Fodelianakis olijfolie                 
Retsina cair
#1
Beste mensen
Vandaag voor de 2e keer deze week een flesje retsina opengemaakt die niet smaakte zoals ik gewend was. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
Quote
#2
Wat een pech... was het wel hetzelfde merk, dat je in Griekenland dronk?
De beleving van wijn wordt ook deels bepaald door de geuren uit de omgeving. Probeer maar eens b.v. wijn te proeven voor en na het aansteken van de BBQ.
Quote
#3
Beste Wim
Ik bén op dit moment in Griekenland, dus daar kan het niet aan liggen.
Quote
#4
(17 August 2018, 10:58)marianna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Wim
Ik bén op dit moment in Griekenland, dus daar kan het niet aan liggen.

Weet je nog het merk retsina, sommige zijn zo (ik noem ze dan dun) dat ze als lauw alcohol bier smaken.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
voor mij is IKABI nog steeds de beste
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#6
Ik ga voor de Malamatina.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Wij wonen 10 jaar op Kreta in Kalyves en dronken altijd retsina chanion. Tot vorig jaar zomer. Vonden de smaak niet meer lekker en ik kreeg er maagpijn van. Daarvoor heel veel gedronken. Dus nu maar de gewone witte wijn van het dorp.  Ook super lekker en 2 tot 4 euro per halve liter.  vlaggetje.gif
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#8
Deze vind ik lekker


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)