Bescherming ezels voor overgewicht toeristen
#1
Hieronder gelezen artikel in de krant: en gelijk hebben ze...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ze kunnen beter het zelf naar boven lopen promoten, maar ik hoop in ieder geval dat het allemaal gaat helpen om de dieren te ontzien, dat de ezeleigenaren beter voor hun dieren gaan zorgen en opletten wie erop gaat zitten. Laat de ezeleigenaren anders een tuktuk aanschaffen en rij de toeristen daarmee naar boven, is best leuk.
Quote
#3
(03 April 2019, 11:02)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ze kunnen beter het zelf naar boven lopen promoten, maar ik hoop in ieder geval dat het allemaal gaat helpen om de dieren te ontzien, dat de ezeleigenaren beter voor hun dieren gaan zorgen en opletten wie erop gaat zitten. Laat de ezeleigenaren anders een tuktuk aanschaffen en rij de toeristen daarmee naar boven, is best leuk.

Met een Tuktuk de trap op wordt niet makkelijk. 
Zelf omhoog lopen zal een hoop toeristen niet lukken. 
Maar ze kunnen gebruik maken van de liften welke er zijn.
Die ezels moeten uitsluitend voor koffers of kinderen gebruikt worden.
Quote
#4
Net als ieder jaar doet deze burgemeester van Santorini net voor het zomerseizoen begint
 weer de mooiste beloften over de maatregelen die hij gaat nemen over de problemen met
de taxi ezels , in werkelijkheid is er nog nooit een belofte van hem uitgekomen  Angry
Quote
#5
Mooi initiatief, ik denk dat het erger gesteld is met de olifanten in de Thaise gebieden.

Maar altijd goed om erover na te denken.

Daarom eet ik ook geen pita Gyros meer.....

Mvg,
Alexandros
Quote
#6
Een gemiddelde ezel weegt 180 kg  ,als hij 25 procent van zijn eigen lichaamsgewicht mag dragen
is dat 45 kg  en dat scheelt  nogal wat met de 99 kg wat nu is toegestaan op Santorini
Quote
#7
(03 April 2019, 15:08)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een gemiddelde ezel weegt 180 kg  ,als hij 25 procent van zijn eigen lichaamsgewicht mag dragen
is dat 45 kg  en dat scheelt  nogal wat met de 99 kg wat nu is toegestaan op Santorini

Jammer dat de modus "jij bent te zwaar dus ik donder je er af" er uit gefokt is......
Quote
#8
(03 April 2019, 14:17)AlexLangendijk schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Daarom eet ik ook geen pita Gyros meer.....

Het verband hiervan met de ezels op Santorini ontgaat mij.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(03 April 2019, 12:13)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Net als ieder jaar doet deze burgemeester van Santorini net voor het zomerseizoen begint
 weer de mooiste beloften over de maatregelen die hij gaat nemen over de problemen met
de taxi ezels , in werkelijkheid is er nog nooit een belofte van hem uitgekomen  Angry

Zoals overal, hij wil dit jaar ook weer herkozen worden als burgemeester. Angry
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
(03 April 2019, 11:11)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 April 2019, 11:02)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ze kunnen beter het zelf naar boven lopen promoten, maar ik hoop in ieder geval dat het allemaal gaat helpen om de dieren te ontzien, dat de ezeleigenaren beter voor hun dieren gaan zorgen en opletten wie erop gaat zitten. Laat de ezeleigenaren anders een tuktuk aanschaffen en rij de toeristen daarmee naar boven, is best leuk.

Met een Tuktuk de trap op wordt niet makkelijk. 
Zelf omhoog lopen zal een hoop toeristen niet lukken. 
Maar ze kunnen gebruik maken van de liften welke er zijn.
Die ezels moeten uitsluitend voor koffers of kinderen gebruikt worden.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toeristen Boot gezonken bij Milos metaxa 8 1.143 14 August 2021, 13:03
Laatste bericht: Arthur
  Griekenland bijna open voor toeristen, maar generale repetitie gaat fout iakovos 0 858 07 June 2020, 22:45
Laatste bericht: iakovos
  Terugloop Toeristen 2019 Cornelius 82 17.463 03 November 2019, 12:11
Laatste bericht: Wim M
  Stijging toeristen dit jaar. Arthur 32 6.825 18 September 2018, 11:44
Laatste bericht: messara
  De eerste toeristen zijn gespot Nanny 12 3.954 03 April 2018, 15:07
Laatste bericht: Arthur
  Betere bescherming voor wie een pakketreis boekt Patrick 0 1.396 09 November 2017, 19:51
Laatste bericht: Patrick
  het aantrekkelijk maken voor toeristen TreinopStad 3 2.606 22 January 2016, 08:51
Laatste bericht: metaxa
  630.000 toeristen via Nederland naar Griekenland Ger 0 1.742 18 November 2015, 12:14
Laatste bericht: Ger
  De toeristen de crisis laten meebetalen? vlagreco 17 9.478 11 July 2012, 10:13
Laatste bericht: Erwin
  Gaan er minder toeristen naat Kreta ? Gert en Marjanne 35 19.797 21 May 2012, 11:44
Laatste bericht: elena2006

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)