ANT-1 ongecodeerd op HellasSat
#1
[Afbeelding: 200px-Ant1.png]

De Griekse TV-zender ANT-1 zendt momenteel ongecodeerd uit op HellasSat-2.
Frequentie 12606H / 30000

Ik heb geen idee of het een storing betreft of dat de zender vrij te ontvangen blijft.

Ger
Quote
#2
Da's een leuke zender! Ik zat erover te denken om i.v.m. de verhuizing van ERT naar de Hotbird m'n schotel ook daarheen te draaien. Als ANT1 vrij te ontvangen blijft dan laat ik 'm op de Hellas staan. Volgens mij heeft ANT1 veel meer te bieden dan ERT.

Jan(nis)
Quote
#3
Wat ik zo vreemd vind is dat ik hier geen reacties lees over het feit dat ANT1 FTA is. Als ERT-World uit de lucht is onstaat er meteen paniek.

ANT-1 is wat mij betreft een veel interessantere zender dan ERT en zeker de moeite waard om te bekijken. Ik hoop dat ie vrij te ontvangen blijft Exclamation
Quote
#4
Gisteren was ERT weer te zien op Hellas Sat. gelukkig !
ANT1 mag voor mijn part ook gerust gratis blijven uitzenden hoor ;)
Maar jammer genoeg is bij mij Cyprus (of RIK) weggevallen, die kan ik al een tijdje niet meer ontvangen ... en bij jullie ?

groetjes,
Anita
Quote
#5
@Yorgos, ik hoop natuurlijk ook dat ANT1 blijft maar dit is reeds de zoveelste keer dat ze FTA uitzenden en na enige weken / dagen terug verdwijnen dat ik er niet echt in geloof dat ze deze keer blijven.

@Anita, Rik-Sat kunnen wij nog wel ontvangen op Hellas-Sat
Quote
#6
Helaas is het feest weer over (voor voorlopig)
ANT-1 is vanaf vandaag weer gecodeerd in Viaccess......

Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#7
Ant-1 is weer FTA (ongecodeerd) op de HellasSat-2 te ontvangen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel kijkplezier (voor zolang het duurt ;) )

Ger
Quote
#8
Ant-1 is inmiddels al een tijdje weer gecodeerd maar ik las ergens dat je met een emulator toch kan kijken. Weet iemand waar je de keys kunt vinden om Ant-1 te kunnen ontvangen?
Quote
#9
Ja hoor, de sleuteltjes voor ANT-1 op de HellasSat-2 (11052 V 30000) van begin dit jaar werken nog steeds up

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Trouwens, als satelliet-hobbyist gaat er nog wel meer open:
OPAP/Betorium TV (Griekse Sportzender op Hotbird):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Odie (Griekse sportzender op HellasSat-2):
B 1FFF 11052:30000:V:0004 1111113322222266 ;Odie

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opnemen programma Hellassat Yiannakis 1 1.398 20 December 2021, 17:19
Laatste bericht: Ger
Information Actuele zenderlijst HellasSat-2 (Pay-TV en FTA) oriste 23 18.838 26 December 2020, 14:27
Laatste bericht: Yiannakis
  ET3 en NET ongecodeerd op Astra-3 Ger 15 14.382 03 February 2014, 22:12
Laatste bericht: Yiannakis
  Rik op Hellassat Yiannakis 2 5.008 12 December 2013, 00:04
Laatste bericht: Yiannakis
  OTE-pakket op HellasSat-2 en Eurobird-9 Ger 13 10.450 09 July 2012, 18:25
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Hotbird en HellasSat op één schotel? prasoudi 6 7.764 07 October 2010, 10:16
Laatste bericht: prasoudi
  Handleiding HellasSat-2 ontvangen oriste 0 4.268 09 July 2010, 18:22
Laatste bericht: oriste
  RIK ontvangst af en toe slecht op Hellassat Yiannakis 3 5.511 11 March 2010, 09:36
Laatste bericht: Ger
  SKAI ongecodeerd op Hotbird Ger 4 5.224 21 February 2010, 13:58
Laatste bericht: anita
  Radio Gamma op HellasSat Mario 0 2.380 01 December 2009, 11:41
Laatste bericht: Mario

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)