Vicky Leandros & George Dalaras naar Rotterdam
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op 7 mei 2019 treden Vicky Leandros en George Dalaras op in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam

Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Tja, ik kan me allerlei combinaties voorstellen,maar wie dit heeft bedacht?...
Quote
#3
(23 September 2018, 20:13)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tja, ik kan me allerlei combinaties voorstellen,maar wie dit heeft bedacht?...

Money!!!
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Dalaras heb ik vorig jaar gezien in Rotterdam, vond ik erg goed. Maar in combinatie met Vicky Leandros laat ik het toch maar aan me voorbij gaan denk ik
Quote
#5
Dat dacht ik ook, maar dit is toch best fijn:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
George Dalares is zelf erg goed elke combinatie mad van mij maar deze met Vicky even niet
Quote
#7
Ach, ach wat praten wel elkaar weer na twee uitstekende Griekse artiesten die elkaar goed aanvullen en als combo goed bevallen in Griekenland maar waar we hier in Nederland er weer eens een eigen mening over moeten hebben gewoon thuis blijven en naar een concert van Dries Roelvink gaan lijkt me de beste optie.
Quote
#8
Iedereen die ze samen al live heeft horen zingen , steek je handen op.



Dat dacht ik al ..............
Quote
#9
Quote
#10
Signomi,

Wat is er mis met Vicky Leandros?
Mede, door haar zijn veel mensen in contact gekomen met Griekenland en Griekse muziek.
Zijn alle Griekse artiesten die Europa in getrokken zijn ook niet meer goed genoeg.
Zoals; Demis Rousos, Nana Mouskouri, Trio Hellenique, Costa Cordalis, Anna Vissi en vele andere
Quote
#11
niets mis met haar,ik hou alleen niet van haar stem en ik krijg haar repertoire met deutsche trompeten niet Uit mijn herinnering. Verder vind ik de combinatie met Dalaras niet fijn. Mag toch gezegd worden?
Quote
#12
Sommige combinaties vind ik ook niet echt fijn of passend. Daarbij zouden sommige artiesten weleens tegen zichzelf moeten beschermd worden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Ik heb geen idee; heb ze nog nooit samen zien optreden dus kan er (nog) niets over vertellen.
Maar ik laat me graag verrassen en ben benieuwd.......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Music Georgos Dalaras komt naar Nederland maria kaptein 1 1.301 04 September 2022, 17:30
Laatste bericht: johan
  Dalaras in concert op 18/06/2022 vlagreco 0 1.173 28 May 2022, 23:34
Laatste bericht: vlagreco
  Gezondheidsproblemen Vicky Leandros Ger 0 1.204 26 October 2021, 10:27
Laatste bericht: Ger
  Σ' αγαπώ door Dalaras Karidiès 4 2.455 10 August 2018, 12:17
Laatste bericht: jacq1970
  Dalaras naar Rotterdam Rododafni 20 7.633 16 May 2017, 17:06
Laatste bericht: maria kaptein
  Dalaras wascoo 2 2.926 01 December 2015, 00:51
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Dalaras & Farantouri: maandag 12 oktober 2015 Rotterdam Erwin 4 4.480 22 June 2015, 23:05
Laatste bericht: Erwin
  April 2015: Haris Alexiou naar Brussel & Rotterdam Ger 57 40.029 24 April 2015, 09:34
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Dalaras op Kreta Arthur 11 7.279 04 August 2014, 10:28
Laatste bericht: Damiaatje
  Yiorgos Dalaras in 2014 naar Nederland? Erwin 23 16.310 02 May 2014, 21:56
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)