Stijging toeristen dit jaar.
#1

Vertaald met google.
Twee miljoen bezoekers kwamen dit jaar in het vliegtuig voor Griekenland

Met een stijging van ruim 13% lijkt dit jaar het toeristische seizoen af te sluiten, dat de programmering van de posities door de luchtvaartmaatschappijen, een feit dat, samen met het pakket van de touroperators is een barometer voor zowel de vraag van de belangrijkste buitenlandse markten, evenals het verloop van de aankomsten en reisinkomsten.

Volgens de laatste gegevens van de Nationale Flight Coördinatie Authority, verwerkt door de Vereniging van Griekse Instituut voor Toerisme, gepland vliegtuigstoelen voor het hele seizoen in de regionale luchthavens een groei van 13%. De top-5 markten zijn Duitsland (24%), Groot-Brittannië (+ 7%), Italië (+ 9%), Polen (+ 42%) en Nederland (+ 12%). De gegevens hebben betrekking op de planning van luchtvaartmaatschappijen tot eind juli en geven nu een duidelijk beeld van de ontwikkeling van het toeristenverkeer dit jaar.

De gegevens werden verzameld tot juni bleek dat vergeleken met de overeenkomstige programmering van 2017 een stijging van de geplande positie van buitenaf met 13,4% -bijna 2,1 miljoen. Plaatsen in de hele seizoen- en anode 12,4 % (912 duizend extra posities) voor de periode augustus-oktober.

Voor september wordt met name een stijging van 13,4% (+362 duizend posities) verwacht. De grootste stijging wordt waargenomen in Mytilene tot 61,9% (6,5 mm. Sites), gevolgd luchthavens van het eiland (22,9% of 17 duizend. Positions), Kos (21,6% of 45 Posities van 5 mm) en Kefalonia (posities van 20,2% of + 12 mm). In absolute verschillen, voegde 60 mm. Posities Rhodes (+ 13,4%), 55e. Stoelen Thessaloniki (+ 19,1%), 45e. Stoelen Corfu (+ 16,5%) en 40 mm. plaatsen in Heraklion (+ 6,3%).

De opkomst van de toeristenstroom was al sinds het begin van het jaar zichtbaar. De luchtvaartmaatschappij had in juli ongeveer 3,7 miljoen zitplaatsen "gehouden", 3,7 miljoen in augustus en nog eens 3,2 miljoen in september om aan de toegenomen vraag te voldoen.

Bron capital.gr

PS. Alleen jammer dat de locale middenstand er minder van heeft geprofiteerd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
hier in het zuiden van Kreta klaagt iedereen steen en been, een zeer matig seizoen tot nu toe, zo een 35% minder dan in de goede jaren.
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#3
(09 September 2018, 10:50)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hier in het zuiden van Kreta klaagt iedereen steen en been, een zeer matig seizoen tot nu toe, zo een 35% minder dan in de goede jaren.

Klagers geen nood ,pochers geen brood Big Grin
Quote
#4
(09 September 2018, 10:50)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hier in het zuiden van Kreta klaagt iedereen steen en been, een zeer matig seizoen tot nu toe, zo een 35% minder dan in de goede jaren.

De vorm van toerisme is sterk aan het veranderen.
een groeiende groep maakt gebruik van het all in vakantievieren iets waarvan ik vind dat het zeker niet altijd slecht is voor de lokale bevolking, kijk eens hoeveel Grieken er werken en hoeveel Kleine Grieks ondernemers er een shop runnen hun auto's ver huren enz, enz.
Ook in de wintermaanden zijn er vele lokale Grieken die er hun brood verdienen met het onderhoud, uitbreiding en het verzorgen van de tuinen.
Dan heb ik het nog niet over de aanvoer in de zomermaanden van eten drinken enz., enz door de lokale bedrijven.
Ja er is een groep die er onder moet lijden ja en dat zijn de lokale tavernes en bars.
Maar die brengen dan ook allemaal hetzelfde er zit nauwelijks verschil in de menu's en de prijzen rijzen de pan uit.
Heb Zweedse vrienden op bezoek gehad die een korte periode naar een lokale bar gingen om wat lekker cocktails te drinken en die moeten na 1,5 uur 185 euro afrekenen.
Hetzelfde geld voor de tavernes bij mij in het dorp zijn er nu 16 elk jaar komt er wel eentje bij terwijl ze bijna allemaal hetzelfde brengen.
Waarom zijn er 14 bijna elke avond leeg en zijn er twee bijna elke avond vol zitten waarschijnlijk omdat die iets anders brengen tegen een betaalbare prijs.
In een dorpje verderop zit tussen het vele vakantiegedrang een familie taverne waar je in de zomermaanden moet wachten op een tafel zo druk en aan het eind van de avond komen de Grieken binnen waarom!!
De betaalbaarheid en de traditionele mezekaart waar je zelf kan kiezen wat je wilt hebben en waar een karaf huiswijn nog 2,50 euro per halve liter kost enz. zal de rede zijn denk ik
Daar eet en drink je heel veel voor rond de 25 euro met twee personen, hier in het dorp waar ik woon kost dat minimaal 2 tot 3 keer zoveel,Ik denk dat de Griekse taverne houders eens de inventief moeten zijn iets wat enkele wel lukt maar de meeste niet.
Quote
#5
Ik heb heel de maand augustus mij afgevraagd waar die toeristen waren, Rethymnon was merkelijk rustiger dan andere jaren, maar vooral het zuiden was extreem kalm.
Overal nog meer dan genoeg stoelen op het strand van Plakias, Souda en Damnoni, alle restaurants hadden nog plaats, velen zelfs leeg op een enkel tafeltje na.
Margerites, wat anders in augustus overspoeld is door toeristen, was erg rustig, plaats genoeg op het terras van het restaurant, enkel 3 Griekse families en 1 Nederlandse.
Enkel de restaurants rondom de dorpen zaten vol, maar meestal ook de residenten.
Quote
#6
(09 September 2018, 15:10)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 September 2018, 10:50)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hier in het zuiden van Kreta klaagt iedereen steen en been, een zeer matig seizoen tot nu toe, zo een 35% minder dan in de goede jaren.

De vorm van toerisme is sterk aan het veranderen.
een groeiende groep maakt gebruik van het all in vakantievieren iets waarvan ik vind dat het zeker niet altijd slecht is voor de lokale bevolking, kijk eens hoeveel Grieken er werken en hoeveel Kleine Grieks ondernemers er een shop runnen hun auto's ver huren enz, enz.
Ook in de wintermaanden zijn er vele lokale Grieken die er hun brood verdienen met het onderhoud, uitbreiding en het verzorgen van de tuinen.
Dan heb ik het nog niet over de aanvoer in de zomermaanden van eten drinken enz., enz door de lokale bedrijven.
Ja er is een groep die er onder moet lijden ja en dat zijn de lokale tavernes en bars.
Maar die brengen dan ook allemaal hetzelfde er zit nauwelijks verschil in de menu's en de prijzen rijzen de pan uit.
Heb Zweedse vrienden op bezoek gehad die een korte periode naar een lokale bar gingen om wat lekker cocktails te drinken en die moeten na 1,5 uur 185 euro afrekenen.
Hetzelfde geld voor de tavernes bij mij in het dorp zijn er nu 16 elk jaar komt er wel eentje bij terwijl ze bijna allemaal hetzelfde brengen.
Waarom zijn er 14 bijna elke avond leeg en zijn er twee bijna elke avond vol zitten waarschijnlijk omdat die iets anders brengen tegen een betaalbare prijs.
In een dorpje verderop zit tussen het vele vakantiegedrang een familie taverne waar je in de zomermaanden moet wachten op een tafel zo druk en aan het eind van de avond komen de Grieken binnen waarom!!
De betaalbaarheid en de traditionele mezekaart waar je zelf kan kiezen wat je wilt hebben en waar een karaf huiswijn nog 2,50 euro per halve liter kost enz. zal de rede zijn denk ik
Daar eet en drink je heel veel voor rond de 25 euro met twee personen, hier in het dorp waar ik woon kost dat minimaal 2 tot 3 keer zoveel,Ik denk dat de Griekse taverne houders eens de inventief moeten zijn iets wat enkele wel lukt maar de meeste niet.
hier in Pitsidia een 10-tal taverna's en ja, je hebt gelijk, iedereen serveert hetzelfde en weinig variatie, prijzen zijn over het algemeen laag.  1 serveert uitzonderlijke kwaliteit, een beetje op zijn Frans maar toch Grieks, maar die is dan weer 3x duurder dan de rest, maar wel dik verdiend.  Normale familetaverna met voorgerecht, hoofdgerecht,  halve liter wijn, dessert en raki heb je al voor 15 euro. Tongue Cool
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#7
Zoals in elk land, proberen ze zo veel mogelijk te profiteren van de toeristen. De prijzen zijn naargelang en worden opgetrokken.
Bij de "locals" is alles nog mogelijk, hier heerst wel enkel de Griekse taal en de toeristen zijn niet happig om zich tussen hen te mengen. Nochtans zijn deze mensen zeer gastvrij en openstaand...
Ik eet en drink met een vijftal persoon bij ons in't stadje voor € 25 à € 30 totaalprijs. Hier wordt mezze met dagelijks een andere formule opgediend. Iedereen eet hetzelfde die avond waardoor de kosten gedrukt kunnen worden. Hierdoor kunnen de lokale Grieken die het financieel moeilijker hebben ook nog genieten van een lekkere maaltijd zonder veel luxe.
Quote
#8
Wat ik hier aan de Belgische en zeeuws vlaamse kust moet betalen om uit eten
te gaan ,daar kan ik in Griekenland bijna een hele week van uit eten gaan
Quote
#9
(10 September 2018, 11:04)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zoals in elk land, proberen ze zo veel mogelijk te profiteren van de toeristen. De prijzen zijn naargelang en worden opgetrokken.
Bij de "locals" is alles nog mogelijk, hier heerst wel enkel de Griekse taal en de toeristen zijn niet happig om zich tussen hen te mengen. Nochtans zijn deze mensen zeer gastvrij en openstaand...
Ik eet en drink met een vijftal persoon bij ons in't stadje voor € 25 à € 30 totaalprijs. Hier wordt mezze met dagelijks een andere formule opgediend. Iedereen eet hetzelfde die avond waardoor de kosten gedrukt kunnen worden. Hierdoor kunnen de lokale Grieken die het financieel moeilijker hebben ook nog genieten van een lekkere maaltijd zonder veel luxe.

Makkelijk zat, voor € 5 krijg je bijna overal een pita gyros en een blikje bier.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Maar Cornelius heeft ook gelijk er is zeker een verschuiving in het toerisme aan de gang. Aan de ene kant zijn er op de plaatsen waar de Nederlander  op vakantie ging de All-in hotels, maar aan de andere kant zijn de kleinere bestemmingen juist in opkomst. Zo kwamen er met Ross dit jaar eindelijk weer eens nieuwe gezichten naar Pilion. Het vaste land en de onbekendere plaatsen op eilanden worden steeds meer ontdekt door mensen die hun vakantie wat sportiever, rustiger of gewoon Griekser willen door brengen. Ik denk dat daar de winst in het aantal toeristen inzit en in de lekkere aanbiedingen naar Lesbos (soms denk ik thuis blijven is duurder).
Quote
#11
Het is ons wel al opgevallen ,zowel op Naxos als op zuid en west Kreta ,dat de
tavernes die wat meer keuze hebben in vegetarisch eten altijd behoorlijk bezet 
zijn ,en dat wordt  gelukkig alleen maar meer, is onze ervaring
Quote
#12
(09 September 2018, 10:50)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hier in het zuiden van Kreta klaagt iedereen steen en been, een zeer matig seizoen tot nu toe, zo een 35% minder dan in de goede jaren.

Kreta is na Antalya en Majorca  het meest geboekt bij Tui Duitsland als 
Last Minute  Reis voor dit (na)jaar ,dit kan misschien nog veel goedmaken
 voor het Toerisme op Kreta ,volgens GTP
Quote
#13
(10 September 2018, 14:04)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is ons wel al opgevallen ,zowel op Naxos als op zuid en west Kreta ,dat de
tavernes die wat meer keuze hebben in vegetarisch eten altijd behoorlijk bezet 
zijn ,en dat wordt  gelukkig alleen maar meer, is onze ervaring

Die zitten dan alleen vol met toeristen waarschijnlijk. De echte Griek wil gewoon z'n bifteki of lammetje eten Big Grin
Quote
#14
Metaxa hebben die restaurants dan echt alleen maar vegetarisch eten?
Bij mij naast is een "normaal" restaurant, daar zitten ook altijd erg veel locale Grieken
heeft echt een heel goede naam opgebouwd. Maar zij hebben ook idd steeds meer vegan/vegetarsch
eten op hun menu. Ik heb t idee dat dat prima te combineren valt.
Volgens mij eten de grieken bij hun mezedes ook graag "zonder vlees' courgette koekjes,
kikkererwtenkoekjes, kaaskroketjes, gigantes, allerlei champignons gerechten, gortopita noem maar op.
Maar inderdaad is dit nog maar t begin van t etentje, daarna nog een lam uit de oven of zo ;) ;)
Quote
#15
Vraag naar een Nistisimo gerecht en je wordt als Vegan al een stuk beter begrepen. Hoef je alleen nog uit te leggen dat je geen inktvis en zo lust. Zit je toevallig in een periode dat er door veel Grieken gevast wordt (de week voor Maria Hemelveert, de maand voor Pasen en nog veel meer periodes) dan is er keus te over. Heerlijk!
Quote
#16
(11 September 2018, 16:45)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Metaxa hebben die restaurants dan echt alleen maar vegetarisch eten?
Bij mij naast is een "normaal" restaurant, daar zitten ook altijd erg veel locale Grieken
heeft echt een heel goede naam opgebouwd. Maar zij hebben ook idd steeds meer vegan/vegetarsch
eten op hun menu. Ik heb t idee dat dat prima te combineren valt.
Volgens mij eten de grieken bij hun mezedes ook graag "zonder vlees' courgette koekjes,
kikkererwtenkoekjes, kaaskroketjes, gigantes, allerlei champignons gerechten, gortopita noem maar op.
Maar inderdaad is dit nog maar t begin van t etentje, daarna nog een lam uit de oven of zo ;) ;)

Nee hoor Nanny,reataurants die enkel vegetarisch eten serveren zijn we nog niet tegengekomen ,
 maar de keuze in de tavernes waar wij gaan eten is wel groter geworden de laatste jaren . Er schijnen
in Athene en ook in Chania wel puur vegetarische restaurants te zijn ,maar wij zijn nou eenmaal niet
zo voor de grote  steden
Quote
#17
Zelf eet ik vegetarisch of veganistisch maar mijn liefde vind een stukje vlees of vlees in een gerecht wel heel erg lekker, en dat mag natuurlijk.
Het fijne van de Griekse keuken vind ik dat er heel erg veel is voor iemand die vegetarisch eet en je dit mooi kan combineren met een souvlaki of bifteki , onze tafel staat veelal vol met kleine schaaltjes met allerlei lekkers en dan 1 vleesgerecht erbij, of ene schaaltje stifado, spetsovai of iets anders wat er op de kaart staat.
We  zijn beide geen "hoofdgerecht" eters, hebben liever veel kleine keuzes en prikken wat in de rondte op tafel.
1 oktober gaan we naar Kreta en ik wil heel graag het vegetarisch restaurant bezoeken in Chania en mijn liefde gaat dan gewoon mee en eet ook heerlijk.
Voor mij is het heerlijk dat er steeds meer keuze is maar moet eerlijk zeggen dat ik 20 jaar geleden ook prima at , en eigenlijk ook nooit tegen problemen aan liep, ook niet bij de taverna's waar geen Engelse vertaling was van de menu's of oma in de keuken geen Engels sprak, het eerste wat ik leerde in het Griekse was bepaalde gerechten in het grieks te herkennen en ook uitspreken.
Waar in Griekenland we ook zitten, ik kan in het Grieks veel gerechten op  de kaart lezen, is er geen kaart kan ik bestellen wat we willen eten, drinken en dat we willen betalen, kan ik ze ook nog hartelijk bedanken voor het heerlijke eten en ze een hele fijne dag wensen..het zal geen vlekkeloos Grieks zijn maar wij overleven het wel  Big Grin
Quote
#18
Ja je kunt met de Giekse keuken alle kanten uit.
Volgens mij is het niet iets "bijzonders" om vegetarisch te eten in Griekenland. Zoals iemand hierbovenal schreef over
"nistisimo" eten, dat doet mijn schoonmoeder van 86 echt haar hele leven als op woensdag en vrijdag en voor verschillende feestdagen,
ook een aantal weken aan een stuk door. En echt heel veel grieken eten op die manier.
Ze vinden t ook ongezond om elke dag vlees te eten,
het is gezond om minstens een paar keer in de week linzensoep of bonensoep of zo zonder vlees te eten.
Quote
#19
Het is natuurliik niks bijzonders om in griekenland vegetarisch te eten ,maar het
is wel leukom eens nieuwe gerechten te ontdekken ,zo hebben wij vorig jaar voor
het eerst Mushroom stifada gegeten,in het dorpje Afrata West Kreta ,en sinsdien
staat dat dan hier ook regelmatig op tafel ,en zo zijn er nog wel een paar gerechten
die we in Griekenland ontdekt hebben
Quote
#20
Zuid Kreta en dan vooral Paleochora en Sougia en bv Mirtos zijn in het najaar (nu t/m ongeveer 20 oktober) zeer goed geboekt, bijna geen kamer te krijgen. Er komen telekns meer mensen in het najaar om zo de zomer te verlengen.
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#21
(10 September 2018, 11:04)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zoals in elk land, proberen ze zo veel mogelijk te profiteren van de toeristen. De prijzen zijn naargelang en worden opgetrokken.
Bij de "locals" is alles nog mogelijk, hier heerst wel enkel de Griekse taal en de toeristen zijn niet happig om zich tussen hen te mengen. Nochtans zijn deze mensen zeer gastvrij en openstaand...
Ik eet en drink met een vijftal persoon bij ons in't stadje voor € 25 à € 30 totaalprijs. Hier wordt mezze met dagelijks een andere formule opgediend. Iedereen eet hetzelfde die avond waardoor de kosten gedrukt kunnen worden. Hierdoor kunnen de lokale Grieken die het financieel moeilijker hebben ook nog genieten van een lekkere maaltijd zonder veel luxe.


Markos, bedoel je misschien bij Stratos en Toula aan het haventje in Skala Polichnitou?
Quote
#22
Elena,
neen, ik bedoel in Polichnitos zelf, bij "Manolis".
Bij Stratos en Toula kom je inderdaad ook wel aan je trekken maar de formule is anders.
Quote
#23
In Paleochora is al jaren een goedlopend vegetarisch restaurant.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Onderwerp; stijging toeristen dit jaar.
We komen voor de 7e keer in Parga. Kunnen duidelijk verschil zien met vorig jaar. VEEL DRUKKER. Juli en augustus waren te druk horen we veel van de restaurant eigenaren. crazy zeggen ze. We denken dat de stijging zit in; jaren terug recessie, nieuwe weg aangelegd, toeristen van de Turkse kant (Lesbos oa). Gelukkig weten we de achteraf restaurants te vinden.
Quote
#25
(17 September 2018, 17:18)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onderwerp; stijging toeristen dit jaar.
We komen voor de 7e keer in Parga. Kunnen duidelijk verschil zien met vorig jaar. VEEL DRUKKER. Juli en augustus waren te druk horen we veel van de restaurant eigenaren. crazy zeggen ze. We denken dat de stijging zit in; jaren terug recessie, nieuwe weg aangelegd, toeristen van de Turkse kant (Lesbos oa). Gelukkig weten we de achteraf restaurants te vinden.

Wat moet een turk in Parga, alleen de verbinding al.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#26
Volgens mij bedoelt Goedas de toeristen die anders naar Turkije gingen en nu naar Griekenland kwamen? 
In dit geval naar Parga? De Turken zelf zijn met die voor hun op dit moment dure euro niet zo happig op 
tripjes naar Griekenland. Hier op Kos tenminste grote daling wat betreft Turkse toeristen.
Of begrijp ik t nu verkeerd, lees nu pas dat er tussen haakjes Lesbos achter staat.....
Quote
#27
Ik denk dat Goedas bedoelt dat mensen die normaal bv. meer naar Lesbos en de Oost Egeïsche eilanden gingen nu kiezen voor Parga (en de Ionische eilanden want dat heb ik dan weer veel gehoord in mijn omgeving.)
Quote
#28
Zo bedoel ik het Vito. Vooral nieuwkomers.
Quote
#29
Echt meegemaakt...
Een Turkse bende bestelde op restaurant souvlaki zonder vlees (uit wantrouwen dat het varkensvlees kon zijn).
Toen de Griekse dienster zei dat dit niet mogelijk was, bestelden ze een spaghetti bolognaise zonder vlees in de saus.
Quote
#30
Het kan ook anders. Vorige week in Thassos-stad Turken gezien, die heerlijk mee dansten met de Grieken op een terras. Vorig jaar op Lesbos ook, tijdens de ramadan lekker aan de ouzo.
Al met al was het stiller dit jaar in vergelijking met vorig jaar. Veel Roemenen en Bulgaren.
Quote
#31
(18 September 2018, 09:59)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Echt meegemaakt...
Een Turkse bende bestelde op restaurant souvlaki zonder vlees (uit wantrouwen dat het varkensvlees kon zijn).
Toen de Griekse dienster zei dat dit niet mogelijk was, bestelden ze een spaghetti bolognaise zonder vlees in de saus.
Het vertouwen tussen Grieken en Turken is niet erg groot ,is het ook nooit
geweest, en zal het waarschijndelijk ook wel nooit worden Big Grin
Quote
#32
De eerste zeven maanden van 2018 zijn er 40.4  procent meer toeristen geland dan in 2017 op Lesbos,
voor Samos is dit 30.3 ,Mykonos27.2  en Kefalonia 27.1 procent meer

bron Sete intelligence
Quote
#33
tweede helft augustus was het hier onnatuurlijk kalm, vandaag zo goed als alles vol
messara's signatuur Cool Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toeristen Boot gezonken bij Milos metaxa 8 1.143 14 August 2021, 13:03
Laatste bericht: Arthur
  Wie gaat er dit jaar wel of juist niet? Vito 114 15.735 14 September 2020, 13:25
Laatste bericht: Geni
  Griekenland bijna open voor toeristen, maar generale repetitie gaat fout iakovos 0 857 07 June 2020, 22:45
Laatste bericht: iakovos
  Corona en vluchtelingencrisis: Toch naar Griekenland dit jaar? Ger 34 7.854 22 March 2020, 16:28
Laatste bericht: A en A
  Terugloop Toeristen 2019 Cornelius 82 17.459 03 November 2019, 12:11
Laatste bericht: Wim M
  Bescherming ezels voor overgewicht toeristen Markos 9 3.209 04 April 2019, 11:55
Laatste bericht: jacq1970
  De eerste toeristen zijn gespot Nanny 12 3.954 03 April 2018, 15:07
Laatste bericht: Arthur
  Geen greece dit jaar gdvdmme roefke 57 19.141 04 October 2017, 20:49
Laatste bericht: roefke
  Wie gaat naar waar dit jaar? metaxa 182 79.670 16 October 2016, 14:40
Laatste bericht: Wim M
  het aantrekkelijk maken voor toeristen TreinopStad 3 2.605 22 January 2016, 08:51
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)