Grieksegids nieuws
Transavia per vandaag zomer 2019 tickets
#1
……..…………. en geboekt!

Augustus 2019 > Kreta
Quote
#2
Ook de mail gehad. Juni retour Chania 2 personen met 20 kg ruimbagage pp, €500,00. Dank je de koekoek! Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
(18 September 2018, 11:45)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook de mail gehad. Juni retour Chania 2 personen met 20 kg ruimbagage pp, €500,00. Dank je de koekoek! Big Grin

Bij Vliegtickets.nl in juni Amsterdam naar Heraklion  voor 190.96 retour pp
bagage 20 kg 65 euro  en dat is ook met Transavia ,ik heb gekeken 
4-6-2019 door en11-6-2019 terug

Ook vanaf Eindhoven is het mogelijk , is 8 euro duurder
Quote
#4
Vanochtend gelijk geboekt A'dam-Chania voor 240 pp (ex bagage) > Mijn zus met gezin een half uur later voor 270 pp > zelfde tickets (en datum) nu voor 298 pp, loont dus wel vroeg boeken met tickets. En ja ook gekeken vanaf een ander IP adres Wink.
Quote
#5
Helaas ... Kefalonia nog niet beschikbaar ...
Quote
#6
Ze noemen het actie, maar is het niet. Mij echt teveel geld, bijna €500,00 voor zn twee. Puur voor luchthaven-luchthaven. Wordt gewoon weer een pakketreisje.  Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Lightbulb 
(18 September 2018, 15:00)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ze noemen het actie, maar is het niet. Mij echt teveel geld, bijna €500,00 voor zn twee. Puur voor luchthaven-luchthaven. Wordt gewoon weer een pakketreisje.  Smile

Dat is in juni natuurlijk wel een goede optie. Voor ons in augustus, met onze wensen, niet Smile
Quote
#8
Ach, ik heb dit jaar meer dan 400,- per ticket betaald dus ik vind het helemaal niet duur. Ik zou er blij mee zijn! En nog steeds ben ik goedkoper uit dan met een pakketreis met dezelfde wensen ;)
Quote
#9
Vito zei:
En nog steeds ben ik goedkoper uit dan met een pakketreis met dezelfde wensen ;)

Vito, dat zijn dan geen gewone  1a2 kamer appartementen  neem ik aan!! ?
Quote
#10
(18 September 2018, 22:14)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ach, ik heb dit jaar meer dan 400,- per ticket betaald dus ik vind het helemaal niet duur. Ik zou er blij mee zijn! En nog steeds ben ik goedkoper uit dan met een pakketreis met dezelfde wensen ;)

Ik niet Big Grin Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#11
Net een mail gehad van  TUI FLY BE last minutes volgende week/
Brussel -Volos 99.98 pp retour
brussel Thessaloniki 143.98 pp retour
Quote
#12
(18 September 2018, 22:36)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito zei:
En nog steeds ben ik goedkoper uit dan met een pakketreis met dezelfde wensen ;)

Vito, dat zijn dan geen gewone  1a2 kamer appartementen  neem ik aan!! ?

Hier ook, losse tickets in het hoogseizoen, loont voor ons ook met onze wensen. Je kan gaan en staan waar je wilt, beetje hoppen, je boekt plekken die de touroperators niet hebben. Maar goed iedereen heeft gelukkig zijn eigen voorkeuren en wensen en dat is prima!
Quote
#13
Een weekje Cyprus vanaf Brussel  met Tui  Fly BE volgende week 119.98 pp retour
Quote
#14
(18 September 2018, 22:36)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito zei:
En nog steeds ben ik goedkoper uit dan met een pakketreis met dezelfde wensen ;)

Vito, dat zijn dan geen gewone  1a2 kamer appartementen  neem ik aan!! ?



Nee, wij gaan graag luxe  Tongue Dus dat zijn villa's met privé zwembad. Heeeeerlijk !

Quote
#15
Ook geboekt . Augustus volgend jaar . Amsterdam - Athene retour , 3 personen € 600,-
Quote
#16
en...check! Eindhoven-Heraklion paasverlof 177pp, dat kunnen we niet laten liggen. Leuke uren trouwens ook. voordeel is dat ze ook op zaterdag vliegen dus geen schoolverlet voor de dochter.
Quote
#17
Het is soms aardig aan de prijs om los te boeken. Zelf een groot KOS-fan, maar hier zijn vaak problemen op de luchthaven. Afgelopen jaar ellenlange vertraging gehad en via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




€400,00 per persoon terug gekregen! Dus ja, dit jaar wel wat duurder, maar we hadden nog een leuk potje staan, haha!
Quote
#18
(28 March 2019, 14:38)Frenkie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is soms aardig aan de prijs om los te boeken. Zelf een groot KOS-fan, maar hier zijn vaak problemen op de luchthaven. Afgelopen jaar ellenlange vertraging gehad en via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




€400,00 per persoon terug gekregen! Dus ja, dit jaar wel wat duurder, maar we hadden nog een leuk potje staan, haha!

Als je achternaam toevallig ook nog eens de Jong is dan  geloof ik het wel van dat leuke potje Tongue
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tickets vertrek 2/8 Mir111 3 1.122 01 August 2023, 15:04
Laatste bericht: Greece_2020
  ferrie tickets johan 2 884 25 January 2022, 14:31
Laatste bericht: johan
  Aegean tickets omwisselen kretalover 2 819 24 August 2020, 21:10
Laatste bericht: kretalover
  Griekse comeback (Uit de Volkskrant van vandaag.) Buurman 6 2.041 02 January 2020, 17:27
Laatste bericht: Ernst
  Waar was ik vandaag. chris 3 2.104 28 February 2018, 21:36
Laatste bericht: kokino17
  Goedkope tickets vanuit België ADO 26 15.480 21 June 2016, 19:57
Laatste bericht: Patrick
  Vandaag..... Bart0riste 5 3.377 29 October 2014, 22:40
Laatste bericht: vlagreco
  Aandacht voor de Neo-Nazi's in Een Vandaag Roosmarijn 131 102.410 05 October 2013, 08:35
Laatste bericht: Roosmarijn
  ter info,over de party van pasok vandaag Tzimis Bazoukas 1 2.311 19 March 2012, 20:44
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)