Fodelianakis olijfolie                 
Vervolg "Big fat Greek wedding"
#1
We zaten laatst naar bovenstaande film te kijken toen een kennis vertelde dat er inmiddels een vervolg op is uitgekomen.
Weet iemand hier hoe die film heet en waar ie te verkrijgen is?

Groetjes, Rob
Quote
#2
My big fat greek life... Die is wel minder leuk. Op youtube kan je het in delen zien. Het is volgens mij ook meer een serie dan een film Smile
Quote
#3
Een tijdje geleden hebben we het al eens over die film gehad die ook bekend staat als "My life in ruins".
Heb even moeten zoeken maar hier is die topic:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Er worden nu twee dingen doorelkaar gehaald. My Life In ruins' is een film en heeft niets met de tv serie my big fat greek life te maken. Hier in GR is de film jammerlijk geflopt.
My big fat greek life, is een serie die op de Amerikaanse tv (ik meen ABC network) is vertoond. Na wat afleveringen is de serie van de buis gehaald. De producers dachten het succes van My Big Fat Wedding met deze serie te kunnen herhalen.Ik heb de serie gezien en vond het niet veel soeps, ik kan me dan ook voorstellen dat het van de buis is gehaald!
Quote
#5
Precies. My big fat greek life is dus het vervolg... Ik heb een keer 2 afleveringen gekeken, maar kwam niet verder. Terwijl ik my big fat greek wedding al 20x heb gezien.

De film My life in ruins viel ook erg tegen. Dingen die grappig bedoeld waren, maar totaal niet grappig overkwamen... Gewoon een stomme film. Heb m alleen maar afgekeken omdat t in griekenland was... :')
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  My big fat greek wedding 3 komt eraan! Ger 24 7.678 14 September 2023, 18:52
Laatste bericht: JohanV
  My big fat greek wedding metaxa 1 2.110 04 July 2020, 20:54
Laatste bericht: vlagreco
  TV-tip: My big fat greek wedding 2 op NET 5 Ger 0 1.842 08 September 2018, 21:58
Laatste bericht: Ger
  Mamma Mia! krijgt volgend jaar vervolg! Martino 13 5.684 04 September 2018, 19:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Vervolg 'My big fat Greek wedding' in de maak Ger 38 26.179 28 August 2016, 13:22
Laatste bericht: Patrick
  A big fat Greek summer ook in Nederland te zien? KarenAnna 4 6.138 15 February 2010, 12:12
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)