Grieksegids nieuws     
Foto van de week insturen? Het kan nog steeds!
#1
Langzaam maar zeker begint het prijzenpotje van de aanstaande jaarlijkse "Foto van het jaar" verkiezing zich te vullen. Enkele leden, donateurs en supporters van dit forum hebben al wat leuke hebbedingetjes toegezegd.

Voor de nieuwe(re) leden die de term 'Foto van de week' nog niet kennen even een korte uitleg:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik roep alle leden op, met name leden op die nog nooit (of al geruime tijd niet meer) een foto voor de rubriek 'Foto van de week' hebben ingezonden, om eens een mooie, leuke of interessante foto in te sturen om geplaatst te worden als 'Foto van de week'. Op het eind van het jaar kiezen de Oriste-leden uit alle 52 foto's van het afgelopen jaar een 'Foto van het jaar' Top3, waarbij leuke prijsjes te winnen zijn. Dus stuur je foto snel in zodat deze nog dit jaar meedoet met de competitie. Het is allemaal vrij simpel; klik op de link hierboven en alles wordt snel duidelijk.

Laat de fotosmiley maar komen!



En aan de supporters / donateurs: heb je zelf nog een leuk Griekenland-gerelateerd prijsje om aan het prijzenpakket toe te voegen is dat natuurlijk helemaal top!
Quote
#2
ghost

    fotosmiley
 
Inmiddels begint er een erg leuk prijzenpakket tot stand te komen; met dank aan de donateurs, supporters en adverteerders van Oriste.
Dus wil je dit jaar nog meedoen en nog een foto willen insturen kan dat nog, maar wacht niet te lang. Leden die nog nooit of al lang geen foto meer hebben ingestuurd hebben voorrang om zo iedereen een kans te geven.

Voor de 'nieuwelingen': zo werkt de 'Foto van de week' / 'Foto van het jaar'-competitie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik heb wat foto's ingestuurd Ger, maar een ding bevalt me nog steeds niet, dat je kan zien op welke foto's gestemd is, zo kan een foto beïnvloed worden.
P.S. Dit is mijn mening.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(06 October 2018, 11:44)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb wat foto's ingestuurd Ger, maar een ding bevalt me nog steeds niet, dat je kan zien op welke foto's gestemd is, zo kan een foto beïnvloed worden.
P.S. Dit is mijn mening.

Ik begrijp je opmerking Arthur maar ik ben afhankelijk van de MyBB-software ontwikkelaars. Sommige dingen kan ik personaliseren, andere weer niet. Ik heb het al een tijd geleden gevraagd. Er komt binnenkort weer een update of upgrade, misschien dat er inmiddels een oplossing voor is gevonden.  Maar ik kan niets beloven.......
Quote
#5
Waarom zou je die uitslag nou beinvloeden,het gaat hier toch niet om een gratis
vakantie naar Griekenland, uiteraard met alle respect aan de sponsers die hier hun
medewerking aan geven ,een beetje vertrouwen in de leden van Oriste is hier wel
op zijn plaats Smile
Quote
#6
Ik dacht dat je dat pas kon zien nadat je eerst zelf gestemd had?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.813 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 587 482.440 28 June 2022, 09:48
Laatste bericht: Arnold
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.275 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.111 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.744 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.709 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.021 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 3.323 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.168 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Foto van de week Els Cuijpers 48 17.714 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)