restaurant tip : the caravan (petra/anaxos)
#1
als je eens lekker ontspannen wilt eten en je bent in petra ga zeker naar de caravan. De "mama" tovert er de heerlijkste gerechten op je bord. niet veel keuze maar wel vers. rustig afgelegen met mooie zonsondergang. niet makkelijlk te vinden. best loop je via het strand vanaf petra richting anaxos na 1km  loop je er voorbij net op het moment dat je denkt op het einde van de wereld te zijn.
wij gaan er nu dagelijks lekker smullen
Quote
#2
Zitten de dames van de vrouwencooperatie nog steeds aan het eind van de boulevard in Petra? Ook zeer goede keuken!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
bedoel je
einde boulevard richting molyvos
ik bekijk het morgen eens
Quote
#4
(20 August 2018, 17:29)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




bedoel je
einde boulevard richting molyvos
ik bekijk het morgen eens

Nee, de andere kant, richting Anaxos. Onderin het pand zit een leuk cafe, het restaurant ga je binnen aan de straatkant. Linksaf voor het cafe, gelijk rechts het straatje in en dan een klein trapje naar boven. Hebben twee leuke balkonnetjes, moet je voor reserveren, zit altijd vol. Hierbij een foto:

[Afbeelding: wvpqv7.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
oja . bestaat nog. moet ik mss nog eens proberen. ik ga daar aan overkant op het hoekje dagelijks mijn kopje griekse koffie drinken
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Molyvos, Petra & Anaxos actuele situatie... Piepa 23 13.748 21 May 2016, 16:22
Laatste bericht: Marieke
  Petra of Molivos mdoo 9 9.825 15 January 2015, 23:08
Laatste bericht: grek
  Irene appartementen of Irini resort, Petra greece67 0 4.012 18 September 2012, 10:55
Laatste bericht: greece67

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)