Peiling: Moeten we doorgaan of stoppen met de Oríste-evenementenagenda?
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Ja, doorgaan; de evenementenagenda is een waardevolle aanvulling op dit Griekenland-forum
39.29%
11 39.29%
Nee, stoppen; hier zit niemand op te wachten
60.71%
17 60.71%
Totaal aantal stemmen: 28 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

De Oriste-evenementenagenda: Doorgaan of stoppen?
#1
Zojuist is er weer een aantal Grieks-gerelateerde evenementen toegevoegd aan de 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Zie een overzicht helemaal onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




onder "Aankomende agenda-tips voor de BeNeLux".

Het is altijd weer een hele zoektocht om al die info bij elkaar te verzamelen; ik vraag me af of er wel naar wordt gekeken of zelfs gebruik van wordt gemaakt.
Mijn vraag is eigenlijk: moet ik doorgaan met het verzamelen van deze evenementen of is het de moeite niet (meer)waard?
Vandaar even een korte enquete onder de leden; misschien willen jullie hier je mening eens over geven? (de peiling staat boven dit bericht, even naar boven scrollen).
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Quote
#2
Persoonlijk, ik kijk er nooit naar.
Quote
#3
Kijk er altijd wel naar,maar de evenementen zijn ver van
onze woonplaats,meestal in Belgie en dat is een hele onderneming.
Quote
#4
Ik kijk er ook maar zelden naar.
Quote
#5
Ik kijk er ook nooit naar. Als er leuke activiteiten / programma's zijn komen die vaak wel als tip in een post voorbij, die lees ik wel.
Quote
#6
Ik kijk wel of er iets in de buurt bijstaat maar echt missen zal ik het niet als het er niet meer is.
Quote
#7
Ik kijk er nooit naar en inderdaad als er iets op TV komt of er iets anders voorbij komt, dan zien we dat toch vaak op het forum terug.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#8
Ik kijk er zo af en toe wel eens in, maar niet vaak. Ik zie inderdaad meestal wel een bericht over een evenement voorbijkomen. Ik zag net een uitzending van Spoorloos over een paar weken, dat is dan weer wel leuk. Meestal denk ik er niet aan in de agenda te kijken.
Quote
#9
Ik heb recentelijk nog een evenement vermeld in de agenda; uit de reacties te lezen wordt er blijkbaar weinig naar gekeken en had ik het misschien beter als forumbericht kunnen plaatsen.
Quote
#10
Hallo Ger.

Ik kijk er ook nooit naar. Let wel op de berichten die in het forum worden geplaatst en als iets mij aanspreekt dan noteer ik dit.

Groet Marja
Quote
#11
Eerlijk gezegd kijk ik er ook nooit naar (of heb er ook nooit iets aan toegevoegd - omdat ik meestal te laat was en dat bepaald evenement al toegevoegd was - Ger is steeds iedereen voor Smile Smile ).
Maar voor vele evenementen wordt dan wel een topic aangemaakt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Sorry Ger, ik kijk er nooit naar.
Viviane
Quote
#13
Als je iets tegenkomt (ook forummers) is het misschien net zo handig om het bij nieuwsberichten te plaatsen.
Quote
#14
(11 October 2018, 11:52)Arnold schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je iets tegenkomt (ook forummers) is het misschien net zo handig om het bij nieuwsberichten te plaatsen.

Misschien moeten we het beiden doen (agenda én nieuwsbericht); immers als ik een berichtje plaats over een evenement dat pas over geruime tijd plaats vindt, dan is die topic tegen die tijd helemaal in de geschiedenis verdwenen. Door even op de kalender te klikken (helemaal bovenaan op elke pagina: Oriste Agenda) zie je in één oogopslag alle evenementen voor de komende week.
Ik zal er nog even over nadenken; mochten er nog meer suggesties zijn hoor ik het graag.......

NB: de peiling geeft tot nu toe een 60% stand voor de tegenstemmers aan.
Quote
#15
Ik kijk er ook nooit naar,, het heeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde.
Quote
#16
De uitslag is ongeveer 40% voor het handhaven van de evenementenagenda en 60% door leden die er niets aan hebben.

Ik zal de interessantste evenementen in het vervolg als een topic plaatsen en deze kopiëren  in de agenda. Dat is immers maar een kleine moeite.
Zo hoop ik iedereen tevreden te stellen  Wink

En mochten jullie nog leuke agenda-tips hebben, plaats ze gerust of stuur mij een berichtje, dan doe ik het zelf.

Bedankt allemaal voor het stemmen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Weer nieuwe uitgaanstips in de Oriste-evenementenagenda Ger 9 5.439 23 February 2024, 13:00
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)