagage, het zou immers idd kunnen dat iemand
uitstapt en "iets" achterlaat daat lijkt me vrij normaal. Maar ik weet ook niet beter dan dat er controle is op wie er uitstapt...
Quote
#6
Projectiel ???
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Het was Transavia hoor!
Quote
#8
Nee nog nooit meegemaakt...
Quote
#9
Of je zit in een vliegtuig van Hurghada naar Düsseldorf en een grapjas hangt een briefje in het toilet dat ergens een bom is geplaatst, toestel maakt een noodlanding in Chania en een deel van de passagiers begon van de angst spontaan te roken en de meegebrachte drank op te drinken.
Dat was gistermiddag.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat mij wel eens opvalt tijdens vakantie Bouboulina 41 19.605 21 November 2015, 18:14
Laatste bericht: Margo
  Raki, raki en nog eens raki Ger 6 6.103 20 April 2011, 12:51
Laatste bericht: Xander
  Griekse regering eens over pensioenhervorming Yvon 0 1.712 11 May 2010, 05:39
Laatste bericht: Yvon

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)