Eddy from Paros (eddyhopoulos)
#1
Hoi,

Ik ben Eddy en woon al 10 jaar op het eiland Paros.

Mijn partner Louise en ik gaan nog wel regelmatig terug naar Nederland, meestal rond de kerst. Louise gaat wat vaker ( meestal in de warme zomer) terug.

We hebben voordat we op Paros gingen wonen 10 jaar gezworven over veel eilanden, meestal de kleinere eilanden, waar geen toerisme is.

We hebben op Paros een kookschool (Cooking Class of Paros) en doen ongeveer 8 workshops per jaar, meestal ontvangen wij mensen uit Amerika, Australië, Israël, Ierland, Dubai ga zo maar verser.

Helaas hebben we bijna geen Nederlandse cursisten, geen idee waarom niet.

Daarnaast doen we de afsluiting van de yoga workshops van Oona Giessen, dit zijn groepen van 12 tot 16 personen en dit doen we 5 a 6 keer per jaar.

Verder doen we ook avonden voor groepen ( boven de 10), men kan dan boeken en bij ons komen eten.

Ook hebben wij een site over de workshop waar veel recepten in een step by step systeem, met foto's op staan. In eerste instantie zijn die recepten bedoeld voor de mensen die een workshop gedaan hebben, maar misschien ook handig voor andere.

Door het vele reizen en de vrienden die we in de jaren gemaakt hebben, weet ik ook veel van lokaal eten, tradities van eten en speciale dranken ( ik stook zelf ook).

Ik denk dat ik wel wat info aan dit forum kan leveren, ik weet alleen nog niet in welke vorm. De meeste info gaat naar mijn website en heb niet zo veel tijd om dagelijkse contacten via een forum te onderhouden, dus al iemand een idee heeft hoe dit op te zetten (Ger) en welke vorm handig is voor dit forum, dan hoor ik dat graag.

Mijn gegevens:

Eddy Hopman en Louise Soester
Workshop@greekcooking.nl
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Eddy
Quote
#2
Welkom op het forum Eddy en Louise, leuk dat jullie het gevonden hebben.

(10 October 2010, 10:34)eddyhopoulos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




meestal ontvangen wij mensen uit Amerika, Australië, Israël, Ierland, Dubai ga zo maar verser.
Helaas hebben we bijna geen Nederlandse cursisten, geen idee waarom niet.

Misschien komt daar door het schrijven van dit stukje binnenkort verandering in?

Ger

Quote
#3
Ik groet hierbij even mijn broer Ed en zijn Louise. Long time.Hier ben ik een beetje ancien en gedraag ik me wat beschaafder dan op fora waar we elkaar eerder ontmoetten.Dat allemaal dankzij de onvolprezen Ger, die
hier een 'tight ship' runt.Ik draag voornamelijk bij over politiek en literatuur.Lees voor Alekos," Un Uomo" van Oriana Fallaci.Kervend en exemplarisch voor zoals Griekenland er vandaag aan de dag voor staat.
Kook maar lekker voor de rest van de wereld.Die Nederlanders weten niet wat ze missen.Deze Kerst weer Webcams in de keuken?
Quote
#4
(12 October 2010, 11:59)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dankzij de onvolprezen Ger, die
hier een 'tight ship' runt.

Nou, dat valt toch wel mee Alekos? Ook hier mogen best wel heftige discussies gevoerd worden hoor. Zolang het maar niet van die beruchte één op één vetes zijn zoals die regelmatig op de diverse prikborden worden uitgevochten is er wat mij betreft niets aan de hand hoor.
Een beetje kritische kijk op alles dat met Griekenland te maken heeft kan geen kwaad, toch? Het is er immers lang niet altijd rozengeur en maneschijn zoals de afgelopen tijd wel is gebleken.


Quote
#5
Als eerste, dank broer, leuk dat je hier ook aanwezig bent.

Ik ben de komende maanden bezig met mijn site te herzien, zodat er in het seizoen 2011 voldoenden en juiste informatie te vinden is.
Veel gegevens en recepten zijn helaas al weer 8 jaar oud.
Ik zal ,als blijkt dat daar belangstelling voor is, in de rubriek “eten en drinken” melden als er recepten nieuw of aangepast zijn.
Omdat het om een speciale manier, van koken gaat, adviseer ik u aan eerst even het hoofdstukje “slow cooking” te lezen.

Veel plezier Eddy
Quote
#6
welkom hieranimated flag
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#7
Oproep Redigeren/vertalen

Zoals ik al eerder schreef op dit forum, ik ben bezig mijn site (Cooking Class of Paros) geheel te herzien en aan te passen aan het seizoen 2011.
Ik kom daar alleen niet uit, ik heb daarbij hulp nodig.
Ik zoek iemand die mijn teksten kan Redigeren en/ of vertalen naar het Engels.
Het gaat in totaal om ongeveer 100 bladzijden, waarvan de meeste, onderschrift van de recepten zijn.
Ik wil het geheel eind december af hebben.
Als tegen prestatie kan ik een twee daagse kookworkshop en verblijf in ons huis aan bieden.
Om een idee te krijgen over de inhoud kijk dan op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Als er iemand is die interesse heeft om mij hier mee te helpen mail mij dan even: workshop@greekcooking.nl

Eddy

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)