Te koop 2 prisma woordenboeken
#1
Ik heb 2 woordenboeken te koop, het groot woordenboek Nederlands Nieuwgrieks en Nieuwgrieks Nederlands van Prisma, 2e druk 2009 in staat van nieuw.
Ze liggen op Kreta, mocht er iemand interesse hebben stuur even een PB, de prijs is €120 voor alle 2.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Heb je ze op marktplaats gezet Arthur? Of bol.com?
Quote
#3
Ik dacht dat een van de forumleden interesse zou hebben, die €120 is een vraagprijs, het zijn tenslotte vind ik collectors items, en daar komt nog bij ze liggen op Kreta, verzenden per post is geen optie, de boeken wegen samen met verpakking dik 3 kilo, ik kan ze wel over heel Kreta bezorgen mocht iemand ze willen hebben die hier woont of op vakantie is, misschien kan jij ze meenemen naar NL als je terug gaat naar met de bus (ik bel je daar nog wel over) dan kan ik ze op marktplaats of Bol.com zetten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Het versturen met ELTA binnen griekenland is best te doen hoor Arthur. Voor 3 kg denk ik dat je zo rond 4-5 euro betaald.
Keurig met een code erbij zodat je op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kunt zien waar je pakje is.
Je zou t zelfs nog met antikatavoli kunnen doen, dan betaald de ontvanger bij ontvangst op het ostkantoor die 120 euro,
evt met de verzendkosten. Een week of zo later haal jij bij jou postkantoor t geld op. Ik gebruik deze systemen veel,
en voor versturen binnen Griekenand voor mn webshopje, ontvangen van spullen voor mn winkel, versturen van pakjes
aan dochter in t Ioannina. Gaat eigenlijk altijd prima. Ze sturen vaak ook een berichtje naar mobiele tel dat je kunt komen
voor ontvangst.

Ik heb al woordenboeken en weet zo in mn omgeving hier ook niemand die geinterresseerd zou kunnen zijn.
Misschien op facebook een proberen in van die griekenlandfans groepen?

Ιδιώτες
Επιχειρήσεις
Υπολογίσω Κόστος
Υπολογισμός Κόστους
Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά

ΥΠΗΡΕΣΙΑ *
Επιστολή
Δέμα
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ *
Εσωτερικό
Εξωτερικό
ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΚΙΛΑ) *

3
Γραψτε το βάρος ΣΕ ΚΙΛΑ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ *

1

H εφαρμογή υπολογίζει τα ταχυδρομικά τέλη μεμονωμένων αποστολών επιστολών και δεμάτων. Για ομαδικές αποστολές, ειδικές διαχειρίσεις και άλλες υπηρεσίες επιστολικού και διαφημιστικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε συμβουλευθείτε τους τιμοκαταλόγους μας ή επισκεφθείτε το πλησιέστερο Κατάστημα μας ή απευθυνθείτε στη Διεύθυνση Πωλήσεων και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε






Το συνολικό κόστος είναι : 3.60 €
Nog even gescheckt....klopt dus bedrag wat ik noemde, zelfs iets minder....
Quote
#5
Het ging over het verzenden naar NL Nanny, ik dacht 3 kilo kost €30,  binnen Griekenland wist ik de prijzen al, maar als er iemand interesse op Kreta heeft maak ik er een dagje uit van.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
A ok, prima had ik niet begrepen. Succes met de verkoop!
Quote
#7
(17 September 2018, 10:10)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




A ok, prima had ik niet begrepen. Succes met de verkoop!

Geeft niet, toch bedankt voor de info Nanny, ze lopen niet weg, nog een goed einde van je seizoen op Kos gewenst.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Neem ze graag voor je mee Arthur. Ik rij ongeveer 10 okt. Weer naar nl.
Quote
#9
Hallo Arthur,
Ik ken veel geïnteresseerden. Mijn cursisten van niveau 1.
Ze zijn allemaal op zoek naar deze woordenboeken. Ik kan mijn cursisten een bericht sturen. Dan heb ik je emailadres nodig, zodat ik ze in contact met jou kan brengen. Sommigen wonen zelfs op Kreta.
Ik heb je al een mail gestuurd via deze site.
Hartelijke groet van Karen
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#10
(23 September 2018, 08:53)Karidies schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Arthur,
Ik ken veel geïnteresseerden. Mijn cursisten van niveau 1.
Ze zijn allemaal op zoek naar deze woordenboeken. Ik kan mijn cursisten een bericht sturen. Dan heb ik je emailadres nodig, zodat ik ze in contact met jou kan brengen. Sommigen wonen zelfs op Kreta.
Ik heb je al een mail gestuurd via deze site.
Hartelijke groet van Karen
Ik stuur je een PB met mijn email en mijn facebook naam.
groetjes Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Prisma woordenboek gezocht Jorik 5 3.928 31 January 2016, 12:25
Laatste bericht: Karidiès
  GEZOCHT: Prisma Groot Woordenboek NIEUWGRIEKS - NEDERLANDS Paul 5 5.371 03 December 2015, 14:49
Laatste bericht: Jorik

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)