Champions Leage: AEK Athene - Ajax
#1
Vanmiddag heeft de loting voor de groepsindeling van de Champions Leage plaatsgevonden.

In Groep E staat onder andere het Grieks-Nederlandse duel Ajax tegen AEK Athene op de rol:

Groep E: Bayern München, Benfica, Ajax, AEK Athene.
Quote
#2
Mooi dat AEK na jaren van ellende weer terug is op niveau.
Quote
#3
Enorm leuk dat ook AEK terug is in de Champions League. Ik verheug me op 19 september want jullie begrijpen wel van welke club ik eigenlijk fan ben. Ik heb zelfs net een passepartout gekocht voor de 3 thuiswedstrijden. Maar "helaas" gaan we ze niet kunnen zien in de Arena. Op 19 september zijn wij immers op Lesbos. Eén voordeel: we kunnen er op rekenen de wedstrijd ergens op TV te kunnen zien. Altijd leuk, voetbal kijken met Grieken.
Quote
#4
(01 September 2018, 11:27)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Enorm leuk dat ook AEK terug is in de Champions League. Ik verheug me op 19 september want jullie begrijpen wel van welke club ik eigenlijk fan ben.  Ik heb zelfs net een passepartout gekocht voor de 3 thuiswedstrijden. Maar "helaas" gaan we ze niet kunnen zien in de Arena. Op 19 september zijn wij immers op Lesbos. Eén voordeel: we kunnen er op rekenen de wedstrijd ergens op TV te kunnen zien. Altijd leuk, voetbal kijken met Grieken.

absoluut, voetbal kijken in Griekenland  als de Grieken ook mee doen is geweldig.
Wij waren een paar jaar geleden met een WK of Ek op Ithaka en hebben alle Nederlandse en Griekse voetbalwedstrijden gezien op het plein te samen met de Griekse bevolking.
Helemaal leuk, dat de Griekse supporters bij de Nederlandse wedstrijden met de samba shirts , oranje kroontjes etc. liepen die we mee hadden genomen, en wij kregen voor de wedstrijden van de Grieken een sjaal of een vlag waarmee we supporterden .. super gezellig, geen onvertogen woord gevallen, allemaal op hetzelfde plein, eten, drinken , blijdschap en verdriet delen.
Van voetbal hou ik niet echt maar ik vond dit echt heel erg leuk.
Quote
#5
Manlief is hier ook een groot AEKfan, blij met de successen die geboekt zijn ook. Maar als ik hem hoor
worden t wel pittige wedstrijden? Ik heb echt niks met voetbal, nog met oranje of wit/blauwe vlaggetjes en toestanden.
Krijg ik weer die vragen tegen die tijd of ik voor Ajax of voor Aek ben ;).....
Quote
#6
Mijn voorspelling Ajax -AEK ATHENE  3-1 VOOR AJAX
Quote
#7
2-0 Voor Ajax.
Quote
#8
Volgens manlief 65 % kans dat Ajax wint, 25 % kans op gelijk spel en slechts 10 % kans dat AEK gaat winnen......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ajax-OFI cors 4 3.901 29 June 2019, 21:36
Laatste bericht: Arthur
  AEK Athene: degradatie na rellen Ger 3 4.275 25 June 2013, 21:14
Laatste bericht: PAOK4ever
  Voorronde CL: Ajax - PAOK Saloniki oriste 8 8.213 02 May 2011, 01:20
Laatste bericht: kostas1990
  Ajax opent voetbalacademie in Griekenland Ger 0 3.122 15 March 2011, 21:50
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)